Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosketatko kumppaniasi julkisilla paikoilla

Vierailija
03.10.2022 |

Toisesta ketjusta ajatus. Kosketatko kumppaniasi/osoitatko hellyyttä julkisilla paikoilla ja miltä sinusta tuntuu, jos kumppani tekee itsellesi samoin? Enkä tarkoita nut julkisessiota tai kieli kurkussa imuttelua.
Olen itse hyvin fyysinen ja minusta on luontevaa jakaa miehelleni pieniä kosketuksia. Ne voivat olla vaikka käden tai parran hipaisu, pyllylle taputtaminen, kädestä kiinni ottaminen tai suukko. Nautin myös itse noista pienistä eleistä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
2/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla enää teinejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tarvitse hakea muilta tällä tavalla huomiota. 

Vierailija
4/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään tarvetta näyttää maailmalle miten rakastuneista olemme. :D

Vierailija
5/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujautan joskus sormet hänen pimpsaansa julkisella paikalla esim kaupassa hyllyjen välissä. Kiihottavaa.

Vierailija
6/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tiedä, mitä ihmeellistä siinä olisi. Pidänme yleensä käsistä kiinni kävellessämme yhdessä tai voin jotenkin vain spontaanisti koskettaa häntä muualta, kun juttelemme ja siitä keskustelusta tulee sellainen fiilis. Ja jos lähdemme eri suuntiin, niin ainakin halataan ja joskus siinä pussataankin.

Vierailija
7/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä yritä näyttää kenellekään, vaan olen puolisoni seurassa vain normaalisti ja siihen välillä kuuluu sellaista, että haluaa antaa hellyyttä toiselle koskettamalla.

Vierailija
8/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näyttävä nainen ja naisilla on hirvittävä tarve alkaa koskella miehiään minun lähteisyydessä ja he katsellaan varmistaa näethän varmasti, että tämä on mieheni.

Vierailija
9/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla enää teinejä.

Ei kai hellyys tai kosketuksen kaipuu lopu tietyssä iässä? Ymmärrän kyllä, etteivät kaikki pidä (julkisesta)kosketuksesta tai kosketuksesta yleensä, mutta en ajatellut sen liittyvän ikään.

Omat vanhempani koskettavat toisiaan edelleen hellästi, vaikka yhteisiä vuosia on takana yli 60.

Niin ekä minäkään itseäni ihan teininä pidä, kun vuosia takana yli 40 ja miehellä lähes 60.

Vierailija
10/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pitkän avioliiton täydellinen tylsistyminen. En edes viihdy kumppanin seurassa , en varsinkaan julkisilla paikoilla. Erota en viitsi, siitä olisi liikaa vaivaa. Yhteiset firmat kaatuisivat ja hyvä taloudellinen tilanne romuttuisi. Miksi vaivautuisin?

Vierailija
11/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei tarvitse hakea muilta tällä tavalla huomiota. 

Kumppanin koskettaminen = huomion haku. Onko myös ystävän halaaminen tavattaessa huomion hakua? En ole itse ajatellut asiaa noin, mutta mielenkiintoinen näkökanta.

Ap

Vierailija
12/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näyttävä nainen ja naisilla on hirvittävä tarve alkaa koskella miehiään minun lähteisyydessä ja he katsellaan varmistaa näethän varmasti, että tämä on mieheni.

En ole mitenkään hääppönen nainen, mutta olen törmännyt tähän että aletaan filmaamaan, esim naureskellen kosketellaan sitä miestä ja tämän jälkeen se katse kääntyy minuun. :D

Vierailija
13/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kel onni on onnen käteköön. 

Vierailija
14/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan ollut niin kiinnostunut vieraista ihmisistä, että haluaisin "näyttää" heille mitään, enkä ole kuvitellut hellyyttä osoittavien parien haluavan näyttää muille mitään.

Ap

Vierailija
15/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä 38 vuotta ja kuljemme edelleen käsi kädessä.

Meillä aamu alkaa ja ilta päättyy pusulla, halailemme ja olemme muutenkin lähekkäin ihan joka päivä.

Vierailija
16/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista koska oltaisiin viimeksi liikuttu yhdessä julkisella paikalla. 

Vierailija
17/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä 38 vuotta ja kuljemme edelleen käsi kädessä.

Meillä aamu alkaa ja ilta päättyy pusulla, halailemme ja olemme muutenkin lähekkäin ihan joka päivä.

Niin mekin, kotona.

Vierailija
18/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmoilla ihmisillä on hirvittävä tarve tehdä itsensä näkyväksi. Ulospäin suhde pitää saada näyttämään paremmalta mitä se oikeasti on. 

Vierailija
19/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehtisi muuta tekemäänkään kun roikkumaan miehen käsipuolessa, jos jokaisesta kauniista naisesta heräisi noin kova omistushalu. En koe kauniita kanssasisaria minään uhkana. Saatanpa jopa todeta miehelle, että siinäpä meni kaunis nainen 😁.

Ap

Vierailija
20/36 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa on paheksuttavaa julkaista pusukuva, mutta julkisesti pussailu on ok? Eikö ne viesti samaa asiaa?