Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko riippuvainen palstasta?

Vierailija
13.06.2018 |

Äskeisen palstan takkuilun aikana koin jonkinlaisia riippuvuusoireita kun en päässyt palstalle.
Oletko sinä riippuvainen? Pystytkö olemaa poissa täältä?

Oletko riippuvainen palstasta?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo. Tosin silloin, kun työ vie 12 -15 tuntia vrk, riippuvuus unohtuu.

Vierailija
2/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oman mielenterveyden tähden on pidettävä pitkiä taukoja. Viikon aikana vietän päivän täällä ja loppuviikko pitää jäähdytellä ylikierroksilla käyvää mieltä. Sen verran menee tunteisiin teidän jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että palstan riippuvuus-suhteen muodostaa palstan viestien määrä, viestejä tulee tosi nopeasti joka aiheuttaa sen että tulee koko ajan käytyä katsomassa niitä vastauksia.

Sen lisäksi sosiaalinen elämä on aika kuollutta, onhan tämä aika lailla jokin korvaava tekijä epäsosiaalisuudelle.

Vierailija
4/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsänä päivänä olen. Jos on oikeasti kivaa muuta puuhaa, niin en ole. Tylsistyneenä olen täällä kuitenkin kuin nakutettu. :(

Vierailija
5/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen yksinäinen ja masentunut totaaliriippuvuus, tv:n katseleminenkin ahdistaa, täällä roikkuminen ei. 

Vierailija
6/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ahdistaa joku oikeasti hoidettava asia, vitkuttelen täällä. Sitten ihmiset alkaa olla jo raivon partaalla mun kanssa ja sitten jännittää yhä enemmän palata asiaan jne. Onhan tämä ihan viihdyttävää, mutta mulle siis tapa välttää tarpeellista tekemistä.

Vierailija
7/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen yksinäinen ja masentunut totaaliriippuvuus, tv:n katseleminenkin ahdistaa, täällä roikkuminen ei. 

Miksi telkka ahdistaa?

Vierailija
8/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on monta päivää mennyt palstalla aina kun olen kotona.

Vierailija
9/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi telkka ahdistaa?

En tiedä, liian passiivista, enkä osaa enää samaistua niihin henkilöhahmoihin kun itsellä ei ole elämää:(

Vierailija
10/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Vaikka jengi täällä on totaalisen pihalla politiikasta, taloudesta, olemattomista tasoterioista ja 7 vuotiaan pojan äidin pakkomielteestä pukea poikansa tytöksi niin pakkohan täällä on roikkua :D

Vierailija
11/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla käymisestä muodostuu tosi salakavalasti tapa josta ei pääse eroon. Siinä vaiheessa kun yrität tietoisesti pysyä pois täältä niin se onkin yllättävän vaikeaa.

Mikään muu palsta ei anna samanlaista "tyydytystä".

Vierailija
12/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina oon taas ollut, kun ei oo mitään muuta elämää. Jostain syystä täällä tulee pyörittyä silloin kun menee huonosti, vaikka oikeasti nimenomaan ei kannattais, koska silloni nää jutut täällä aiheuttaa aika toivottoman olon...

Vierailija
13/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina oon taas ollut, kun ei oo mitään muuta elämää. Jostain syystä täällä tulee pyörittyä silloin kun menee huonosti, vaikka oikeasti nimenomaan ei kannattais, koska silloni nää jutut täällä aiheuttaa aika toivottoman olon...

Samaa mieltä.

Koska ei ole elämää niin tulee oltua palstalla joka puolestaan varmistaa sen että asia ei muutu jatkossakaan.

Vierailija
14/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on myönnettävä, että olen tästä paikasta vähän riippuvainen, mutta olen kyllä mieluissani, jos välillä on jotain muuta tekemistä niin etten joudu tulemaan tänne itseäni "viihdyttämään". Ihan hirveä paikka!

Vierailija
15/18 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä iltaisin katsomassa onko kiinnistavia aiheita....en viitsi kuitenkaan tarkemmin seurata ketjuja. Joskus tekisi mieli palata johinkin vanhaan ketjuun, mutta yleensä en enää löydä niitä

Vierailija
16/18 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on monta päivää mennyt palstalla aina kun olen kotona.

Musta tuntuu kuin tulisin kotiin aina kun tulen palstalle 😶 sotkuiseen ympäristöön ja henkisesti pahoinpitelevään ilmapiiriin.

Vierailija
17/18 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja tulee olo, että huonosti meneminen on normaalia kun täällä kirjoittelee muutkin epäonnistuneet ja masentuneet yksilöt.

Vierailija
18/18 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt täällä viimeksi joskus vuosi sitten, silloinkin pitkän tauon jälkeen, ja totesin, että samat jutut ja kirjoittelijat pyörittävät täällä samaa vanhaa juttuaan. Tuli myös työkiireitä eikä mitään syytä miksi olisin halunnut täällä käydä. Nyt kun vilkaisin aiheita, niin jotain uudistusta tuntuu sentään tapahtuneen, hyvä hyvä.

Tänään poikkesin pitkästä aikaa, koska minulla oli kysyttävää "yleisöltä". Käyn ehkä vielä huomenna visiteeraamassa, mutta sitten taitaa olla taas pitemmän tauon paikka :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi