Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pieni, mikä iso?

Vierailija
13.06.2018 |

Kaikilla miehillä, joiden kanssa olen ollut, on ollut suunnilleen saman kokoinen k*lli. Itse olin hiljainen, laiha ja pienitissinen mutta oikein kaunis nuori nainen ja ihmettelin monesti, miksi pienik*lliset miehet eivät lähesty minua, koska minulla ei olisi ollut vara valittaa :D
Nyt sitten kuitenkin mietin, että mitäs jos noilla kaikilla olikin pieni? Mikä siis on pieni, mikä iso?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kämmenmitta on hyvä mitta-apu. Kun otat peniksestä otteen, niin sormien miltei yltäessä peukaloon paksuus on hyvä. Jos sormet menee päällekkäin, se on liian ohut. Pituus on hyvä, kun sormet on peniksen ympärillä ja etusormen yläpuolella on pari-kolme cm penistä ja terska.

Sormien pituuksissa on melkoisia eroja. Itsellä osuu keskisormi peukaloon vielä 17 cm:n ympärysmitalla, mikä on jo paksumpi kuin yli 99 % peniksistä.

On miten on minä penisfriikkinä tykkään tuollaisesta käteen sopivasta. En halua, että penistä liikutellessa jää ilmaa sormien ja peniksen väliin. Siinä pitää olla jämäkkä tuntuma. Samoin tuo 2-3cm liikkumavaraa on mielestäni ideaali. Suurempia ja pienempiäkin nähty, mutta tällainen paras.

On kyllä omituinen tapa määritellä peniksen kokoa, mutta naiselta ei oikeastaan kovin yllättävä. Enpä ole kuullut miehesträ, joka määrittelisi naisten rinnat tai toosat isoiksi/pieniksi itseensä suhteuttaen. Kyllä miehet ymmärtävät verrata niitä kehonosia toisten naisten vastaaviin ja muodostaa sitä kautta käsityksen isoista ja pienistä. Naisen logiikkaa taas. :D

Vierailija
22/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kämmenmitta on hyvä mitta-apu. Kun otat peniksestä otteen, niin sormien miltei yltäessä peukaloon paksuus on hyvä. Jos sormet menee päällekkäin, se on liian ohut. Pituus on hyvä, kun sormet on peniksen ympärillä ja etusormen yläpuolella on pari-kolme cm penistä ja terska.

Sormien pituuksissa on melkoisia eroja. Itsellä osuu keskisormi peukaloon vielä 17 cm:n ympärysmitalla, mikä on jo paksumpi kuin yli 99 % peniksistä.

On miten on minä penisfriikkinä tykkään tuollaisesta käteen sopivasta. En halua, että penistä liikutellessa jää ilmaa sormien ja peniksen väliin. Siinä pitää olla jämäkkä tuntuma. Samoin tuo 2-3cm liikkumavaraa on mielestäni ideaali. Suurempia ja pienempiäkin nähty, mutta tällainen paras.

On kyllä omituinen tapa määritellä peniksen kokoa, mutta naiselta ei oikeastaan kovin yllättävä. Enpä ole kuullut miehesträ, joka määrittelisi naisten rinnat tai toosat isoiksi/pieniksi itseensä suhteuttaen. Kyllä miehet ymmärtävät verrata niitä kehonosia toisten naisten vastaaviin ja muodostaa sitä kautta käsityksen isoista ja pienistä. Naisen logiikkaa taas. :D

Niinpä, tarkkana naisena on turha puhua centeistä, kun mitta ei ole mukana näissä puuhissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tarkkana naisena on turha puhua centeistä, kun mitta ei ole mukana näissä puuhissa.

Senteistä viis, mutta jos peniksen suuruus määritellään naisen ominaisuuksien perusteella eikä muihin peniksiin verrattuna, niin se on vähän outoa. 

Vierailija
24/28 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot (ja pienet) penikset ovat suhteellisen harvinaisia. Vähintään 80 % peniksistä asettuu välille 11-17 cm. 

https://wol-prod-cdn.literatumonline.com/cms/attachment/23d42d53-83c0-4…

Tuon taulukon perusteella liki 100% asettuu alle 17cm ja 95% alle 16cm.

Omani on tuolla viimeisellä rajalla niin löysänä kuin seisokissa. Uskoisin, että suurin osa isoista noudattaa samaa linjaa, eli sijoittuu löysänäkin taulukon ääripäähän.  Eli näkyy aina pullotuksena housuissa. Ei isoa kalua mitenkään piilota.

Tuosta tulikin mieleen, että eräässä 80-luvun videossa mitattiin Ron Geremyn kalu alapuolelta. Mittaa oli 27cm. Itselläni saman mittainen, mutta paksumpi, joten ei näytä yhtä pitkältä.  Mitta sen sijaan ei erehdy.

Vierailija
25/28 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, ennenkuin pahastutte niin muistatte kai, että täällä kuka tahansa voi esiintyä naisena.

Vierailija
26/28 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotain voi päätellä miehen olemuksesta, että millä koolla mennään. Ainakin teston määrän, jos ei muuta. Ehkä mulla on sitten harjaantunut silmä miesten etumusten tarkkailussa ;)

En kyllä tästäkään menisi takuuseen. Itse omaan ehkä hieman femiinit kasvonpiirteet sekä näytän huomattavasti nuoremmalta kuin olen, mutta silti haaroissani on isohkoa kokoa oleva vehje ilman interet-senttejä.

Vierailija
27/28 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pieni mies ja mulkun pituus on kumminkin 12% omasta pituudesta. Ulkonäkö ei kerro kaikkea.

Vierailija
28/28 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole yhtään mitannut, siksi en voikaan osallistua naisten (idioottimaisiin)  keskusteluihin onko saanut isoa :P

Eri muotoisia kylläkin on ollut ja ehkä pari senttiä mitat heittäneet keskenään, mutta olisiko juuri sitä keskikokoa sitten olleet.. Tuollainenkin käy kipeää jos ei kunnolla lämmittele, miten ihmeessä naiset pystyvät tuollaista jättiläistä ottamaan, saati vaikka ratsastamaan!! Minä olen pienikokoinen, mitenkäs mittaan oman tiukkuuteni kun sekin kiinnostaa. Ikää on kuitenkin yli 30v. niin olisihan se hyvä olla perillä, jos vaikka tarvitsen johonkin tuota tietoa :'D

Kuinkahan pieni sen pitäisi olla, että olisi hyvä?