Miksei nainen saa olla ruma? Mieskin saa olla
Kysyin tätä jo eilen myöhään, mutta näemmä se on poistettu. En kyllä tiedä miksi, ei luulisi olevan asiaton aloitus millään tasolla.
Minä aion olla niin ruma kuin huvittaa, en jaksa osallistua siihen puunauskulttuuriin mitä naistenlehdet ja tv syöttävät. Naisen pitäisi olla huoliteltu ja kaunis. Miksi. No minä olen nainen ja olen juuri niin ruma kuin olen. Söpöstelyt ja kaunis on jo nähty, se on tylsää.
"Ruma on uusi musta" voisi olla tulevaisuuden motto naisille jotka juoksevat trendien perässä. Harmi ettei sellaista trendiä keksitä, koska se ei tuo rahaa meikki- ja vaateteollisuudelle. Rumuus ei vaadi pynttäytymistä. Ruma ihminen osaa käyttää samoja vaatteita vuosia, eikä se ole mikään ongelma.
Aikaa säästyy elämälle.
Rumuudessa on asennetta.
Biologisina olentoina me kaikki haluamme sitä huomiota, emme aina tietoisesti mutta vähintään alitajuisesti. Luuletko että luonto on ajatellut että sinun tehtäväsi on olla täällä joku Minna Markkinointiassistentti?
Kyllä minä miehenä tykkäisin, jos naiset vislaisivat perään. Ai että tuntuisi hyvältä edes joskus.