Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillekin on niin ylitsepääsemättömän vaikeaa ymmärtää, ettei hajusteettomuus tarkoita hien ja paskan hajua?

Vierailija
12.06.2018 |

Itse en ainakaan peitä hienhajua hajusteilla.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteettomat tuotteetkin haisee ja se vasta on ällöttävä haju.

Juuri näin. Ja haju on paha esim käsisaippuoissa

Vierailija
24/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomat aineet haisee ihan sairaalalle. Ja hajusteettomia käyttävät ihmiset haisee iltapäivästä tunkkaiselle talille.

Vierailija
25/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska iso osa ihmisistä on aika tyhmiä, ja tyhmän ihmisen on vaikea käsittää asioita, jotka eivät ole heille ihan konkreettisesti tuttuja. Jos siis tuttua on se, että kaikki pesuaineet, deodorantit ja muut kemikaalit ovat hajustettuja, he eivät yksinkertaisesti pysty kuvittelemaan, että olisi olemassa hajusteettomiakin vaihtoehtoja.

Tyhmyydestä johtuu myös se, että jotkut eivät käsitä, että ihmisten hiki haisee erilaiselta. Täällä ylempänä joku kertoi haisevansa todella voimakkaasti. No, minä taas olen sellainen, että hikeni ei juuri haise. Kuukautisten edellä haisee, silloin käytän deodoranttikiveä. Joskus elämässäni on ollut sellaisia ajanjaksoja, että hikeni on haissut voimakkaalle, ja silloin olen käyttänyt ihan tavallisia deodorantteja. Hikoilen myös erittäin vähän.

Ehkä olet vaan tottunut omaan hajusi

Mistä tiedät aamula että tänään alan hiota ja laitan deodoranttikiveä? Mitä jos laittaisi aina? Jos se ylipäätään auttaa

Vierailija
26/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten käytetään dödöä, estämään se hienhaju. Ja dödöt haisee aina jollekkin.

No ei haise.

No mikä merkki ei haise ja toimiiko oikeasti?

LV48 on melkein yhtä tehokas kuin apteekin Bats mutta sitä saa kolme pallollista samalla rahalla.

Vierailija
27/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn herkän ihon hajusteeton dödö on ollut mulle hyvä.

Vierailija
28/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triple Dry

Vierailija
29/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten käytetään dödöä, estämään se hienhaju. Ja dödöt haisee aina jollekkin.

No ei haise.

LV48 on melkein yhtä tehokas kuin apteekin Bats mutta sitä saa kolme pallollista samalla rahalla.

Joskus testasin tuota Batsia ja se oli aivan vitsi! Surkeampi kuin perus rexona. Ainoastaan se "kristallikivi" on ollut vielä huonompi!

Vierailija
30/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei haise.

Joskus testasin tuota Batsia ja se oli aivan vitsi! Surkeampi kuin perus rexona. Ainoastaan se "kristallikivi" on ollut vielä huonompi!

Sheivaatko kainalosi? Hienhaju tarttuu kainalokarvoihin tiukkaan.

Vierailija
31/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteettomat aineet haisee ihan sairaalalle. Ja hajusteettomia käyttävät ihmiset haisee iltapäivästä tunkkaiselle talille.

Alapeukkuja faktasta?

Vierailija
32/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV hajusteeton dödö toimii oikeasti niin hyvin, että vaihdoin hajustetut dödöni siihen. Toivottavasti en nyt haise paskalle!

Pidän kyllä monistakin tuoksuista mutta koska LV toimii ja on halpaa niin käytän. Tuoksudödöjen tuoksut ei edes ole niitä hyviä tuoksuja.

Vierailija
33/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs kirjoitus hajusteyliherkistä. :D 

Hyvät skunkit, käykää suihkussa joka AAMU ja unohtakaa yöllä kertyneen hikenne peittäminen lukemattomilla erilaisilla "tuoksuilla". 

Jos tai oikeastaan kun teillä ei ole hajuaistia, niin turhan monella ihmisellä on.

Vierailija
34/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkuja faktasta?

