Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lentoajat - ei enää mitään järkeä!

Vierailija
14.06.2018 |

Ei taida tulla nyt etelän matkasta mitään, kun lentoajat on joka matkanjärjestäjällä ihan perseestä! Joko lähtö on hirvittävän aikaisin aamulla tai sitten paluu keskellä yötä. Jos lähtö on myöhemmin päivällä, niin paluu menee yölle. Ennen oli paremmin :)
ps. kaikki eivät asu Helsingissä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN samaa mieltä!!

Vierailija
2/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota lähtemään valmismatkalle. Koneita lentää joka puolelle maailmaa kaikkiin kellonaikoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kansainvälisten lentoyhtiöiden pitäisi laatia aikataulunsa ottaen huomioon Suomen syrjäseudulla asuvat mahdolliset lomailijat.

Vierailija
4/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettimatkat on just sen takia halpoja, koska niissä pitää olla valmis tinkimään erinäisistä mukavuuksista, kuten lentoajoista. Varaa itse lentosi ja majoituksesi, niin on enemmän valinnanvaraa.

Vierailija
5/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo pakettimatkat välttämättä ollenkaan halpoja, jos perheenä matkustaa. Mikään matkailu ei ole halpaa.

Vierailija
6/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nämä kansainväliset lentoyhtiöt kerran lennättää myös täältä kaukaa Suomesta matkaajia vaikka minne, niin olis ihan kohtuullista ottaa huomioon matkustusajat.

Vierailija
7/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa hotelli lentokentän läheltä edeltäväksi yöksi.

Vierailija
8/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita. Sain matkan puolet halvemmalla, kun lähden Helsingistä päivällä, olen matkakohteessa illalla ja palatessa lähden sieltä illalla ja olen Helsingissä aamuyöllä. Aikamoinen säästö.

Vierailija
9/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aina voi ottaa huoneen lentokentähotelista :D

Vierailija
10/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nämä kansainväliset lentoyhtiöt kerran lennättää myös täältä kaukaa Suomesta matkaajia vaikka minne, niin olis ihan kohtuullista ottaa huomioon matkustusajat.

Ja mikäköhän aika olisi sellainen mikä sopii kaikille? Ei kaikki koneet mahdu lähtemään kello 11 ja palaamaan kello 18. Mikä vika on lentokenttähotellissa? Ai niin, sehän maksaa. 

Vierailija
11/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.norwegian.com

www.hotels.com

siinä pari vinkkiä

Vierailija
12/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ottavat ihan varmasti huomioon matkustusajat. Nimittäin niin kauan kuin ne pärjäävät erinomaisen hyvin nykyisillä aikatauluillaan niin niillä ei ole mitään tarvetta muuttaa niitä.

Joku ehdotti jo: ottakaa hotellihuone kentän läheltä joko lähtöä edeltäväksi tai sen jälkeiseksi yöksi. Niin me muutkin on tehty silloin, kun ei vielä Helsingissä asuttu. Aikuisena olen sittemmin nukkunut monia öitä myös lentokentillä eri puolilla Eurooppaa. Lapsiperheille en sitä suosittele.

Vierailija
13/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan aina huoneen Hiltonista edelliseksi yöksi jos on tarvis ja lähden lennolle aamulla hyvin levänneenä.

Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
14/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä kansainvälisten lentoyhtiöiden pitäisi laatia aikataulunsa ottaen huomioon Suomen syrjäseudulla asuvat mahdolliset lomailijat.

Varmaan kannattaisi jos haluaa lippuja myydä. Tuskin isoissa asutuskeskuksissakaan asuvia haittaisi lähtö ja paluu on inhimilliseen aikaan.

Vierailija
15/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lentomatkailun ja lomailun pitäisi olla halpa jokamiehen oikeus. Lisäksi pitäisi olla oikeus tilata lento haluamaansa aikaan ilman lisämaksua. Miksei kukaan hyödynnä tätä loistoideaa?

Vierailija
16/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tuossa on ongelma? Itse otan aina halvimmat lennot ihan sama mihin aikaan, jos lähtö on yöllä niin järjestän vaan matkani Helsinkiin sopivasti. Minusta sama vaiva järjestää matka Helsinkiin ihan mihin tahansa aikaan.

Vierailija
17/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suosinut semmoisen vuokra-auton hankkimista, jonka voi palauttaa eri toimipisteeseen. Esim. vuokraat sen päiväksi lentokentältä ja palautat samaisen auton konttoriin Kuopiossa, tai toisin päin tarpeesta riippuen. 

Tulee yleensä halvemmaksi kuin lentokenttähotellissa yöpyminen. 

Vierailija
18/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lähdössä vasta syksyllä tai talvella vai jo kesällä? Kesäaikaan luulisi olevan ihan sama mihin aikaan lennot lähtee ja palaa.

Vierailija
19/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiskoneet on oikeasti yllättävän halpoja euroopan sisällä.

Kannattaa ottaa siitä selvää.

Vierailija
20/32 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaisi jos haluaa lippuja myydä. Tuskin isoissa asutuskeskuksissakaan asuvia haittaisi lähtö ja paluu on inhimilliseen aikaan.

Täynnähän ne koneet on aina, riippumatta lentoajoista. Etkö sä nyt tajua ettei kaikki koneet mahdu lähtemään "inhimilliseen aikaan"? Jos haluaa matkustaa halvalla pakettimatkalla, ei pidä vaatia luksusta. Järjestä itse lentosi siihen aikaan kuin haluat.