Olen virkamies ja mieheni on saanut huopputyön
Valtion työpaikallani työkaverit aina selvittävät muiden tulotietoja ja lukevat verotietoja. En haluaisi sanoa missä mieheni on töissä, sillä myös pomot ovat kateellisia. Miten kiertää asia fiksusti?
Kommentit (29)
Ap kysyi, miten saa vältettyä puhumasta.
Ap on havainnut että ovat uteliaita, ihan pomot myös.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen virkamies, mutta jos mieheni saisi huipputyön, en minä sitä töissä puhuisi. Tai jos mainitsisin että vaihtoi työpaikkaa, en sanoisi enempiä. Eivät ne siellä miehen alasta edes ymmärrä, mikä firma tekee mitäkin, tai mikä miehen asema siellä on.
En minä tiedä mitä työkaverien miehet tekee, ja me puhutaan tosi paljon.
Sinäkö tunnet kaikki mahdolliset firmat nimeltä, ja tiedät onko pieni rakennusliike vai iso ohjelmistotalo.
Ite olen huopputyössä, huopun puistossa pidättelemässä tuulia. Olen puistokemian maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Ite olen huopputyössä, huopun puistossa pidättelemässä tuulia. Olen puistokemian maisteri.
Ketjun typerin kommentti. Eh eh eh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun typerin kommentti. Eh eh eh
Paras kommentti* :)))))
Olet vaan hiljaa etkä mainitse mitään työpaikan vaihdosta.
Olet vaan hiljaa etkä mainitse mitään työpaikan vaihdosta.
Toisilla sitä on työaikana parempaakin tekemistä kuin tutkia toisten verotuloja. Eikö näille "virkamiehille" riitä oikeita töitä? Pitäsköhän pitää muutaman yt:t, niin jäisi jäljelle ne, jotka niitä töitä oikeasti tekee. Mehän sen lystin kustannamme!
Miksi naiset kehuu sillä, mitä niiden ukot tekee? Eikö omat meriitit riitä?