Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin huumeveikot!!!! SAATANA!!!

Vierailija
26.04.2006 |

Tänään joku vitun huumeveikko ajoi rekkaa päin, jota ajoi isäni! Onneksi isäni ehti väistää ojaan, niin että peräkärry kaatui kokonaan kumoon ja oli hyvä tuuria ettei se nuppi mennyt ojaan kumoon vaan jäi onneks pystyyn, mutta lähellä oli ettei lähtenyt vajoamaan sekin ojaan :(

Päin ajanut auto lähti karkuun, mutta onneksi oli silminnäkijöitä jotka sai rekkarin ylös!!! :)

Ja onneks isälleni ei käynyt kuinkaan!

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niinkuin te hörhöt!!!

Joten on ihan eri asia ajaa selvinpäin kolari ku että ajaa ihan huumepöllyissä tai kännissä!!!!

ap

Vierailija
2/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun joskus 10 vuotta sitten, ei mulla ollut vielä korttia mutta kumminkin lsd huuruissa ajelin iltahämärällä niin näin kun sieltä metsästä hiiviskeli sellasii menninkäisiä siihen tielle ja mä sitten yritin väistellä niitä parhaani mukaan. Niillä oli jotkut keihäät ja ne visko niitä mua kohti. Huh huh, piti painaa kaasua, kun yks keihäs osu mun autoon, kuulu vaan PAM! Jälkeenpäin selvis että multa olikin vaa menny rengas puhki. Niitä menninkäisiä alko tulla ihan hirveesti enkä mä pystyny enää väistelee niitä, taisin ajaa ojaan. Sit ne menninkäiset piiritti mun auton ja siinä vaiheessa kun ne alko tulla sisään, multa meni taju. Seuraavaks heräsin sairaalasta. Rankka reissu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi mutkaisia teitä ja paljon kallioita. Olin valvonut 5vrk ja aineet oli loppu ( niin siis luultiin) kaveri halus ajaa ja sano et nuku sinä vaan no mähän nukuin. Heräsin sairaalassa, poliisit oli pysäyttäny kun kaveri nukkui ratissa ja mua ei saatu hereille. Autosta oli löytynyt vaikka mitä aineita piilotettuna.

Vierailija
4/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeä tie eikä mitään liikennettä. Ajoin aika haipakkaa kun mies sanoi että hiljennä vähän tiellä on jotain. Ihmettelin että mitä siellä voi olla kun en mitään nähnyt. Se oli huomannut jotain liikettä keskellä tietä. Jarruttelin sitten kiireesti ja kas, joku huumehörhö seisoi keskellä tietä mustissa vaatteissaan ja pyöritti mustaa farkkutakkiaan pysäyttääkseen meidät. (Onneksi pyöritti, se pelasti sen " lännenmiehen" hengen). Oli ajanut autonsa kohtisuoraan ojan pohjalle niin että perävalot vaan näkyivät ojasta hänen kohdallaan. Hiljensin vaan sen verran että pääsin ohi ja talla pohjassa eteenpäin. Minähän en hörhöjen ryöstettäväksi jää.

Vastaani tuli rekka, mutta se varmaan hyvillä valoillaan huomasi jampan paremmin. Ainakaan lehdessä ei lukenut että joku olisi alle jäänyt.

Nämä yhtäkkiä tielle juoksevat tai keskellä tietä toikkaroivat on kamalampia kun ei niitä osaa odottaa. Ja niitä riittää. Kiemurtelevan autoilevan vastaantulijan ehtii vielä huomata jos sillä on valot. Ja ihmisenraato mahtuu vielä tulemaan tuulilasista syliin asti. Yäks!

Vierailija
5/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa tekstiä täällä vauva-lehden av-palstalla!!! HUH HUH

ap

Vierailija
6/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niinkuin te hörhöt!!!

Joten on ihan eri asia ajaa selvinpäin kolari ku että ajaa ihan huumepöllyissä tai kännissä!!!!

ap

Mutta eihän ap:lle. Hänen hengiltä ajamansa ihmiset ovat eri asia kuin huumekuskin hengiltä ajamat. Kummatkohan ovat tärkeimpiä ?

Vittu sä oot sitten TYHMÄ.

Vierailija
7/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän se tässä huvittava olet. Sun ja huumehörhön tappamat ihmiset ovat eri asia. On se kiva kun ajattelet että kun sä ajat muutaman ihmisen hengiltä niin ei se niin paha ole, mutta kun naapurin Erkki pienessä pöllyssä ajaa, niin johan on sitten kauheaa.

Vierailija
8/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on ihan eri asia kun atuoa ajaa raitis kuski ku joku huumehöyryissä oleva, joka ei näköjään piittaa ihmishengistä paskan vertaa kun istuu pöllyissä siihen rattiin!!!!

Ja taidatte olla nytkin ihan pöllyissä kun ette näytä käsittävän sitä asiaa!!! HUH!

ap

Vierailija
9/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu te ootte säälittäviä!!!!

Vierailija
10/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta on ihan eri asia kun atuoa ajaa raitis kuski ku joku huumehöyryissä oleva, joka ei näköjään piittaa ihmishengistä paskan vertaa kun istuu pöllyissä siihen rattiin!!!!

Ja taidatte olla nytkin ihan pöllyissä kun ette näytä käsittävän sitä asiaa!!! HUH!

ap

Mutta ap on vähäsen tyhmä, joten yritetään ymmärtää.

Vierailija
11/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätää sitten kun kamat loppuu.

Vierailija
12/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vittu te ootte säälittäviä!!!!

Alkukantaisen ihmisen tekstiä.

Vierailija
13/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit tuli ja lopetti koiraressun.

Vierailija
14/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuli kaks huumehörhöä jotka pelottivat mummon pois. Koiraressukka pelastui. Kiitos näille huumehemmoille.

Vierailija
15/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vei mun lompakon. Ei tullu ketään pelastamaan.

Vierailija
16/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi tuli kaks huumehörhöä jotka pelottivat mummon pois. Koiraressukka pelastui. Kiitos näille huumehemmoille.

Vierailija
17/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän sitä parempaa osaakkaan odottaa niiltä, joilla ei ole kaikki ihan kotona ja pitää niitä huumeita käyttää!!!

Vierailija
18/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes ap ?

Vierailija
19/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Poliisit tuli ja lopetti koiraressun.

Onneksi poliisit tulivat. Et kertonut mitä huumehemmoille kävi. Tarinas ontuu vähäsen.

Vierailija
20/110 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme