Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ASMR videoiden kuuntelu tuntuu epämiellyttävältä

Vierailija
13.06.2018 |

Tiedän että niitä ei ole pakko kuunnella jos eivät tunnu mukavilta, mutta olin yllättynyt. En ole koskaan niitä kuunnellut ja nyt testasin ja tuntui että ne maiskutukset ja äänten teko eri välineillä loi inhottavaa tunnetta kehoon ja tuntui että haluaa siirtyä kauemmas äänenlähteestä.

Aika jännä koska pitäisi olla juuri päinvastoin? Muita kenellä sama?

Laita youtubeen ASMR jos et tiedä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaan ole mieleistä löytynyt?

Mutta en suuremmin perusta, hyviä on vähän.

Vierailija
2/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen oikeastaan "pitäisi olla päinvastoin". Toki noiden videoiden on tarkoitus tuntua mukavilta, mutta ei ole mitenkään epänormaalia sekään, ettei niistä pidä. Minä taas tykkään osasta asmr-videoista, esim. rauhallinen, hiljainen puhe tai kuiskailu on miellyttävän kuuloista, mutta maiskutukset ja raapimisäänet ihan hirveitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin uteliaisuuttani kuunnella, ei pystynyt, ihan hirveetä. Tuli hermostunut ja ärsyyntynyt olo.

Vierailija
4/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin uteliaisuuttani kuunnella, ei pystynyt, ihan hirveetä. Tuli hermostunut ja ärsyyntynyt olo.

Sama olo tuli minulle!

Vierailija
5/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ASMR toimii lähinnä päinvastoin kuin pitäisi. Joskus kokeilin muutamaa, mutta sain lähinnä fyysisiä kiputiloja ja raivon tunnetta niistä. Minulla on todettu kylläkin misofonia joka selittää etten siedä esim. maiskutusääniä (skippasin suosiolla maiskutuksen niistä videoista, onneksi videossa kerrottiin ensin mitä aikovat tehdä ja vasta sitten tekivät).

Kai ne toimii sitten sellaisille ihmisille joilla on misofonian vastakohta tai jotain, liekkö sillekin keksitty joku oma nimitys.

Vierailija
6/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla! Oksettaa ne kuiskimiset. Hyhhh, kylmät väreet menee.

Vierailija
7/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla osa toimii, osa ei. Kaikki maiskutukset on ällöttäviä, mut esim. tietynlainen naputtelu on rauhoittaa. 

Vierailija
8/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuuntelemani videot ovat aiheuttaneet minulle raivon tunnetta, teki siis mieli lyödä äänen tuottajaa nyrkillä.

Eli juu, ei ole mun juttu :).

Vierailija
9/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin saa vaan ärsytyskäyrän nousuun ne kaikki rapistelut, maiskuttelut ja kuiskuttelut!

Mutta eihän niiden tosiaan jokaisen juttu tarvitse ollakaan – vähän kuin sushi, viini, tai vaikkapa anaaliseksi.

Vierailija
10/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta kuiskivasta muka rauhallisesta puheesta tulee mieleen joku perverssi läähättäjä.

Vierailija
11/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös. Ihmettelen kyllä vähän mistä tällainen suhtautuminen johtuu. Ymmärtäisin kai paremmin, jos suhtautuisin niihin vain neutraalilla välinpitämättömyydellä, mutta mua oikeasti ärsyttää, tarkemmin ällöttää. Musta noi videot on liian "imeliä" tai intiimejä. Mitähän tämä kertoo minusta?

Vierailija
12/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää myös. Ihmettelen kyllä vähän mistä tällainen suhtautuminen johtuu. Ymmärtäisin kai paremmin, jos suhtautuisin niihin vain neutraalilla välinpitämättömyydellä, mutta mua oikeasti ärsyttää, tarkemmin ällöttää. Musta noi videot on liian "imeliä" tai intiimejä. Mitähän tämä kertoo minusta?

Sama täällä. :D Musta varsinkin ne kaikki kuiskutteluvideot on ihan liian seksuaalisia. En halua kenenkään muun kuin korkeintaan oman kumppanin kuiskivan korvanjuuressa jotain "Hey, how was your day?"

Vierailija
13/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli aikanaan ensimmäinen ASMR-video, jonka itse katsoin ja ihastuin. Muutenkin kuuntelen pääasiassa ns. roolileikkejä, eli hiusten harjaamista, kasvohoitoja, meikkaamista ja sen sellaista. Jos olisin sattumalta osunut ensimmäisenä johonkin henkäily- ja maiskutusvideoon, niin olisi varmasti jäänyt koko ASMR-maailmaan tutustuminen siihen. Niitä en nimittäin voi sietää. Enkä muuten myöskään miesääniä, niistä tulee todella epämukava olo. Mutta tiedän myös ihmisiä, jotka ovat kokeilleet videoita laidasta laitaan ja kertovat juurikin vain ärsyyntyvänsä.

Vierailija
14/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tykkään

Vierailija
15/15 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tosi monista asmr videoista, mutta maiskuttelu ällöttää muakin. Osa tosiaan on tunkeilevia ja siten ahdistavia, mutta osa huomattavasti neutraalimpia ja taas tosi ihania. Se, että reaktio on noin vahva voi kieliä siitäkin, että sun kohdalla asmr oikkesti toimii jos vaan löydät sen oman sulle sopivan modin sieltä kaiken joukosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän