Poika haluaa kurahousut
13v poila haluaa kunnon kurahousut vaikka hänellä on xxlässästä ostettu vettä pitävää ohut tuulitakki ja ns aikuisten sadehousut. Siis pitäisikö ostaa hänelle ne kurahousut ja sanoa maksa itse vai ostaa hän ei yleensä käy sateella ulkona.
Kommentit (299)
Mikäs siinä jos poika on niin fiksu että haluaa pukeutua viisaasti huonoon keliin.
Ja kyllähän noita kura-asuja löytyy isommillekin, meillä just tilattiin tuollaiset ruotsalaisesta nettikaupasta. On vuorattuja henkselikuriksia ja takkia kokoon 170 asti.
https://www.smilebutiken.se/barnklader-50-170-cl/slaskis-fodrat-regnsta…
Fiksun näköinen puku ja kokoja näköjään kaikenikäisille.
Kiitti linkistä, tuommoinen menee tilaukseen (koko l6O). Just hyvä ratsastukseen.
Just oli tänään puhetta pojan kanssa että mitä laittaisi päälle syksyllä jos ajaa mopolla sateella (saa mopon ensi kuussa). Nuohan olisi kyllä juuri hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Just oli tänään puhetta pojan kanssa että mitä laittaisi päälle syksyllä jos ajaa mopolla sateella (saa mopon ensi kuussa). Nuohan olisi kyllä juuri hyvät.
Urheiluliikeestä joku kunnon kuoripuku, näistä saa vielä lämpimiä kun yleensä pystyy yhdistämään jonkin sisätakin. Mopolla ajaessa on huomattavasti kylmempi kun vaikka pyöräillen.
Tuo linkin puku pistettiin tilaukseen pojalle, fleecevuorinen kurapuku on kylmissä keleissä hyvä mopoiluun ja kestäväkin.
Ei tullut tilattua kurapukua, mutta huomasin samalla valmistajalla olevan toppahaalareita aina 170 cm kokoon asti. Sellainen lähti tilaukseen itelle tulevaa talvea varten :)
Ihania haalareita ja kuriksia nuorille tuolla kaupassa tosiaan. Täytyy harkita tilaamista meidän teineillekin, heillä kuraisia harrastuksia riittää :)
Hei monet aikuiset "miehetkin" pukeutuu kumiasuihin.... Why worry?
Tilasin viime viikolla tuolta 170-kokoiset talvihaalarit kaksospojille, molemmat kovia pilkkijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap vastailee itse itselleen.
Poloinen kuvittelee, että muutkin elävät tuossa fantasiassa missä hän itse.
Ruotsalaiset ovat käytännöllistä ja fiksua porukkaa, kunnollisia ulkoiluvaatteita on isommillekin lapsille eikä vanhemmat opeta häpeämään kaikkea mahdollista. Henkselisadehousut ovat monissa teinien harrastuksissa fiksut, onneksi edes Ruotsissa on niitä myynnissä kun suomalaiset menee märissä collareissa.
noi liilat 150 kokoiset tilattiin meillä 14 vuotiaalle.....
Täällä maalla kakarat on tottuneet suojavarusteisiin eikä kukaan halua rypeä märkänä ulkohommissa, taitaa taas olla kaupunkiavuttomien kinasteluja nämä.
Onhan noita sadeasuja ollut aikuisillekin aina tarjolla, mutta ei niistä käytetä nimitystä kurahousut. Kurahousut on taaperoille, sadehousut ja sadetakki isommille.
Kivat haalarit kaikenkokoisille:
https://www.smilebutiken.se/vara-varumarken/slaskis/slaskis-vinterovera…
Olen lapsen harrastuksen takia etsinyt vaikka mistä sadepukua jossa
- vuoraus
- korkeat henkselihousut
- koko 160-170
Ja tuoltapa semmoinen löytyi. Kiitos!
Ihana setti tuo topattu kurapuku sopii nuorillekin. Kohtahan se syksy on :)
on nyt 14 haluaako vielä käyttää?