Mies "perkaa" uuden Edam-juuston leikkaamalla siivun jokaiselta kyljeltä ja heittämällä ne roskiin
Mielestäni ihan järjetöntä tuhlausta. Onko tämä yleistä? Meidän kotona ollaan syöty jo se ihan ensimmäinenkin siivu.
Kommentit (51)
No on tuhlausta. Onhan joissain juustoissa vähän semmoinen ällö ja kuivakkase eka siivu, mutts mä olen hoitanut asian niin, että laitan siivun leivän päälle se ällöpuoli alaspäin.
age is just a number kirjoitti:
Eka siivu koiralle, muut meille.
Noin teki juoppo naapurinikin.
:D miksi se tekee noin?
Juuston perkaaja. Tästä tulee vielä termi ja otan kunnian siitä.
Mies sen juuston varmaan maksaakin. Kyllä se muovikääre siinä pinnassa maistuu.
Mäkin otan vaan päällimmäiset pois, en sivuilta, ja annan koiralle. Tai miehelle.
Ei olisi kaikilla varaa tehdä noin.
Meilläkin menee ensimmäinen siivu koiralle. Samoin ensimmäinen lätty, kun ne epäonnistuu aina.
Ja ap ei syö itse niitä siivuja, koska _______________?
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin menee ensimmäinen siivu koiralle. Samoin ensimmäinen lätty, kun ne epäonnistuu aina.
Sama :D
Vierailija kirjoitti:
Mies sen juuston varmaan maksaakin. Kyllä se muovikääre siinä pinnassa maistuu.
No huh huh. :o Mieheni siirtyi työelämästä yrittäjäksi (toiminimi) puolisen vuotta sitten ja hyvä että ansaitsee 1500 €/kk tällä hetkellä kulujen jälkeen. AP
Mä perkaan päällisen (sen osan siis, mistä leikataan). Se osa joka on ollut muovia vasten, on kuminen ja muovisen makuinen. Annan ekat siivut koiralle.
Pallojuuston oikeaoppisen perkauksen näytti jo 80-luvulla Pirkka-Pekka Petelius.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Syön aina kun suinkin ehdin väliin. Usein juusto on korkattu silloin, kun en ole itse paikalla. AP
No jos se on sitä punaista talikänttykuorta siinä ympärillä, niin kyllä minäkin perkaan sen juuston, en muuten.
Vierailija kirjoitti:
No jos se on sitä punaista talikänttykuorta siinä ympärillä, niin kyllä minäkin perkaan sen juuston, en muuten.
Nyt ei ole kyse siitä talikuoriedamista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt perkuujätteitä söis?
Perkasin kyllä ennen sen. Nyt ei enää kiinnosta masennuksen takia. Syön vaikka pskaa, ihan sama.
Hullu XD