Pidättekö niitä mikro tai pyöräilyshortseja mekkojen alla?
Kommentit (21)
En. Tykkään 3/4 leggingseistä tai caprileggingseistä, minulla on rumat polvet.
Pidän vaikka ei ole kertaakaan hame noussut tuulessa (eikä muunkaan syyn takia) korviin.
En pidä. Ihan tavalliset pikkarit vaan. Ei ole vilahdellut koskaan, eikä reidet hankaa toisiaan.
En todellakaan. Käytän sen verran pitkähelmaisia mekkoja, etten tarvitse mitään "turvahousuja" (nuori myyjätyttö käytti niistä tällaista nimeä, kun ostin tunikan, joka oli hänen mielestään mekko)
Kivat reitevälle. Olen pärjännyt ilmankin, mutta hyvät ovat. Turvahousuja en hae, kun en kuulu zoomereihin. Mun nuoruudessa rintaliivien olkainten ja nännien näkyminen oli nolointa ikinä.
En käytä, en näe mitään tarvetta. Käytän alushametta jos hame kuultaa liikaa läpi, eikä mun hameet ole koskaan niin lyhyitä että perse vilkkuisi.
Käytän, on rennompi olo mekon kanssa ja vähentävät hankausta. Pidän sellaisia mitkä ulottuvat puoliväliin reittä tai vähän polven yläpuolelle.
Mä olen alkanut käyttää sellaisia polveen ulottuvia legginsejä. Ne on kätevät kun lämmittää ja jäävät pidemmän hameen alle piiloon kuitenkin. Muuten en tarvitsisi mutta olen vanhemmiten tullut viluisemmaksi. Varsinkin kun nykyään tuulee aina.
Vierailija kirjoitti:
En käytä, en näe mitään tarvetta. Käytän alushametta jos hame kuultaa liikaa läpi, eikä mun hameet ole koskaan niin lyhyitä että perse vilkkuisi.
En ole löytänyt muita kuin sähköistyviä tekokuituisia alushameita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä muita olekaan. Polyesteria ne on eikä lämmitä yhtään.
En tuossa tarkoituksessa. Käytän sukkahousuja.
Kyllä. Minulla reidet palelee helposti ja yhtä helposti saan lihaskramppeja reisiin. Se lisäksi housut tuo turvaa, kun salakuvaus tuntuu olevan miesten keskuudessa yleistä.
Mulla on olemassa urheiluhame, jossa on alla shortsit. Se on kyllä loistava 5/5 hame. Voi lähteä hame päällä tempaisemaan vaikka kympin lenkin tuulisella säällä ja niin muuten olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä muita olekaan. Polyesteria ne on eikä lämmitä yhtään.
No siis alushameiden funktio ei ole lämmittää, vaan parantaa päällä olevan mekon istuvuutta kun se ei takerru reisiin ja laskeutuukin nätimmin, ja auttaa jos mekon kangas on kovin läpikuultavaa. Jos tarvitset jotain lämmittävää niin käytä sukkahousuja tai vaikka lyhyitä neuloshousuja. Luulisi jo järjenkin sanovan että jos hameen alla on kaikki paljaana niin ei lisähame sitä edelleen paljaaksi jäävää ihoa lämmitä. Vähän kuin menisi talvella ulos pelkässä nilkkapituisessa toppatakissa ja ihmettelisi kun paleltaa vaikka on paksu helma.
Miten te muut joilla polvet leikattu niin pidättekö polvia peittäviä housuja ja hameita.
En oo ostanut, ei mulla reidet kipeydy yhteen, eikä vilahtelee niinkuin myyjä piti myynti puheen vero modassa