Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "perkaa" uuden Edam-juuston leikkaamalla siivun jokaiselta kyljeltä ja heittämällä ne roskiin

Vierailija
14.06.2018 |

Mielestäni ihan järjetöntä tuhlausta. Onko tämä yleistä? Meidän kotona ollaan syöty jo se ihan ensimmäinenkin siivu.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hillovene kirjoitti:

:D miksi se tekee noin?

Juuston perkaaja. Tästä tulee vielä termi ja otan kunnian siitä.

AP kyllä tuon juuston perkaamisen toi esille. 

Älä yritä omia.

Vierailija
42/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä, juuri tällä ruokaa roskiin toiminnalla maapallo tuhoutuu. Tai jospa maapallon syöpä eli ihminen tuhoutuis ensin. Nälkäiset nousevat varmaan kapinaan jossain vaiheessa ja ydinsota tuhoaa ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suojelee siittiöitään. Muovikääreen ftalaatit imeytyvät rasvaiseen juustoon. Muuten kyllä törkeää haaskausta. Söisi sitten juuston sijasta jotakin muuta.

Vierailija
44/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö joku vielä Edam-juustoa, sitä mautonta rasvajuustoa? :) Luulin, että se on joku 80-luvulle jåänyt juttu, vähän samaan tapaan kuin Oltermanni oli 90-luvun hitti ja Mozzarella ja vuohenjuusto 2000-luvun alun juttu sekä halloumi-juusto ehkä 2010-luvun hitti Suomessa. Olen itse syönyt Edamia viimeksi lapsena. Leivänpäällisjuustoiksi on parempiakin ja maukkaampia vaihtoehtoja kuin Edam.

Vierailija
45/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuston perkaaja vai mies joka syö lasten vanukkaat... Kumpi pahempi?

Vierailija
46/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastakaa juustonkantit ja käyttäkää ne myöhemmin  ruokiin.

Vierailija
47/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloinpa itsekin miettimään juustonleikkaamistani! Otan tosiaan näistä tiukkaan pakatuista (edam, oltermanni yms.) juustoista päällimmäisen viipaleen pois ja nakkaan roskiin (ei ole koiraa), sivuilta en ota, kun on se muovin kontakti niin ohut niissä siivuissa. Mutta, mutta - en leikkaa päällimmäistä hukkaan juustoista, jotka ovat löysemmässä pussissa, esim. polar tmv..

Neuroosinsa meillä itse kullakin...

Vierailija
48/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä leikkaan aina juuston sivuilta siivut pois, koska tiedän, että lapset on leikanneet sitä ja klähmineet tahmaisilla käsillään. Lapsethan eivät tajua pestä käsiään ennen ruokiin koskemista vaikka siitä joka ikinen kerta sanotaan. "kun eihän ne ole likaiset!" Mutta kyllä ne  vaan on sen jälkeen kun niillä on kopeloitu koiran turkkia, kaivettu nenää ja koskettu bussin kaiteisiin. Mutta kun ne ei näytä likaisilta. 

Minuakin ällöttää kun lapset ovat leikanneet juustoa. Se on ensinnäkin ihan vinoon leikattu ja rais*atun näköinen koko juusto, vaikka joka ikinen kerta yrittää opettaa miten sitä leikataan. Sama homma kun ottaa voita veitsellä, siihen kaivellaan sellainen hemmetin kolo, pyyhitään voita pitkin voi-astian reunoja ja veitsi jätetään ihan rasvaiseksi. YÖKKK.

Vierailija
49/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En perkaa juustoja enää. Joskus aiemmin otin juustosta ensimmäisen siivun pois ja laitoin roskiin. e oli jotenkin sellainen kova, kuiva ja ei niin hyvän makuinen.

Vierailija
50/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystävä tuota harrasti. En ole muualla törmännyt moiseen.

Vierailija
51/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin otan vaan päällimmäiset pois, en sivuilta, ja annan koiralle. Tai miehelle. 

Minulla ei ole koiraa, ainoastaan hemmoteltu kissa joka ei syö juustoa. Mikä neuvoksi? Ei viitsisi sen vuoksi miestäkään ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän