Mies "perkaa" uuden Edam-juuston leikkaamalla siivun jokaiselta kyljeltä ja heittämällä ne roskiin
Mielestäni ihan järjetöntä tuhlausta. Onko tämä yleistä? Meidän kotona ollaan syöty jo se ihan ensimmäinenkin siivu.
Kommentit (51)
MINÄKIN PERKAAN! Jos ei ole mies kotona, niin lentävät roskiin. Jos on kotona, niin länttään käteen ja hää syöpi. Minä EN syö uuden juuston ällöjä sivuja ja perkaan juuston myös silloin, jos se on ollut pidempään jäääkaapissa. En kestä, jos juuston pintaan on tarttunut haju/maku muista ruokatuotteista. En vain kerta kaikkiaan pysty. En.
Ihan oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
MINÄKIN PERKAAN! Jos ei ole mies kotona, niin lentävät roskiin. Jos on kotona, niin länttään käteen ja hää syöpi. Minä EN syö uuden juuston ällöjä sivuja ja perkaan juuston myös silloin, jos se on ollut pidempään jäääkaapissa. En kestä, jos juuston pintaan on tarttunut haju/maku muista ruokatuotteista. En vain kerta kaikkiaan pysty. En.
Ihan oikeesti.
Et ole ainut.
Ihmiset, jotka syövät edamia = wt
Mutta se karheaksi mennyt siivuhan os juustossa parasta!
Ostan vain siivutettuna niin vähemmän säätämistä. Sen säästön minkä palana ostaa menettää lopuksi kun jämät hajoaa palasiksi.
Noin minäkin teen. Ja leikkaan uudet siivut pois jos on ollut tovin kaapissa, jolloin pinta kuivahtaa.
Ei köyhät osta juustoa muutenkaan, niin ei voi olla rahasta kiinni että pitää ne muovilta maistuvat siivutkin syödä!
Vierailija kirjoitti:
Mäkin otan vaan päällimmäiset pois, en sivuilta, ja annan koiralle. Tai miehelle.
"This cheese only good for dogs. And men."
Mä inhoon sitä ulkokuorta, heitän ne aina roskiin.
En ole ikinä kuullut juuston perkaamisesta. Eri asia on se valkoinen kerros joka muodostuu, sen leikkaan pois.
Minä leikkaan aina juuston sivuilta siivut pois, koska tiedän, että lapset on leikanneet sitä ja klähmineet tahmaisilla käsillään. Lapsethan eivät tajua pestä käsiään ennen ruokiin koskemista vaikka siitä joka ikinen kerta sanotaan. "kun eihän ne ole likaiset!" Mutta kyllä ne vaan on sen jälkeen kun niillä on kopeloitu koiran turkkia, kaivettu nenää ja koskettu bussin kaiteisiin. Mutta kun ne ei näytä likaisilta.
No ei oo paha jos leikkaa sen päällimmäisen mut vähän outoo jos joka puolelta pitää leikata.
Vierailija kirjoitti:
Ja ap ei syö itse niitä siivuja, koska _______________?
Niissä roskiksessa olleissa on ikävä maku?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Minä leikkaan aina juuston sivuilta siivut pois, koska tiedän, että lapset on leikanneet sitä ja klähmineet tahmaisilla käsillään. Lapsethan eivät tajua pestä käsiään ennen ruokiin koskemista vaikka siitä joka ikinen kerta sanotaan. "kun eihän ne ole likaiset!" Mutta kyllä ne vaan on sen jälkeen kun niillä on kopeloitu koiran turkkia, kaivettu nenää ja koskettu bussin kaiteisiin. Mutta kun ne ei näytä likaisilta.
Kannattaisiko sinulla olla joko oma juusto tai fiksummat lapset?
age is just a number kirjoitti:
Eka siivu koiralle, muut meille.
Maistuu myös kissalle.
Mikä miehellä on siihen syynä? Ajattelepa,mitä siitä tulisi jos teillä olisi valmiiksi siivutettua juustoa ... pitäisikö jokaisesta siivusta 'perata' puolelta ja toiseltakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko sinulla olla joko oma juusto tai fiksummat lapset?
Olishan se kiva jos nuo olisivat fiksumpia, mutta tässä asiassa yritykset ei ole vielä tuottaneet tulosta. Omaa juustoa ei tälle hiirelle kannata nimetä, menee hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka syövät edamia = wt
Kiitos viestistä.
Ihmiset täällä ovat liian nuoria muistaakseen, että telkkarikokit Vanamo ja Kolmonen joskus aikoinaan neuvoivat tuon juuston päällikerrosten poistamisen, koska pakkausmuovista irtosi kuulemma jotain syöpää aiheuttavaa myrkkyä.
Mulla oli joskus tuttu, joka leikkasi aina juustosta pois reunat. Siis vaikka se olisi tehnyt kolmesti päivässä juustovoikkaria, niin aina kaikki reunat pois. Juustoa meni tosi paljon haaskuun. Se ei antanut niitä viipaleita edes koiralle, suoraan roskiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus tuttu, joka leikkasi aina juustosta pois reunat. Siis vaikka se olisi tehnyt kolmesti päivässä juustovoikkaria, niin aina kaikki reunat pois. Juustoa meni tosi paljon haaskuun. Se ei antanut niitä viipaleita edes koiralle, suoraan roskiin vaan.
Tutullasi taisi olla ylimääräistä rahaa. :D
Ja sinä et siis ymmärrä pyytää että miehesi siivuttaisi ne siivut sinulle pakasterasiaan?
Omapa on olematon ongelmasi siinä tapauksessa.