Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-miehen naisystävä yrittää työntää minut pois lapseni sukulaisten lyota

Vierailija
12.06.2018 |

Hän ei siedä että minä olen tekemisissä ex-appivanhempieni kanssa. Hän ei hyväksy sitä, että minä olen yleensäkään lapseni elämässä. Minulla on jo uusi mies, en ole hänen miestään viemässä. Alkanut ottaa aika paljon päähän, että hän yrittää päättää kaikesta. Miksi hitossa ex-miehen piti ottaa tuollainen piettihirmu?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä äitipuoli..

Vierailija
2/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tekemisissä eksäsi vanhempien kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut exäsi uutta puolisoa? Jos pystyisitte juttelemaan jotenkin sivistyneesti jossakin tilanteessa, hän voisi kokea tilanteen toisin.

Vierailija
4/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kiusaksi tietenkin.

Vierailija
5/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapsi ei taas joudu kärsimään aikuisten riidoista.

Vierailija
6/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tekemisissä eksäsi vanhempien kanssa?

Miksi ei olisi? 

ei ap

Vierailija
7/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laissa pitää taata ex-kumppanin sukulaisten tapaamisoikeus!

Vierailija
8/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäsit lapsesi ja nyt ex anopin varjolla pyrit takaisin hänen elämään?

Vierailija
9/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi olla tekemisissä ex-appivanhempien kanssa!

Vierailija
10/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan lapseen vedoten.

Vierailija
11/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit että hylkäsin lapseni?

Vierailija
12/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun ei tarvitse kysyä sitä teiltä tai varsinkaan ex-miehen mustasukkaiselta nyksältä. Minähän olen tekemisissä lapseni isovanhempien kanssa.

Vierailija
13/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun ei tarvitse kysyä sitä teiltä tai varsinkaan ex-miehen mustasukkaiselta nyksältä. Minähän olen tekemisissä lapseni isovanhempien kanssa.

Miksi?

Vierailija
14/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kyse onkin siitä että entisen puolisosi vanhemmat eivät pidä siitä että tunget heidän luokseen mutta eivät kehtaa asiasta sanoa ja heidän nykyinen miniänsä sitten yrittää hoitaa asiaa.

Vierailija
15/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tässä tarinan toinen puoli, toinen olisi hauska kuulla tältä eksältä ja hänen nyksältään. Naisilla noin yleisesti on perverssi tapa yrittää roikottaa ex-miestä siinä palvelusringissä mukana, vaikka itse haluaisi erota ja itsellä olisi uusi mieskin. Sitten on kauhea riita ja tappelu, kun ex-mies alkaa väkisin katkoa napanuoraa. Tähän ikään olen niin monta eronnutta pariskuntaa tavannut ja aina sama kuvio, kun rouva on jättänyt. Mies on kärsinyt ja porannut porunsa, ja lopulta löytänyt uuden naisen, niin ex-vaimo alkaakin kiukutella, kun mies ei olekaan enää hyppysissä ja teoriassa edelleen saatavilla varalla. Ei ne itse halua sitä entistä ukkoaan takaisin, mutta sen pitäisi jotenkin omistaa elämänsä edelleen ex-vaimolle ja lapsille, ja olla teoriassa aina käytettävissä.

Jätä ap miehen suku rauhaan. Totuus on, että jos ne entiset appivanhemmat joutuu valitsemaan, valitsevat tietenkin poikansa ja hänen puolisonsa. Älä aja tilannetta siihen, anna heille tilaa luoda oma suhteensa ja sinä voit silti olla hyvissä väleissä kaikkien kanssa.

Vierailija
16/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

kosja he ovat lapseni isovanhemmat

Vierailija
17/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Tässä tarinan toinen puoli, toinen olisi hauska kuulla tältä eksältä ja hänen nyksältään. Naisilla noin yleisesti on perverssi tapa yrittää roikottaa ex-miestä siinä palvelusringissä mukana, vaikka itse haluaisi erota ja itsellä olisi uusi mieskin. Sitten on kauhea riita ja tappelu, kun ex-mies alkaa väkisin katkoa napanuoraa. Tähän ikään olen niin monta eronnutta pariskuntaa tavannut ja aina sama kuvio, kun rouva on jättänyt. Mies on kärsinyt ja porannut porunsa, ja lopulta löytänyt uuden naisen, niin ex-vaimo alkaakin kiukutella, kun mies ei olekaan enää hyppysissä ja teoriassa edelleen saatavilla varalla. Ei ne itse halua sitä entistä ukkoaan takaisin, mutta sen pitäisi jotenkin omistaa elämänsä edelleen ex-vaimolle ja lapsille, ja olla teoriassa aina käytettävissä.

Jätä ap miehen suku rauhaan. Totuus on, että jos ne entiset appivanhemmat joutuu valitsemaan, valitsevat tietenkin poikansa ja hänen puolisonsa. Älä aja tilannetta siihen, anna heille tilaa luoda oma suhteensa ja sinä voit silti olla hyvissä väleissä kaikkien kanssa.

Hieno teoria mutta ei päde tässä tapauksessa.

Vierailija
18/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit että hylkäsin lapseni?

Hän ei hyväksy sitä, että minä olen yleensäkään lapseni elämässä...joku syy siihen täytyy olla että lapsi on isäällään eikä sinulla

Vierailija
19/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet idiootti..

Vierailija
20/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

kosja he ovat lapseni isovanhemmat

Eli vetoat vain siihen lapseen, eikä teillä ole henkilökohtaista suhdetta toisiinne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan