Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nainen saa olla ruma? Mieskin saa olla

Vierailija
13.06.2018 |

Kysyin tätä jo eilen myöhään, mutta näemmä se on poistettu. En kyllä tiedä miksi, ei luulisi olevan asiaton aloitus millään tasolla.

Minä aion olla niin ruma kuin huvittaa, en jaksa osallistua siihen puunauskulttuuriin mitä naistenlehdet ja tv syöttävät. Naisen pitäisi olla huoliteltu ja kaunis. Miksi. No minä olen nainen ja olen juuri niin ruma kuin olen. Söpöstelyt ja kaunis on jo nähty, se on tylsää.

"Ruma on uusi musta" voisi olla tulevaisuuden motto naisille jotka juoksevat trendien perässä. Harmi ettei sellaista trendiä keksitä, koska se ei tuo rahaa meikki- ja vaateteollisuudelle. Rumuus ei vaadi pynttäytymistä. Ruma ihminen osaa käyttää samoja vaatteita vuosia, eikä se ole mikään ongelma.

Aikaa säästyy elämälle.

Rumuudessa on asennetta.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska puhetta, rumaa naista ei kukaan jaksa katsoa, persettä ja tissejä kannattaa aina korostaa.

Lähikaupan tyttö esittelee aina tissivakoa ja tänään näin sen ekan kerran pyllistelemässä hyllyillä ja täytyy sanoa sitä tarakkaa kannattaa esitellä.

Voi tulla sinulle yllätyksenä, useimmat naiset ei halua että miehet heitä tölläävät.

Onneksi rumana ei ole tätä pelkoa. 

Mistä tuon keksit, palstan ulkopuolella suurin osa naisista haluaa positiivista huomiota miehiltä.

Se on aina yhtä huvittavaa, kun joku mies julistaa, mitä KAIKKi tai tässä vaatimattomasti SUURIN OSA naisista haluaa.

Ei ihme, että nämä besserwisserit nyyhkii yksin himassaan.

Miksi sukupuoli on olennaista tuon julistuksen kannalta? Aiemmin joku naisoletettu kirjoittaja sanoi, että suurin osa naisista ei halua, että heitä "töllätään". Mikset tarttunut siihen isoine kirjaiminesi ja henkilöhyökkäyksinesi?

Varmaan siksi ei, koska tietää naisena sen olevan totta.

en ole se kelle vastasit siis, mutta jokainen nainen tietää ettei suuriosa naisista kerjää miesten huomiota. 

Huomionkerjääjiä on hyvin olematon määrä naisista. 

Juuri näin. Miehillä tuntuu olevan käsitys, että naiset (ihan kaikki) haluavat ja kerjäävät miehiltä huomiota, mitään muuta eivät halua kuin että joku MIES vislaa ja huutelee perään.

Miten niillä voikin olla niin harhainen kuva naisista. Haluavatko itse että miehet huutelee, mittailee katseellaan ja vislailee perään, tuskin. Miksihän olettavat että naiset haluaisi.

Hoh hoi jaa. HOOOOOHHOIJAAAAAA. 

Biologisina olentoina me kaikki haluamme sitä huomiota, emme aina tietoisesti mutta vähintään alitajuisesti. Luuletko että luonto on ajatellut että sinun tehtäväsi on olla täällä joku Minna Markkinointiassistentti?

Kyllä minä miehenä tykkäisin, jos naiset vislaisivat perään. Ai että tuntuisi hyvältä edes joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi