Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi hitto! Luulin että meillä puhdas koti ja hyvä hygienia, mutta nyt löytyi yht.10 kuoriaisen toukkaa.

Vierailija
13.06.2018 |

Siivoilin kaappeja ja sieltä näitä löytyi. Vyöihrakuoriaisen toukilta näyttivät:( miten niistä pääsee eroon, ei varmaan mitenkään? Kaikki tapoin mitä löysin. Toi kiva ja meillä olevinaan niin siistiä ja puhdasta aina. Hyi hitto.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaapista löytyi? Jos löytyi keittiön kaapista, katso esim. eläinten ruokasäkit, jos ne olisivat sieltä lähtöisin.

Vierailija
2/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kaiken maailman ötököitä voi olla ihan puhtaissa kodeissakin. Ei lähes ikinä riipu siisteydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli turkiskuoriaisia, kun asuin vanhassa kerrostalossa. Inhottava tilanne.

Myrkyttäisin koko kodin tai tilaisin myrkyttäjät paikalle.. 

Punaseetri torjuu turkiskuoriaisia eli kannattaa lisätä puunkappaleita vaatepuihin jne.

Kannattaa säilyttää vaatteet muovikoreissa, joissa on kansi. Yksikään kuoriainen ei nosta kansia.

Vierailija
4/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötököitä on ihan joka kodissa. JOKA KODISSA. Vaikka niitä ei itse näkisikään, niin kyllä niitä siellä on. Oli asunto uusi tai vanha. 

Vierailija
5/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ötököitä on ihan joka kodissa. JOKA KODISSA. Vaikka niitä ei itse näkisikään, niin kyllä niitä siellä on. Oli asunto uusi tai vanha. 

Apua onko oikeasti. Ennen en ole nähnyt kuin joskus vuosia sitten yhden ja nyt oli tämmöinen "yllätys" vastassa. Tiedä sitten kuinka kauan on täällä olleet. Löytyi eteisen naulakon alta jossa on ulkovaatetta ja sitten pyykkikorin pohjalta. Ap

Vierailija
6/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua onko oikeasti. Ennen en ole nähnyt kuin joskus vuosia sitten yhden ja nyt oli tämmöinen "yllätys" vastassa. Tiedä sitten kuinka kauan on täällä olleet. Löytyi eteisen naulakon alta jossa on ulkovaatetta ja sitten pyykkikorin pohjalta. Ap

On. Kannattaa tietenkin pitää puhtaana kaikki kuiva ainekaapit yms, viedä roskat ajallaan roskiin, myrkyttää kaikki listat jne, mutta kyllä niitä öttiäisiä voi siltikin tulla. Vaikka koti olisi puhdas. Vyöihrakuoriaiset syö mm. ruoantähteitä. Eli roskia ei kannata jättää pitkäksi aikaa asuntoon. Mun entisessä asunnossa niitä oli välillä runsaastikin. 

Vierailija
7/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Kannattaa tietenkin pitää puhtaana kaikki kuiva ainekaapit yms, viedä roskat ajallaan roskiin, myrkyttää kaikki listat jne, mutta kyllä niitä öttiäisiä voi siltikin tulla. Vaikka koti olisi puhdas. Vyöihrakuoriaiset syö mm. ruoantähteitä. Eli roskia ei kannata jättää pitkäksi aikaa asuntoon. Mun entisessä asunnossa niitä oli välillä runsaastikin. 

Siis niitä kuoriaisia oli välillä runsaastikin, ei siis roskia :DD

Vierailija
8/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä ap ihan mihin vain suomalaiseen kotiin kaivamaan kaappien nurkkia ja listojen välejä niin kyllä löytyy. Inhottavia ne on toki, mutta onneksi vaarattomia.

Vierailija
9/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli paljon ihravyökuoriaisia kolme vuotta sitten. Myrkytyksen jälkeen kuoria ei enää löytynyt.

Myrkyttäjä kävi kahdesti, eikä myrkky jättänyt asuntoon mitään jälkiä tai hajua. 

Vierailija
10/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli paljon ihravyökuoriaisia kolme vuotta sitten. Myrkytyksen jälkeen kuoria ei enää löytynyt.

Myrkyttäjä kävi kahdesti, eikä myrkky jättänyt asuntoon mitään jälkiä tai hajua. 

Millä aineella nää oikein myrkyttää?

Vierailija
11/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa pelkäätte enemmän, kemikaalien vaikutuksia lastenne hormonitoimintaan ja yleensäkin terveyteen vai jotain pikku ötököitä mitkä syö reikiä käyttämättöminä lojuviin vaatteisiin... Hyönteismyrkyt on aika järeitä kemikaaleja.

Vierailija
12/12 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä aineella nää oikein myrkyttää?

En muista enää nimeä. Myrkkyä kuulemma laskettiin ainoastaan lattialistan juureen tai vastaaviin paikkoihin, ja se riitti tuhoamaan kuoriaiset kaikkialta.