Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

järkyttävä tuo Tanja Karpelan tukka!

Vierailija
14.06.2018 |

On leikkauttanut lyhyen tukan. Ei sovi.
En olisi tuntenut.
Ulkonäkö menee huonompaan suuntaan.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan ... mitä se sulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja oli niin kaunis ja näyttävä ennen eikä anna sen näkyä enää.

Siksi.

Vierailija
4/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän suurin  osa keski-ikäisistä tekee, ei ymmärrä.

t: 49v pitkällä tukalla.

Vierailija
5/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan hyvä tukka. Iän myötä hiukset muuttuvat ja lyhyt tukka voi olla ainoa siisti vaihtoehto, kokemusta on.

Uskon, että nykyinen puoliso rakastaa häntä luonteen vuoksi ja hyväksyy sellaisena kuin on, ja siksi Tanja voi olla oma itsensä ilman ulkonäköpaineita.

Vierailija
6/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pitkä tukkakaan kaikille sovi mutta Tanjallahan tukka oli olkapäille.

Vierailija
7/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin ehkä valaista sinua hieman. Olemme näköjään samanikäisiä ja itse leikkautin pitkän tukkani polkkapituiseksi siksi, että ilmeisesti tulevien vaihdevuosien lähentyessä hiuksia alkoi yksinkertaisesti putoilla hirveitä määriä. Hiukseni ovat parissa vuodessa ohentuneet noin puolella. Se pitkä harva hiirenhäntä ei enää näyttänyt mitenkään hyvältä. Lisäksi niitä pitkiä hiuksia oli viemärit, lattiat ja sänky täynnä. Siksi leikkautin.

N48

Vierailija
8/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kulkea pitkällä tukalla mutta myöskään en lähde sitä kynimään noin lyhyeksi tässä iässä.

Vierailija
9/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille naiselle sopii usein myös lyhyet hiukset, kuten Tanjallekin. Kauniit kasvonpiirteet pääsevät paremmin esille. 

Vierailija
10/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin ehkä valaista sinua hieman. Olemme näköjään samanikäisiä ja itse leikkautin pitkän tukkani polkkapituiseksi siksi, että ilmeisesti tulevien vaihdevuosien lähentyessä hiuksia alkoi yksinkertaisesti putoilla hirveitä määriä. Hiukseni ovat parissa vuodessa ohentuneet noin puolella. Se pitkä harva hiirenhäntä ei enää näyttänyt mitenkään hyvältä. Lisäksi niitä pitkiä hiuksia oli viemärit, lattiat ja sänky täynnä. Siksi leikkautin.

N48

Melkein samanikäinen täällä. Itse leikkautin olkapäille yltäväksi, kun halusin näyttää ikäiseltäni, en "teiniltä". Väsyin siihen tytöttelyyn ja oletpa nuorekas -huomautteluun. Suvussani kulkee ominaisuus näyttää paljon nuoremmalta.

Vierailija
11/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kauniille naiselle käy vaikka kalju.

Vierailija
12/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on myös ollut pakko leikkauttaa hiukset lyhyiksi, koska ohenivat iän myötä niin paljon. Ikää 44 v. Myös hiusraja alkoi nousta. Sairastan lisäksi kilpirauhasen vajaatoimintaa, ja se kuivattaa hiuksia.

Tykkäsin totta kai pitkästä tukasta, mutta minkäs teet.

Pari miespuolista tuttavaa on kommentoinut asiaa ja sanonut, että pitkät hiukset olisivat paremmat. Ei ole tuntunut kivalta.

En kommentoisi kaljuuntuvalle miehelle, että sulle kyllä sopi paremmin kun oli päälaella tukkaa.

Vierailija
13/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lyhyen tukan leikkaamiseen pitää ylipäänsä olla joku syy? Jos vaan tykkää lyhyestä tukasta? Mulla on ihan normaalipaksuiset ja nätin väriset hiukset, mutta haluan pitää ne superlyhyinä, ja ihan sen takia että mun mielestä lyhyt tukka on kivan näköinen.

Vierailija
14/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lyhyen tukan leikkaamiseen pitää ylipäänsä olla joku syy? Jos vaan tykkää lyhyestä tukasta? Mulla on ihan normaalipaksuiset ja nätin väriset hiukset, mutta haluan pitää ne superlyhyinä, ja ihan sen takia että mun mielestä lyhyt tukka on kivan näköinen.

Sinä tuskin omaat Karpelan kasvonpiirteitä ja luustoa.

Vierailija
15/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo se on olla ymmärtämättä, jos oma tukka ei ohene.

Vierailija
16/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi kommentoida muiden ulkonäköä vain silloin kun on jotakin positiivista sanottavaa.

Vierailija
17/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tuskin omaat Karpelan kasvonpiirteitä ja luustoa.

Mistäpä tiedät? Voi kuule olla vaikka millainen kaunotar. Ilkeä kommentti.

-eri

Vierailija
18/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lukee, että naisella pitää olla pitkät hiukset tai ei saa olla lyhyt tukka?

Vierailija
19/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanja on harvinaisen hyvännäköinen nainen upealla luustolla. Lyhyt tukka ei sitä vie pois. Nimenomaan ihmiset, joilla on kaunis kasvojen luusto voivat hyvin lyhyen tukan leikata.  Tuo jopa enemmän kasvonpiirteitä esille. Kasvot ovat nyt hiusten sijasta se "kruunu".  

Vierailija
20/74 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi miehenä enemmän, onko Tanja posliini.