Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nainen saa olla ruma? Mieskin saa olla

Vierailija
13.06.2018 |

Kysyin tätä jo eilen myöhään, mutta näemmä se on poistettu. En kyllä tiedä miksi, ei luulisi olevan asiaton aloitus millään tasolla.

Minä aion olla niin ruma kuin huvittaa, en jaksa osallistua siihen puunauskulttuuriin mitä naistenlehdet ja tv syöttävät. Naisen pitäisi olla huoliteltu ja kaunis. Miksi. No minä olen nainen ja olen juuri niin ruma kuin olen. Söpöstelyt ja kaunis on jo nähty, se on tylsää.

"Ruma on uusi musta" voisi olla tulevaisuuden motto naisille jotka juoksevat trendien perässä. Harmi ettei sellaista trendiä keksitä, koska se ei tuo rahaa meikki- ja vaateteollisuudelle. Rumuus ei vaadi pynttäytymistä. Ruma ihminen osaa käyttää samoja vaatteita vuosia, eikä se ole mikään ongelma.

Aikaa säästyy elämälle.

Rumuudessa on asennetta.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbotkin tykkää kauniista naisista:)

Vierailija
42/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä kyse on siitä, että alitajuisesti halutaan tuottaa maailmaan mahdollisimman selviytymiskykyisiä jälkeläisiä. Useimpiin miehiin vetoaa naisen tietyntyyppinen ulkonäkö ja naisiin taas miehissä eri asiat. Saahan sitä olla millainen vaan, mutta ihanne on kuitenkin se, mitä useimmat meistä tavoittelevat. Kuka olisi mieluummin köyhä kuin rikas?

Vierailija
44/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saa olla? Kyllä kukin saa olla juuri sen näköinen kuin haluaa, kunhan nyt jonkinlaiset vaatteet on päällä.

Naimaikäisissä miehiä on sitä paitsi yhteensä melkein satatuhatta enemmän, joten ihan jokaiselle naiselle löytyy puoliso. Ja se nyt on tiedossa, että seksiin miehet ovat valmiita kenen kanssa tahansa.

Eli mitään syytä olla olematta ruma ei ole.

Et ole paljon tainnut seurata, miten naisille toitotetaan jo pienestä asti kauneuden arvoa. 

Taidat olla mies, jos et ymmärrä aloituksen pointtia.

Toki SAA OLLA, ei siitä vankilaan joudu, mutta kyllä se vaan niin on, että naisessa arvostetaan vain ulkonäköä, ja jos mietitään vaikka naisjulkkiksia, eipä heistä somessa näe kuin ulkonäköön keskittyviä puheita (haukkumista yleensä), mutta suohirviöiltä näyttävät julkkismiehet saavat elää naamansa kanssa ihan rauhassa, ei mitään ongelmaa, haukkumisessakin keksitytään asioihin, ei naamaan.

Näin se vaan menee. Rumuus on miesten etuoikeus edelleen.

Tulisi edes yksi naishahmo tv-sarjaan, joka olisi helvetin ruma ja cool. 

Mutta ei, aina pitää olla nukkenaamaisia misukoita.

Olen kyllä mies, enkä tosiaan ymmärrä. Miehenkin pitää olla vahva ja itsevarma supliikkimenestyjä, joka voittaa muut ja vie elokuvan naiset. No, en ole sellainen, eikä asia kiinnosta minua pätkääkään.

Ainoa asia, missä sillä on oikeasti minulle ollut merkitystä on,  että puolison löytäminen oli pirullisen vaikea ja piinaavan pitkä prosessi. "Olet tosi kiva ja ihana, mutta..." tuli kuultua vuosikymmenen aikana niin monta kertaa, että sormien ja varpaiden lisäksi pitää ottaa laskutikkukin käyttöön. Ymmärtääkseni naisilla tätä ongelmaa ei ole, joten en näe, mitä merkitystä rumuudella olisi tosiasiassa.

Tämä aloitus EI LIITY PARISUHTEISIIN MITENKÄän, vaan siihen miksei nainen saa olla ruma.

On se kumma että aina aatellaan että naisen maailmassa kaikki liittyy miehiin ja parisuhteisiin. Ei liity, anteeksi kauheesti.

ap

Ulkonäköä tarvitaan parisuhteen ja seksin saamiseen. Ei mihinkään muuhun.

En ymmärrä aloitustasi, jos noilla ei ole merkitystä. Kuten sanoin, miehen pitää olla sankari, mutta minä paskat nakkaan sellaisille jutuille. Olen mikä olen.

Mikä sinua estää ajattelemasta niin?

Tässä on nyt ongelmana sinun itsetuntosi ja siihen liittyvät käsitykset. Miten voisimme auttaa sinua siinä?

Ihan selväähän se on ettet ymmärrä, kun et päivääkään ole ollut tyttö tai nainen.

Lopeta vinkuna, tällä ei oo mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Sanon selvästi alotuksessa mistä on kysymys, mutta sulla on joku päähänpinttymä tehdä tästä parisuhde- tai henkilökohtanen asia.

Taas huomaa miten oman navan ympärillä miehet pyörii, naiset osaa ajatella laajemmaltikin asioita, kaikki ei aina liity omaan napaan tai miehiin. 

Vierailija
45/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun katselee kaupungilla ympärilleen niin noin 40% on semmoisia mitättömän näköisiä...

onko ruma semmoinen että sitä säikähtää kun tulee kulman takaa äkisti?

Vierailija
46/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa" sanoi suuri ajattelija, raskaan sarjan painonnoston olympiavoittaja, Vasili Aleksejev aikoinaan. Kaikille naisille löytyy miehiä, jotka pitävät heitä kohtuullisen kauniina. Erilaiset missikisaäänestyksetkin todistavat tämän.

Vierailija
47/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppupeleissä kyse on siitä, että alitajuisesti halutaan tuottaa maailmaan mahdollisimman selviytymiskykyisiä jälkeläisiä. Useimpiin miehiin vetoaa naisen tietyntyyppinen ulkonäkö ja naisiin taas miehissä eri asiat. Saahan sitä olla millainen vaan, mutta ihanne on kuitenkin se, mitä useimmat meistä tavoittelevat. Kuka olisi mieluummin köyhä kuin rikas?

Ap täällä..kyllä haluan olla myös köyhä!

Vierailija
48/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saa olla? Kyllä kukin saa olla juuri sen näköinen kuin haluaa, kunhan nyt jonkinlaiset vaatteet on päällä.

Naimaikäisissä miehiä on sitä paitsi yhteensä melkein satatuhatta enemmän, joten ihan jokaiselle naiselle löytyy puoliso. Ja se nyt on tiedossa, että seksiin miehet ovat valmiita kenen kanssa tahansa.

Et ole paljon tainnut seurata, miten naisille toitotetaan jo pienestä asti kauneuden arvoa. 

Toki SAA OLLA, ei siitä vankilaan joudu, mutta kyllä se vaan niin on, että naisessa arvostetaan vain ulkonäköä, ja jos mietitään vaikka naisjulkkiksia, eipä heistä somessa näe kuin ulkonäköön keskittyviä puheita (haukkumista yleensä), mutta suohirviöiltä näyttävät julkkismiehet saavat elää naamansa kanssa ihan rauhassa, ei mitään ongelmaa, haukkumisessakin keksitytään asioihin, ei naamaan.

Olen kyllä mies, enkä tosiaan ymmärrä. Miehenkin pitää olla vahva ja itsevarma supliikkimenestyjä, joka voittaa muut ja vie elokuvan naiset. No, en ole sellainen, eikä asia kiinnosta minua pätkääkään.

Ainoa asia, missä sillä on oikeasti minulle ollut merkitystä on,  että puolison löytäminen oli pirullisen vaikea ja piinaavan pitkä prosessi. "Olet tosi kiva ja ihana, mutta..." tuli kuultua vuosikymmenen aikana niin monta kertaa, että sormien ja varpaiden lisäksi pitää ottaa laskutikkukin käyttöön. Ymmärtääkseni naisilla tätä ongelmaa ei ole, joten en näe, mitä merkitystä rumuudella olisi tosiasiassa.

