Mikä on pieni, mikä iso?
Kaikilla miehillä, joiden kanssa olen ollut, on ollut suunnilleen saman kokoinen k*lli. Itse olin hiljainen, laiha ja pienitissinen mutta oikein kaunis nuori nainen ja ihmettelin monesti, miksi pienik*lliset miehet eivät lähesty minua, koska minulla ei olisi ollut vara valittaa :D
Nyt sitten kuitenkin mietin, että mitäs jos noilla kaikilla olikin pieni? Mikä siis on pieni, mikä iso?
Kommentit (28)
No en ole yhtään mitannut, siksi en voikaan osallistua naisten (idioottimaisiin) keskusteluihin onko saanut isoa :P
Eri muotoisia kylläkin on ollut ja ehkä pari senttiä mitat heittäneet keskenään, mutta olisiko juuri sitä keskikokoa sitten olleet.. Tuollainenkin käy kipeää jos ei kunnolla lämmittele, miten ihmeessä naiset pystyvät tuollaista jättiläistä ottamaan, saati vaikka ratsastamaan!! Minä olen pienikokoinen, mitenkäs mittaan oman tiukkuuteni kun sekin kiinnostaa. Ikää on kuitenkin yli 30v. niin olisihan se hyvä olla perillä, jos vaikka tarvitsen johonkin tuota tietoa :'D
No hyi olkoon! YÖK ketä ees tollaset asiat kiinnostaa!!??
Vierailija kirjoitti:
No en ole yhtään mitannut, siksi en voikaan osallistua naisten (idioottimaisiin) keskusteluihin onko saanut isoa :P
Eri muotoisia kylläkin on ollut ja ehkä pari senttiä mitat heittäneet keskenään, mutta olisiko juuri sitä keskikokoa sitten olleet.. Tuollainenkin käy kipeää jos ei kunnolla lämmittele, miten ihmeessä naiset pystyvät tuollaista jättiläistä ottamaan, saati vaikka ratsastamaan!! Minä olen pienikokoinen, mitenkäs mittaan oman tiukkuuteni kun sekin kiinnostaa. Ikää on kuitenkin yli 30v. niin olisihan se hyvä olla perillä, jos vaikka tarvitsen johonkin tuota tietoa :'D
Etsi musta isokokoinen mies jostain! Ei se ole pelkkää legendaa. Jos on isot kämmenet jalat yms on varmaan keskimääräistä isompi varustus. Ei korreloi niin pituuden kanssa välttämättä. Mittanauha mukaan :D
Vierailija kirjoitti:
No hyi olkoon! YÖK ketä ees tollaset asiat kiinnostaa!!??
No sua selvästi, koska tänne tulit lukemaan? :D :D
Ap kysyt suoraan joltain baarin miesporukalta kellä on isoin? Tai jostain seksideittisivulta etit?
Nyt muuten muistinkin :D Nuorena mittasimme yhden poikaystäväni kanssa hänen erektionsa viivottimella, tämä taisi itse haluta tietää.. Se oli muistaakseni 16cm. En ole aiemmin miettinyt tätä asiaa, jostain toisesta keskustelusta tuli mieleen ja rupesin miettimään miten mulle onkin sattunut kaikki niin saman kokoisia. No, päätös keskustelulle lienee on se, että siksi kun ne ovat kaikki olleet keskimittaisia :D
Kämmenmitta on hyvä mitta-apu. Kun otat peniksestä otteen, niin sormien miltei yltäessä peukaloon paksuus on hyvä. Jos sormet menee päällekkäin, se on liian ohut. Pituus on hyvä, kun sormet on peniksen ympärillä ja etusormen yläpuolella on pari-kolme cm penistä ja terska.
Kämmenmitta on hyvä mitta-apu. Kun otat peniksestä otteen, niin sormien miltei yltäessä peukaloon paksuus on hyvä. Jos sormet menee päällekkäin, se on liian ohut. Pituus on hyvä, kun sormet on peniksen ympärillä ja etusormen yläpuolella on pari-kolme cm penistä ja terska.
Tästä ohjeita ja paineita teinipojille. Naisten empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sormien pituuksissa on melkoisia eroja. Itsellä osuu keskisormi peukaloon vielä 17 cm:n ympärysmitalla, mikä on jo paksumpi kuin yli 99 % peniksistä.
Ei näy kyllä ulkoisesti mitenkään elimen koko. Mulla on neljä kaveria kenellä on keskivertoa suuremmat. Kaikki keskikokoisia 178-183 cm pitkiä. Jalat ja kädet ennemminkin pieniä ja siroja. Kaikki näistä urheilullisia ja näyttää ikäistään nuoremmalta.
Isot (ja pienet) penikset ovat suhteellisen harvinaisia. Vähintään 80 % peniksistä asettuu välille 11-17 cm.
https://wol-prod-cdn.literatumonline.com/cms/attachment/23d42d53-83c0-4…
Iso on suurimpaan neljännekseen kuuluva (pituus > 16 cm, ympärysmitta > 13 cm). Pieni on pienimpään neljännekseen kuuluva (pituus < 12 cm, ympärysmitta < 10,5 cm).
Kyllä jotain voi päätellä miehen olemuksesta, että millä koolla mennään. Ainakin teston määrän, jos ei muuta. Ehkä mulla on sitten harjaantunut silmä miesten etumusten tarkkailussa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormien pituuksissa on melkoisia eroja. Itsellä osuu keskisormi peukaloon vielä 17 cm:n ympärysmitalla, mikä on jo paksumpi kuin yli 99 % peniksistä.
On miten on minä penisfriikkinä tykkään tuollaisesta käteen sopivasta. En halua, että penistä liikutellessa jää ilmaa sormien ja peniksen väliin. Siinä pitää olla jämäkkä tuntuma. Samoin tuo 2-3cm liikkumavaraa on mielestäni ideaali. Suurempia ja pienempiäkin nähty, mutta tällainen paras.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotain voi päätellä miehen olemuksesta, että millä koolla mennään. Ainakin teston määrän, jos ei muuta. Ehkä mulla on sitten harjaantunut silmä miesten etumusten tarkkailussa ;)
Suuren oloinen etumus esim. Farkuissa voi kertoa myös isosta perseestä. Yksi tyyppi slim farkkuineen ja mitättömine etumuksineen omasi isoimman melan mitä olen nähnyt.
Pieni mun kuopus, iso mun esikoinen
Mittasitko ne? Naiset eivät osaa arvioida kokoa ollenkaan. Sanotaankomet 18cm ylöspäin on isoja.