Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lentoajat - ei enää mitään järkeä!

Vierailija
14.06.2018 |

Ei taida tulla nyt etelän matkasta mitään, kun lentoajat on joka matkanjärjestäjällä ihan perseestä! Joko lähtö on hirvittävän aikaisin aamulla tai sitten paluu keskellä yötä. Jos lähtö on myöhemmin päivällä, niin paluu menee yölle. Ennen oli paremmin :)
ps. kaikki eivät asu Helsingissä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti töistä on vain viikko lomaa, joten ylimääräinen hotelliyö lentokenttähotellissa ei onnistu. Olen myös katsellut yllämainittuja norwegiania sekä booking.comia, ei ole natsannut. On niin helppo ottaa se pakettimatka, en minä ehdi enkä jaksa kaikkea erikseen varailemaan. On vissiin mentävä tallinnaan. 

-ap

Vierailija
22/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkaseurueeseen kuuluu vain aikuisia niin lähtöä edeltävän yön viettäminen kentällä on yksi vaihtoehto. Olen itsekin tehnyt niin muutaman kerran, kun varaamani lento on merkattu lähteväksi esim. klo 6 aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti töistä on vain viikko lomaa, joten ylimääräinen hotelliyö lentokenttähotellissa ei onnistu. Olen myös katsellut yllämainittuja norwegiania sekä booking.comia, ei ole natsannut. On niin helppo ottaa se pakettimatka, en minä ehdi enkä jaksa kaikkea erikseen varailemaan. On vissiin mentävä tallinnaan. 

-ap

Jos se noin vaikeaa on, niin sitten todellakin on parempi mennä vain Tallinnaan.

Vierailija
24/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä pakettimatkojen lentoja paljon maakuntakentiltäkin nykyään. Tosiaan kyllä nuo 6:00 lähdöt Helsingistä ovat melko ongelmallisia pohjoisen asukeille.

Vierailija
25/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo pakettimatkat välttämättä ollenkaan halpoja, jos perheenä matkustaa. Mikään matkailu ei ole halpaa.

Ne voi olla hyvinkin edullisia, jos on mukana lapsialennukset jne. Itsellä ainakin hyvät kokemukset pakettimatkoista ja lentoajatkin ihan ok.

Vierailija
26/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä pakettimatkojen lentoja paljon maakuntakentiltäkin nykyään. Tosiaan kyllä nuo 6:00 lähdöt Helsingistä ovat melko ongelmallisia pohjoisen asukeille.

Menee lentokenttähotelliin yöksi edellisenä iltana. Mikä ongelma tuossa nyt on? Jos ei sitä raaski tehdä, on budjetti jo liian tiukoilla.

Vierailija
27/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on ongelmallista? Lentää tai tulee junalla tai ajaa Helsinkiin edellisenä päivänä, majoittuu lentokentän lähellä olevaan hotelliin, ja painuu koneeseen kello kuudeksi. Jos on valinnut asuinpaikkansa pohjoisesta, pitää myös hyväksyä se, ettei ne lentokoneet lähde kymmenen kilometrin päästä kotoa.

Vierailija
28/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin helppo ottaa se pakettimatka, en minä ehdi enkä jaksa kaikkea erikseen varailemaan. 

-ap

No silloin sulla ei erityistä hinkua ole matkalle, jos et jaksa etkä viitsi nähdä vaivaa sen varaamiseen. 

Vierailija
29/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä, miksi varhaisaamun lento on kovin huono. Pakettimatkoilla kentälle suositellaan tulla 2-3 h ennen lähtöä. Eli klo 03-04. Pidemmältä tulevat voivat ajella rauhassa yötä myöten tai käyttää myöhäisillan julkisia. Minä ainakin mieluummin valvon suosiolla ennen matkaa, jis vaihtoehtona on nukkua lyhyt, vähäuninen yön puolikas hotellissa kentän lähellä.

Nukun sitten aamulla koneessa. Silloin ei enää ole lähtöstressiä eikä pelkoa myöhästymisestä tms. Tylsä lentomatkustus sujuu parhaiten nukkuen. Kohteeseen saavun virkeänä.

Vierailija
30/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi hyvää päivää, on ihmisillä ongelmat.

Vierailija
31/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä valinnan varaa on sen verran paljon että jokaiselle löytyy jotakin.

Viimeksi oli kotikenttälähtö Vaasasta ja lähtö oli aamulla 8 ja viikon päästä paluu illalla 21. Ihan täydellistä.

Lento 7,5h.

Vierailija
32/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos se noin vaikeaa on, niin sitten todellakin on parempi mennä vain Tallinnaan.

Parempi pysyy vaan himassa.