Tämä aloitus EI LIITY PARISUHTEISIIN MITENKÄän, vaan siihen miksei nainen saa olla ruma.

On se kumma että aina aatellaan että naisen maailmassa kaikki liittyy miehiin ja parisuhteisiin. Ei liity, anteeksi kauheesti.

ap

En ymmärrä aloitustasi, jos noilla ei ole merkitystä. Kuten sanoin, miehen pitää olla sankari, mutta minä paskat nakkaan sellaisille jutuille. Olen mikä olen.

Tässä on nyt ongelmana sinun itsetuntosi ja siihen liittyvät käsitykset. Miten voisimme auttaa sinua siinä?

Ihan selväähän se on ettet ymmärrä, kun et päivääkään ole ollut tyttö tai nainen.

Lopeta vinkuna, tällä ei oo mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Sanon selvästi alotuksessa mistä on kysymys, mutta sulla on joku päähänpinttymä tehdä tästä parisuhde- tai henkilökohtanen asia.

Taas huomaa miten oman navan ympärillä miehet pyörii, naiset osaa ajatella laajemmaltikin asioita, kaikki ei aina liity omaan napaan tai miehiin. 

En ole tuo jolle vastasit, mutta ainakaan tuntemani transmiehet, jotka kuitenkin on ainakin näennäisesti nuorena eläneet tyttöinä, ei aidosti välittäneet mistään kauneusihanteista, kun ne eivät itseä koskeneet eivätkä halunneet olla kauniita.

Vierailija
49/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä..kyllä haluan olla myös köyhä!

Miten voi haluta sellaista, mikä on erittäin helposti saavutettavissa?

Vierailija
50/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuosi 2018, kyllä jokainen SAA olla ruma. Mitä seuraamuksia siitä muka on jos on ruma? Kainalokarvat saa lepattaa tuulessa, pimppikarvoja voi kasvattaa vaikka niin paljon että voi tehdä niihin letin ja hiuksetkin voit ajaa pois - se on jopa muotia. 

MUTTA, on pelkkää biologiaa, että ihmistä miellyttää jonkun näköinen ihminen enemmän kuin toinen. Hyvännäköisiä ihmisiä alitajuisesti yritetään miellyttää enemmän ja heitä kohdellaan paremmin. Heitä tavoitellaan kumppaneiksi ja jopa muokataan omaa käyttäytymistä alitajuisesti ihailtavien ihmisten käyttäytymismallien mukaan. Näihin ei oikeen millään säännöillä vaikuteta. Evoluutio on raju peli ja valitettavasti ulkoinen olemus on suuri seikka ihmisessä, ja siinä miten muut näkevät sinut.

Mutta mikään tai kukaan ei kiellä olemasta ruma. Rumuus karsii ehkä sosiaalisesta kanssakäymisestä joitain asioita mutta eihän sillä ole mitään merkitystä siihen miten sinä itsesi kanssa olet ja elät. 

Vierailija
51/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa" sanoi suuri ajattelija, raskaan sarjan painonnoston olympiavoittaja, Vasili Aleksejev aikoinaan. Kaikille naisille löytyy miehiä, jotka pitävät heitä kohtuullisen kauniina. Erilaiset missikisaäänestyksetkin todistavat tämän.

Alotus ei liity miehen metsästykseen mitenkään, mutta vaikeahan se on sieltä kikkelin takaa ymmärtää.

Ketään ei kiinnosta mitä Vasili ajattelee.

Vierailija
52/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En ole tuo jolle vastasit, mutta ainakaan tuntemani transmiehet, jotka kuitenkin on ainakin näennäisesti nuorena eläneet tyttöinä, ei aidosti välittäneet mistään kauneusihanteista, kun ne eivät itseä koskeneet eivätkä halunneet olla kauniita.

Tässä on nyt kysymys siitä, että naiset voisi olla rauhassa rumia ihan naisina, ei tartte sen takia alkaa leikkiä miestä. 

