Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarukset (kysely)

Vierailija
15.06.2018 |

Minkälaisen sisaruskatraan haluaisit?

Tyttö+tyttö

Poika+poika

Tyttö+poika

Ja miksi??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Itselläni on yksi isosisko ja se on ollut hyvä. Itse pyöräytin kolme lasta, tyttö, tyttö ja poika. Tämä setti on ollut tosi hyvä.

Vierailija
2/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin meidän pojallemme tietysti veljen. Ja syy on että mikään ei ole suloisempaa kuin kaksi pientä poikaa yhdessä leikkimässä <3 ja siis kyllähän tyttökin olisi ihana kaveriksi mutta kyllä itse ainakin olen ollut tiiviimmin yhteydessä samansukupuolen sisareeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä poikaa haluaisin. Eli nyt kolme poikaa ja neljättä odotan.

Vierailija
4/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut kolme lasta, molempia sukupuolia. Sain kaksi poikaa. Enempää lapsia puoliso ei suostu hankkimaan. Minusta olisi ollut mukavaa, että lapsilla olisi ollut enemmän sisaruksia ja tyttökin olisin kaivannut. Tällaisella perheellä nyt sitten mennään.

Vierailija
5/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n vaihtoehdoissa on vain kahden lapsen perheitä?

Vierailija
6/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet haluavat "molempaa sorttia" että sekä isälle että äidille olisi sitten "kaveri". Todella hassu ajatus koska itse olen nainen ja ollut ihan lukioikäiseksi asti enemmän isäni kanssa tekemisisssä. Olemme molemmat liikunnallisia ja kävimme yhdessä treeneissä. En nähnyt siinä mitään kummallista. Äitini taas oli ylipainoinen ja hänen kanssaan lähinnä käytiin syömässä (tosin silloinkin koko perheellä). Meillä on nyt yksi poika mieheni kanssa ja ihmettelen kun sanotaan että mieheni sai hänestä kaverin itselleen. Miehelläni on paljon aikuisia kavereita eikä elämä ole tämän meidän murun varaan kaadettu :D En tiedä tuleeko toista lasta mutta jos tulee, hänestä tulee lapsi eikä kaveri kummallekkaan meistä vanhemmista!

Vierailija
7/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:n vaihtoehdoissa on vain kahden lapsen perheitä?

Tällä lähinnä tarkoitan että haluatko

Tyttöjä

Poikia

Molempia

Vierailija
8/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin aina edes yhdestä lapsesta ja sen toivoin olevan tyttö, en tiedä yhtään, miksi näin. Mutta siis ihan lapsesta asti oli tuo haave. Kaksi lasta minulla kuitenkin on, ja oikein ihanaa näin. Sattuman ansiosta molemmat löytyy.

Vierailija
9/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi.

Vierailija
10/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin lapsia, ja saisin kaksi kappaletta, haluaisin että he olisivat samaa sukupuolta. Sama kumpaa, koska sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Mikäli saisin enemmän kuin kaksi, toivoisin että tulisi molempaa sukupuolta koska tiedän lähipiiristäni että silloin alkaa tulla kummallisia kommentteja kaikilta että voivoi kunpa tulisi seuraavaksi poika/tyttö yms. Sivusta seuranneena ihmisille on hyvin tärkeää että lapset saavat samansukupuolen kaverin. Esim tyttö ja poika perheitä voivoitellaan että nyt ei ole matilla pelikaveria ja maijalla shoppailukaveria.

Vaikka jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin mitä vitsin väliä on muiden mielipiteellä. En varmaan edes välittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan