Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö niitä mikro tai pyöräilyshortseja mekkojen alla?

Vierailija
06.07.2024 |

Mitä esim Vilassa kaupataan

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ostanut, ei mulla reidet kipeydy yhteen, eikä vilahtelee niinkuin myyjä piti myynti puheen vero modassa

Vierailija
2/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tykkään 3/4 leggingseistä tai caprileggingseistä, minulla on rumat polvet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaikka ei ole kertaakaan hame noussut tuulessa (eikä muunkaan syyn takia) korviin.

Vierailija
4/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Ihan tavalliset pikkarit vaan. Ei ole vilahdellut koskaan, eikä reidet hankaa toisiaan.

Vierailija
5/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Käytän sen verran pitkähelmaisia mekkoja, etten tarvitse mitään "turvahousuja" (nuori myyjätyttö käytti niistä tällaista nimeä, kun ostin tunikan, joka oli hänen mielestään mekko)

Vierailija
6/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta.

Vierailija
7/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat reitevälle. Olen pärjännyt ilmankin, mutta hyvät ovat. Turvahousuja en hae, kun en kuulu zoomereihin. Mun nuoruudessa rintaliivien olkainten ja nännien näkyminen oli nolointa ikinä.

Vierailija
8/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, en näe mitään tarvetta. Käytän alushametta jos hame kuultaa liikaa läpi, eikä mun hameet ole koskaan niin lyhyitä että perse vilkkuisi.

Vierailija
9/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, on rennompi olo mekon kanssa ja vähentävät hankausta. Pidän sellaisia mitkä ulottuvat puoliväliin reittä tai vähän polven yläpuolelle.

Vierailija
11/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut käyttää sellaisia polveen ulottuvia legginsejä. Ne on kätevät kun lämmittää ja jäävät pidemmän hameen alle piiloon kuitenkin. Muuten en tarvitsisi mutta olen vanhemmiten tullut viluisemmaksi. Varsinkin kun nykyään tuulee aina.

Vierailija
12/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä, en näe mitään tarvetta. Käytän alushametta jos hame kuultaa liikaa läpi, eikä mun hameet ole koskaan niin lyhyitä että perse vilkkuisi.

En ole löytänyt muita kuin sähköistyviä tekokuituisia alushameita.

Vierailija
13/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä muita olekaan. Polyesteria ne on eikä lämmitä yhtään.

Vierailija
14/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuossa tarkoituksessa. Käytän sukkahousuja.

Vierailija
15/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole alla mitään

Vierailija
16/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun en käytä mekkoja.

Vierailija
17/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla reidet palelee helposti ja yhtä helposti saan lihaskramppeja reisiin. Se lisäksi housut tuo turvaa, kun salakuvaus tuntuu olevan miesten keskuudessa yleistä.

Vierailija
18/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olemassa urheiluhame, jossa on alla shortsit. Se on kyllä loistava 5/5 hame. Voi lähteä hame päällä tempaisemaan vaikka kympin lenkin tuulisella säällä ja niin muuten olen tehnyt. 

Vierailija
19/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä muita olekaan. Polyesteria ne on eikä lämmitä yhtään.

No siis alushameiden funktio ei ole lämmittää, vaan parantaa päällä olevan mekon istuvuutta kun se ei takerru reisiin ja laskeutuukin nätimmin, ja auttaa jos mekon kangas on kovin läpikuultavaa. Jos tarvitset jotain lämmittävää niin käytä sukkahousuja tai vaikka lyhyitä neuloshousuja. Luulisi jo järjenkin sanovan että jos hameen alla on kaikki paljaana niin ei lisähame sitä edelleen paljaaksi jäävää ihoa lämmitä. Vähän kuin menisi talvella ulos pelkässä nilkkapituisessa toppatakissa ja ihmettelisi kun paleltaa vaikka on paksu helma.

Vierailija
20/21 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut joilla polvet leikattu niin pidättekö polvia peittäviä housuja ja hameita.