Helvetin huumeveikot!!!! SAATANA!!!
Tänään joku vitun huumeveikko ajoi rekkaa päin, jota ajoi isäni! Onneksi isäni ehti väistää ojaan, niin että peräkärry kaatui kokonaan kumoon ja oli hyvä tuuria ettei se nuppi mennyt ojaan kumoon vaan jäi onneks pystyyn, mutta lähellä oli ettei lähtenyt vajoamaan sekin ojaan :(
Päin ajanut auto lähti karkuun, mutta onneksi oli silminnäkijöitä jotka sai rekkarin ylös!!! :)
Ja onneks isälleni ei käynyt kuinkaan!
Kommentit (110)
Kuka on ollut eniten pöllyissä???? HUH HUH!!! Toivottavatsi teillä ei ole lapsia ja kun ajatte kolarin, niin toivon ettei siinä ole ketään muuta osallisena!!!
Ja ettekö ymmärrä, että te hörhöt vaarannatte toisten ihmisten turvallisuutta?????
ap
Kuka jaksaa valvoa pisimpään tai kuka kestää eniten kamaa sammumatta. Hajotkaa te tavikset.
Yleensä teillä on muitakin kuin minä, aina ne on ehtineet alta pois.
enkä ole kertaakaan ajanut kolaria, hyvä kuski kun olen.
Ja jos ihan leikillään kirjoitatte, niin eipä näytä kovin hyvin muutenkaan elämässä menevän.
Jos et nyt ole ajanut yhtään kolaria, niin mistä voit olla varma ettet aja sitä vaikkapa tänään siten, että monta ulkopuolista ihmistä kuolee!!!! Mutta eipä se sitten näytä silloinkaan sua kiinnostavan, koska ethän sä pysty ajattelemaan muita ku itseäsi ja sitä kuinka hyvä kuski olet. Ja että muut ovat ajaneet sua päin, et sinä heitä!!! VITTU KASVAKAA NYT JO AIKUISEKSI JA OTTAKAA VASTUUTA MUISTAKIN IHMISHENGISTÄ!!!!
ap
Niinkuin jo tuolla aikaisemmin sanoin niin sais nämä hörhöt tehdä yhteiskunnalle palveluksen ja vetää överit.
Aivan törkeetä kerskumista tosi vakavasta aiheesta. Toivon ettei ole totta.
ja KOKEILKAA EDES jotain piristävää niin tiedätte edes mistä puhutte...
Turhaan leikit pyhimystä.Vierailija:
Ja jos ihan leikillään kirjoitatte, niin eipä näytä kovin hyvin muutenkaan elämässä menevän.Jos et nyt ole ajanut yhtään kolaria, niin mistä voit olla varma ettet aja sitä vaikkapa tänään siten, että monta ulkopuolista ihmistä kuolee!!!! Mutta eipä se sitten näytä silloinkaan sua kiinnostavan, koska ethän sä pysty ajattelemaan muita ku itseäsi ja sitä kuinka hyvä kuski olet. Ja että muut ovat ajaneet sua päin, et sinä heitä!!! VITTU KASVAKAA NYT JO AIKUISEKSI JA OTTAKAA VASTUUTA MUISTAKIN IHMISHENGISTÄ!!!!
ap
Onkohan moottori vielä lämmin tai veressä aineita :D:D:D
Niinkuin te hörhöt!!!
Joten on ihan eri asia ajaa selvinpäin kolari ku että ajaa ihan huumepöllyissä tai kännissä!!!!
ap
provoilee, niin tuossa tuoli mieleen yks juttu. Mulla on ihan oikea lääkärin määräämä rauhottava lääkitys, en käytä mitenkään huumetarkoituksessa. Mutta olenko silti vastuuton, jos ajan autoa? Melkein pakko työn takia ajaa. Lääkitystä olen käyttänyt sen verran kauan, että luulisin tuntevani, jos en ole ajokunnossa. Onko vaarallisempaa saada paniikkikohtaus ratissa, kuin ennaltaehkäistä se lääkkeellä?
Motaria 150 lasissa. Hyvin auto kulkee ja muut ehtivät alta pois.
Diapam rentouttaa kummasti eikä untakaan tarvitse niin paljon kuin ilman pameja. Pärjään vallan hyvin 2 tunnin yöunilla. Duunia on pakko tehdä vaikka pienessä pöllyssä.