Helvetin huumeveikot!!!! SAATANA!!!
Tänään joku vitun huumeveikko ajoi rekkaa päin, jota ajoi isäni! Onneksi isäni ehti väistää ojaan, niin että peräkärry kaatui kokonaan kumoon ja oli hyvä tuuria ettei se nuppi mennyt ojaan kumoon vaan jäi onneks pystyyn, mutta lähellä oli ettei lähtenyt vajoamaan sekin ojaan :(
Päin ajanut auto lähti karkuun, mutta onneksi oli silminnäkijöitä jotka sai rekkarin ylös!!! :)
Ja onneks isälleni ei käynyt kuinkaan!
Kommentit (110)
Ajoin kaikessa rauhassa pikku pöllyissäni ja yhtäkkiä näin satoja kärpäsiä ympärillä. No kärpäsillä oli videokamerat ja luulin että ne kuvaa ja vakoilee mua, ovat poliisin kätyreitä. Kyllä siinä sai Corolla kenkää ja kieli keskellä suuta. Vaihdekeppi muuttui kesken ajon käärmeeksi joten oli huudatettava samalla vaihteella mutkat ja mäet.
Oi niitä aikoja.
joskus 90 luvulla niin kerran olin valvonut 3 vrk putkeen ja aloin näkemään halluja ja väsyttikin kun oli aineet lopussa, ei auttanut kun lähteä ajamaan kotiinpäin 100km päästä. Tovin ajettuani näin että hirvi loikkaa tielle ja väistin sitä niin että koukkasin pitkälle toista kaistaa ja vastaan tuli auto rääkkä pohjassa. Nipin napin kerkesin takaisin omalle kaistalle.
Mäki oon nähny neekeri halluja, mutta juuri autoilessa.
Näin että 5 neekeriä oli ahtautunut mun autoon ja ajoin niitä pakoon, vaikka ne vaan istui mun autossa :)
Luulin tietty et ne häviäää kun pommitan 150 mitä sillä autolla nyt pääsi.
Heräsin kun auto vilisti jo vähän ojan pohjalla ja vauhtia 80km/h, onneksi sain takaisin tielle eikä käynyt mitenkään.
Kyllä se kamoisa ajo vaan vaatii taitoa, varsinkin kunnon hallujen aikana. Ei moni kykene siihen.
kerran muistan kun ajoin ihan kännissä kaupungilla ja auto täynnä väkee, siinä vaan poliisien perässäkin pillurallia eikä kukaan siihen sekaantunu.
Kohtuu käyttö on järkevämpää kun yliannostuksen ottaminen.
ja mitä rauhottavaa lisäksi että pysyy mieli hyvänä.
tenox jne niin on vaan sellanen että tuijottaa tietä eikä välitä mistään, vaikka meinaa ajaa jonkun kylkeen niin ei säväytä yhtään .
Selvinpäin ois tuollaisesta sydän kurkussa, niin sitä on plajon varmempi ajaessaan kun on ottanut jotakin rauhottavaa.
ajoi. paikalle tuli poliisit ja veivät äijän verikokeeseen. viinat mitattiin mutta ei huumeita. oikeudessa paljastui, että promillet oli vain 0,9. puolustaja nautti tilanteesta, kun sai kunnolla kuulustella todistajia vaikka ei syytetty edes ollut kännissä. en tiedä tuomiosta, mutta uskoisin poliisien ainakin kotkassa tulleen valppaammiksi tuon tapahtuman jälkeen.
Ei pelottanut kauheesti kun alkoi mun auto muuttumaan laivaksi ja kieli keskellä suuta. Napapsin muutaman pamin niin johan alko olla varma ja hyvä olo.
Sain viiking lainini ehjänä ja varmana kotiin.
Vierailija:
ajoi. paikalle tuli poliisit ja veivät äijän verikokeeseen. viinat mitattiin mutta ei huumeita. oikeudessa paljastui, että promillet oli vain 0,9. puolustaja nautti tilanteesta, kun sai kunnolla kuulustella todistajia vaikka ei syytetty edes ollut kännissä. en tiedä tuomiosta, mutta uskoisin poliisien ainakin kotkassa tulleen valppaammiksi tuon tapahtuman jälkeen.
Vierailija:
Ei pelottanut kauheesti kun alkoi mun auto muuttumaan laivaksi ja kieli keskellä suuta. Napapsin muutaman pamin niin johan alko olla varma ja hyvä olo.Sain viiking lainini ehjänä ja varmana kotiin.
ei sitä kolaripaikalla tiedettykään, vaan kaikki, poliisit mukaanlukien luulttiin, että äijä on kännissä. se oli niin sekasin ku seinäkello. ei tahtonu pysyy paikallaan eikä pystyssä. höpötti outoja ym. oikeudessa se olikin yllätys kun ei verestä löytynytkään viinaa kuin vain 0,9. joten ei kauhean paljon ole vaihtoehtoja kun ei se äijä ollut sairaskaan.
Oletko töissä tk:ssa sairaalassa tms?Vierailija:
ei sitä kolaripaikalla tiedettykään, vaan kaikki, poliisit mukaanlukien luulttiin, että äijä on kännissä. se oli niin sekasin ku seinäkello. ei tahtonu pysyy paikallaan eikä pystyssä. höpötti outoja ym. oikeudessa se olikin yllätys kun ei verestä löytynytkään viinaa kuin vain 0,9. joten ei kauhean paljon ole vaihtoehtoja kun ei se äijä ollut sairaskaan.
Helvetti!
Jos mä ajaisin rekkaa ja tietäisin että joku huumehörhö tulee päin, niin aika nopsaan kyllä kaasua lisäisin!!!
Ei normaaliaivoituksella varustetut ihmiset kerskaile tollasilla jutuilla. Sääli teitä. :(( Toivottavasti teillä ei ole lapsia!!!!!!!!!!!!
Ole helvetin onnellinen ettei mitään sattunut.