Helvetin huumeveikot!!!! SAATANA!!!
Tänään joku vitun huumeveikko ajoi rekkaa päin, jota ajoi isäni! Onneksi isäni ehti väistää ojaan, niin että peräkärry kaatui kokonaan kumoon ja oli hyvä tuuria ettei se nuppi mennyt ojaan kumoon vaan jäi onneks pystyyn, mutta lähellä oli ettei lähtenyt vajoamaan sekin ojaan :(
Päin ajanut auto lähti karkuun, mutta onneksi oli silminnäkijöitä jotka sai rekkarin ylös!!! :)
Ja onneks isälleni ei käynyt kuinkaan!
Kommentit (110)
ja poliisit pääsivät heti perään. Ja kyllähän ne tavoittivatkin sen!!!
Entäs jos ei silminnäkijöitä olis ollut? Se sama tyyppi olis vaan jatkanut matkaa ja naureskellut että saipahan rekan kaadettua tmv...
Koska isäni ei siinä tilanteessa ehtinyt mitään näkemään. Ainoastaan ohjaamaan rekan ojaan.
ap
Kyllä sitä on niin pihalla niissä pöllyissä että ei voi olla skarpimpi ajaessaan kuin selvinpäin. Siis selvinpäin, ei kankkusessa tai muissa vieroitusoiretiloissa.
Ajoin sillon tosi näppärästi autoa, perä edellä mm joka parkkiin, kaasu pohjassa aina kun pystyi. Hallitsin autoani täysin. Toista se on nykyään kun selvinpäin päästelee. T:10
Vierailija:
Kyllä sitä on niin pihalla niissä pöllyissä että ei voi olla skarpimpi ajaessaan kuin selvinpäin. Siis selvinpäin, ei kankkusessa tai muissa vieroitusoiretiloissa.
T:10
AAAAARRRRRRGGGGGGHHHHH että pistää taas vihaks!
Nykyään mulla on taas ajokortti. T:10
ja kyllä se aikamoista itsepetosta on. Sitä tietenkin tuntee olonsa supermieheksi mutta totuus on kuitenkin jotain aivan muuta....
Vierailija:
ja kyllä se aikamoista itsepetosta on. Sitä tietenkin tuntee olonsa supermieheksi mutta totuus on kuitenkin jotain aivan muuta....
Eikä varmasti todellakaan ole ainoa :(
Se on itsekin ihan hajalla aina kun joku päättää singota itsensä rekan keulaan.. Ihan älytöntä. Eikä ne rekkakuskit unohda sitä koskaan, ikuinen muisto..
Ja on ihan uskomatonta, millaisia hörhöjä tien päällä liikkuu.. Ihan sairaan surullista se tuho, mitä voivat aiheuttaa.
Toskin olet sen parempi ihminen kuin minäkään?
Kuivilla oon ollut jo yli 6 vuotta T:10
Ja tunnen monta muutakin huumeveikkoa jotka ajaa tosi kätevästi ja hyvin.
Yleensä ne ajaa todella hyvin!
Kerrankin tuntui että asfaltti alkoi lainehtimaan ja luulin että ajan laivaa. Ei kolarin kolaria, että kyllä se oli vaan taitolaji.
neekereitä tuli metsistä ja raiskas naisia, koululaiset piti bileitä tiellä ym mutta autoillessa en koskaan nähny halluja.
Nyt kun olen ollut kuivilla, olen huomannut että ajan autoa huonommin ja kolaroinutkin.