Sinä ehkä haiset, jos ihosi on rasvainen. 

Minulla ei ole, vaan olen siisti ja puhdas. 

Sinäkö aloitit nämä lukemattomat ketjut aiheesta? :D

Vierailija
35/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilen töihin, hikoan vähän ja peseydyn pesutiloissa ennen työhuoneeseen menoa. Joskus kainalot, joskus yläpesu ja joskus koko suihku sään mukaan.

Vierailija
36/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hajuvettä ja siksi en halua, että muut kosmetiikkatuotteet tuoksuvat voimakkaasti. Dödönä käytän hajusteetonta triple dry:ta, ei haise hiki. Ehkä pahin on shampoot ja hoitoaineet, en ole löytänyt toimivia tuoksuttomia tuotteita. Kasvotuotteet on kyllä kaikki hajusteettomia, vartalovoide ja meikit samoin jos mahdollista. Tietysti tuotteissa on sitten sellainen ominaishaju, joka ei aina ole miellyttävä. Paras hajuste on siis hyvin kevyt ja mielellään joku eteerinen öljy eikä synteettinen parfyymi. 

Hajuvettä laitan säästeliäästi mutten suostu sen käytöstä luopumaan. Tuoksu on osa pukeutumista. Onneksi minulla ei ole yliherkkiä kavereita tai työkavereita. 

Vierailija
37/47 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa muuhun, kuin että olen huomannut monien hajusteettomien tuotteiden haisevan todella voimakkaasti jollekin omituiselle. Minulla on esim. hajusteetonta voidetta atopiaan, ja kyllä se haisee todella voimakkaalta. Minusta se on aika paha haju, vaikka kyljessä lukeekin hajusteeton. Muista tuotteista en tiedä.

Vierailija
38/47 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei haise.

Erisan

Ei toimi ainakaan minulla. Haisen hyvin voimakkaasti hielle vaikka peseydyn kahdesti päivässä, vaatteet pesen usein jne. Lääkärissä etsimme (varmaankin hormonaaliseen) ongelmaan ratkaisua, mutta sillä välin en haise hielle vain käyttäessäni miesten sporttidödöä. Sen tuoksu on miellyttävämpi kuin hien. Erikoisemmistakaan hajusteettomista dödöistä ei ole ollut mitään apua.

Ootko kokeillut absolut torria? Itse käytän sitä kesäisin, kun hikoilen enemmän fyysistä työtä tehdessäni.

Mulle tuokin on vähän ongelmallinen koska hikoilen tosipaikan tullen ihan joka paikasta. Ei sillä ihan viitsi koko kroppaansa pyyhkiä ja sitten lähinnä tuntuu (ja näyttää) oudolta kun kainalot on kuivat ja muualta hikimärkä.

(En ole tuo jolle vastasit.)

Vierailija
39/47 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska puhtaalle tuoksuminen tarkoittaa nykyään sitä että haisee kilometrin päähän kemikaaleille. 

Vierailija
40/47 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa, joillekin se tarkoittaa. Mun yks kaveri haisee niin pistävälle hielle päänahkaa myöten, että en voi istua edes samassa autossa. Kaveri on vähän ylipainoinen, ja peseytyy hajustelallergiansa takia pelkällä vedellä... pesee myös hiuksensa pelkällä vedellä. Olen kerran tehnyt sille letin ja meinasin oksentaa kun jouduin koskemaan siihen rasvaiseen, kuolleelta ihosolukolta haisevaan kuontaloon.. ja joo, ei ole mikään läheinen kaveri, jos olisi, sanoisin asiasta.

Tää on vielä ihan hyvin toimeentuleva, korkeasti kouluttautunut ihminen joka kuitenkin meikkaa ja lenkkeilee, näyttää ihan hyvinvoivalta, mutta se haju... apua... pahin oli, kun mä ite kerran olin laittanut hiuslakkaa ja menin samaan paikkaan missä hän oli, niin valitti, että hitto kun haisen lakalle.

Teki mieli sanoa, että hitto, haisisitpa säkin joskus jollekin kemikaalille... :/