En pidä transeja päästään terveinä. Tollaset ihmiset juuri noudattaa kauneusmuotteja, jos heitä ei kiinnosta naisille tyrkytetyt somistus-asiat, kuvittelevat olevansa miehiä, säälittävää touhua.

Vierailija
53/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai jokaisella naisella on oikeus olla ruma.

Rumia on suomalaismiehistä 96 - 98,7 prosenttia. Pahinta on, että miespeiliensä vuoksi he eivät käsitä tilannetta.

Miespeili = miesten illuusio miesten ulkonäöstä.

Miksi se on pahinta että miehet eivät "käsitä olevansa rumia"?

Vierailija
54/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia on suomalaismiehistä 96 - 98,7 prosenttia. Pahinta on, että miespeiliensä vuoksi he eivät käsitä tilannetta.

Onpa kivaa olla mies kun naiset pitävät 98% meistä rumina!

Vierailija
55/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska puhetta, rumaa naista ei kukaan jaksa katsoa, persettä ja tissejä kannattaa aina korostaa.

Lähikaupan tyttö esittelee aina tissivakoa ja tänään näin sen ekan kerran pyllistelemässä hyllyillä ja täytyy sanoa sitä tarakkaa kannattaa esitellä.

Voi tulla sinulle yllätyksenä, useimmat naiset ei halua että miehet heitä tölläävät.

Onneksi rumana ei ole tätä pelkoa. 

Mistä tuon keksit, palstan ulkopuolella suurin osa naisista haluaa positiivista huomiota miehiltä.

Se on aina yhtä huvittavaa, kun joku mies julistaa, mitä KAIKKi tai tässä vaatimattomasti SUURIN OSA naisista haluaa.

Ei ihme, että nämä besserwisserit nyyhkii yksin himassaan.

Vierailija
56/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. 

Yksi nainen.

Minä.

PS En pidä siitä, että ns. kiltit miehet herjaavat naisten ulkonäköä päivästä toiseen.

Vierailija
57/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on pahinta että miehet eivät "käsitä olevansa rumia"?

Soon rehtiä myäntää olevansa h-tin ruma! :D

Vierailija
58/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. 

Yksi nainen.

Minä.

PS En pidä siitä, että ns. kiltit miehet herjaavat naisten ulkonäköä päivästä toiseen.

Et pidä siitä, mutta silti teet itse ihan samaa miehille. Naisen logiikkaa! :D

Vierailija
59/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska puhetta, rumaa naista ei kukaan jaksa katsoa, persettä ja tissejä kannattaa aina korostaa.

Lähikaupan tyttö esittelee aina tissivakoa ja tänään näin sen ekan kerran pyllistelemässä hyllyillä ja täytyy sanoa sitä tarakkaa kannattaa esitellä.

Voi tulla sinulle yllätyksenä, useimmat naiset ei halua että miehet heitä tölläävät.

Onneksi rumana ei ole tätä pelkoa. 

Mistä tuon keksit, palstan ulkopuolella suurin osa naisista haluaa positiivista huomiota miehiltä.

Se on aina yhtä huvittavaa, kun joku mies julistaa, mitä KAIKKi tai tässä vaatimattomasti SUURIN OSA naisista haluaa.

Ei ihme, että nämä besserwisserit nyyhkii yksin himassaan.

Palstan naiset eivät osaa keskustella alentumatta henkilökohtaisuuksiin. Onko tämä kaikille naisille tyypillinen tapa keskustella asioista vai onko tänne palstalle eksynyt vain suuri määrä tällaiseen argumentointiin sortuvia yksilöitä?

Vierailija
60/81 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. 

Yksi nainen.

Minä.

Et pidä siitä, mutta silti teet itse ihan samaa miehille. Naisen logiikkaa! :D

Ainoa keino vastata tietyllä tavalla toimiville ihmisille on heidän herjaaminensa. 

Pahoitteluni. Miesten "logiikkaa" voi herjata naisten logiikalla.

t. edellisen tekstin kirjoittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi