Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

järkyttävä tuo Tanja Karpelan tukka!

Vierailija
14.06.2018 |

On leikkauttanut lyhyen tukan. Ei sovi.
En olisi tuntenut.
Ulkonäkö menee huonompaan suuntaan.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO MITÄ VÄLIÄ!!!????

Se ei ole sinun pääsi, eikä sinun tukkasi!!! joten miksi edes vaivaudut?

Vierailija
22/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lyhyen tukan leikkaamiseen pitää ylipäänsä olla joku syy? Jos vaan tykkää lyhyestä tukasta? Mulla on ihan normaalipaksuiset ja nätin väriset hiukset, mutta haluan pitää ne superlyhyinä, ja ihan sen takia että mun mielestä lyhyt tukka on kivan näköinen.

No eikö sekin ole syy hiusten leikkaamiseen että tykkää lyhyistä hiuksista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja oli aikoinaan kaunis ja seksikäs ja jopa ministeri ja Saulin rakas jossain vaiheessa. Siinähän sitä on meriittiä. 

Vierailija
24/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tukka ei näin 45-vuiotiaana ole edes ohentunut, mutta ymmärrän kyllä hyvin, miksi joku ei lähes viisikymppisenä halua pitää mitään kasarimissitukkaa, vaikka se silloin joskus olikin niin söpö. Eikä edes ysärimissitukkaa. Tai ylipäätään mitään missi/malli/ulkonäköammattitukkaa. Ymmärrän jopa senkin, että harva viisikymppinen haluaa olla söpö, likka, piika tai mitään muuta yhtä vähättelevää.

Karpelan tukka tuossa kuvassa on oikein tyylikäs, asiallinen ja hänelle ja hänen elämäntyyliinsä sopiva. Hän lienee sen myös itse valinnut, joten meillä muilla ei taida olla siihen mitään lupaa puuttua.

Vierailija
25/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lyhyen tukan leikkaamiseen pitää ylipäänsä olla joku syy? Jos vaan tykkää lyhyestä tukasta? Mulla on ihan normaalipaksuiset ja nätin väriset hiukset, mutta haluan pitää ne superlyhyinä, ja ihan sen takia että mun mielestä lyhyt tukka on kivan näköinen.

Sinä tuskin omaat Karpelan kasvonpiirteitä ja luustoa.

Juu en varmasti, mutta onko se joku este tykätä lyhyestä tukasta? Vaikka mun pää ja naama muistuttaisi perunaa, voin silti pitää lyhyttä tukkaa kivan näköisenä.

Vierailija
26/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän suurin  osa keski-ikäisistä tekee, ei ymmärrä.

t: 49v pitkällä tukalla.

49-vuotias ei ymmärrä, että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja erilaisia hiuslaatuja ja kasvonmuotoja? Mitäköhän voisi tehdä sun ymmärtämiskyvyn lisäämiseksi?

Vierailija
27/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tuskin omaat Karpelan kasvonpiirteitä ja luustoa.

Juu en varmasti, mutta onko se joku este tykätä lyhyestä tukasta? Vaikka mun pää ja naama muistuttaisi perunaa, voin silti pitää lyhyttä tukkaa kivan näköisenä.

Juurikin näin!

On se kumma kun naisten pitää olla toisilleen ulkonäköpoliiseina tasa-arvoisessa Suomessa.

Venäläiset naiset arvostelevat jatkuvasti toistensa ulkonäköä, mutta he ovatkin miehistä riippuvaisia ja kilpailevat parhaasta saaliista.

Tiedän tämän, koska olen ollut venäläisten kanssa töissä. Olivat aivan kauhuissaan, kun leikkasin lyhyet hiukset ja joku kommentoi että näytän mieheltä. Sanoin että aha, kiitos mielipiteestä, mutta en tiedä, kuinka mun hiusten pituus on kenenkään muun asia.

Luulisi, ettei meidän tarvitse Suomessa sortua arvioimaan kenenkään hiustenpituuksia tai muutakaan ulkonäköä.

t. soikiopää, joka aikoo leikkauttaa taas lyhyen tukan

Vierailija
28/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enemmä "kynitty " Tanjan tukka, kuin tehty kaunis, lyhyt leikkaus.

Vierailija
29/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan identtinen tyyli Leena Harkimon kanssa. "Aikuinen nainen"

Vierailija
30/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan identtinen tyyli Leena Harkimon kanssa. "Aikuinen nainen"

Siinä on toinen näyttävä nainen, jolle lyhyt tukka sopii aivan loistavasti. 

Vierailija
31/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota noin, miten tän nyt nätisti sanoisi.... Tanja on hemmetin hyvän näköinen, tuollainen lyhyt tukka sopii hänelle oikein hyvin. Sen sijaan ap:n kommentti paljastaa, että hän ei ole itsestään varma laisinkaan. Tanja varmasti on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Aika moni menestynyt ja fiksu nainen suosii tuollaista tukkatyyliä. Se vaan antaa kantajastaan usein itsevarman ja tyylikkään vaikutelman, toisin kuin pitkä muodoton roikkoletti. Miettikää esim. Leena Harkimoa pitkillä hiuksilla, hieman olisi toisentyylinen vaikutelma. 

Olen itse ollut niin pitkä kuin lyhythiuksinenkin. Olen leikannut hiukseni ITSENI takia (ja kasvattanut myös), en siksi että pyrkisin miellyttämään jokaista vastaantulijaa.

Vierailija
32/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi mitään, että kovin lyhyt tukka sopii harvemmin suomalaiselle perusnaamalle.

Voi olla tosi lyhyt tai lyhyempi kuin ennen, mutta jätetty jotain osioita pehmentävää vaikutelmaa.

Esimerkiksi terävästi ja ohentamalla leikattu *miesniska* harvemmin pukee lyhytkaulaista ja paksuniskaista naista. Jos vielä on muutenkin hiukan kookkaampi rakenteeltaan.

Vaikka lyhyt tukka on *kiva* niin miksi silti ei halua olla itse kivannäköinen ja leikkauttaa hiukan pidemmän mallin?

Kiva tukka on eri kuin kivannäköinen tukka.

Tai kiva tukka ei tee ihmistä silti kivannäköiseksi, vaan joskus päinvastoin.

Vaikka on ihmisen oma asia, niin en ymmärrä kuka haluaa olla epäviehättåvämpi tukan ansiosta tahallaan?

Ei sen tarvitse olla mikään Birgitta Bardot-tukka silti.

Vierailija
33/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brigitte

Siis korjaan...

Vierailija
34/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tässä lyhyt tukka -fobiassa takana se, että aikuinen, itsevarma ja muilla kuin ulkoisilla avuilla pärjäävä nainen on pelottava ja uhka?

Vierailija
35/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka lyhyt tukka on *kiva* niin miksi silti ei halua olla itse kivannäköinen ja leikkauttaa hiukan pidemmän mallin?

Se mikä sun mielestä on kivannäköistä, ei ole sitä samaa ehkä kaikkien muiden mielestä. Ja joillain ihmisillä ei ole ylipäänsä mitään mielenkiintoa olla yleisesti hyväksytysti kivannäköinen, vaan jotkut haluavat pitää tukkansa lyhyenä huolimatta siitä, mitä yleensä ihmiset (ja varsinkin miehet) pitävät sopivana ja kivannäköisenä ja naisellisena ja tyylikkäänä. Minua esimerkiksi ei kiinnosta tippaakaan näyttää sun tai naapurin peran mielestä kivannäköiseltä.

Vierailija
36/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. eräs nuorehko nainen jonka tiedän täältä päin, tuli vastaan yks päivä.

Oli leikannut tukan niin että näytti mieheltä.

Vierailija
37/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päivää sentään meitä naisia!

Mikä ihmeen ongelma jollekin voi olla toisen tukka? Olen 54 ja ollut koko ikäni pitkätukkainen (hiukset noin 10 cm yli hartioiden). Joskus kolmekymppisenä leikkautin ns. pitkähkön polkkatukan, mutta palasin parin vuoden päästä takaisin vanhaan pitkään malliin, sillä koin sen omakseni.

Joskus mietin pitäisikö 'näin vanhana' leikata tukka lyhyeksi. Toisaalta sehän on aivan pöhkö ajatus - miksi ikä olisi pakottava syy pitää tai olla pitämättä tietynlaista hiustyyliä. Minun hiukseni kasvavat minun päässäni ja mitä helkuttia se kenellekään muulle kuuluu. Jos leikkaan hiukset ikäni takia, anna jonkin ulkopuoisen päättää asian puolestani. No deal!

Eivät hiukseni ole vaihdevuosien takia millään tavalla ohenneet. Harmaantumisen myötä hius tulee paksummaksi ja jäykemmäksi, joten hiuspehkoni on jopa tuuheampi kuin ennen. Tosin en tykkää harmaasta joten värjäys kuuden viikon välein pitää harmaahapset loitolla.

Saan aika usein palautetta hiuksistani ja se on aina yhtä hassua ja hämmentävää. Oudot ihmiset sanovat hississä, kassajonossa, junassa tai missä tahansa arkisessa paikassa, että minulla on upeat hiukset. Mukavaa tietysti saada positiivista palautetta, mutta en itse koskaan kommentoi toisten hiuksia. Joskus asintuntijatehtävissä toimiessani tällaiset jutut myös ärsyttivät.

Pitkät hiukset ovat vaivalloisemmat hoitaa ja pitää siisteinä ja hyväkuntoisina. Lyhyet taas on nopeampi laittaa ja helpompi hoitaa. Lopputulos on pienemmällä vaivalla siisti ja huoliteltu. Minulla menee toista tuntia pesuun ja kampaukseen. Toisaalta pitkät hiukset voi aina kietaista nutturalle, poninhännälle tai letille.

Minulla on kaksi samanikäistä hyvää ystävää. Minulla on pitkä tumma tukka, toisella ystävälläni harmaanvaalea lyhyt tukka ja kolmas on pälvikalju. Keskenään emme koskaan puhu hiuksista, sillä se ei kiinnosta ketään, sen sijaan nautitaan elämästä ja parannetaan maailmaa.

Minulla on myös pari ystävää, jotka ovat käyneet läpi rintasyövän. Kumpikin oli ilosta sykkyrällään, kun kaljun hoitojakson jälkeen kasvoikin uusi aivan erilainen tukka.

Elämä on yhtä ihanaa hiuksilla tai ilman.

Ollaan hyvät naiset sellaisia kuin itse haluamme ja suodaan se toisillekin, myös Tanja Karpelalle. On kohtuutonta, että hän joutuu kärsimään koko elämänsä missin leimasta, vaikka on jo poissa julkisuudesta. Kaikki kauniit naiset eivät ole kiinnostuneet omasta ulkonööstään, vaikka moni niin kuvittelee.

Vierailija
38/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyttä tukkaa pitää leikkauttaa muotoon muutaman viikon välein.

Kampaajat tietty tykkää, että kassavirta kilisee tasaiseen tahtiin.

Omaa pitkä polkkaani käyn trimmauttamassa yleensä parin kk välein. Välillä menee huomaamatta kolmekin kk...

Vierailija
39/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liki koko aikuisikänsä käyttänyt samanlaista tukkaa, niin olisihan se ihme, jos ei jossakin vaiheessa kyllästyisi ja leikkauttaisi uudenlaisen kampauksen. Harvalla pitkät hiukset ovat kovin hyväkuntoisen näköiset, vaan aika usein melkeinpä kuivaa hamppua.

Vierailija
40/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen kuva ei kuvana ole kovin onnistunut, mutta muista kuvista päätellen lyhyt tukka pukee Tanjaa erinomaisen hyvin.

Aikuinen nainen, joka ei enää tarvitse missi- tai muutakaan tukkaa korostamaan olevansa nainen.

Tyylikäs.

Ten points.