Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillekin on niin ylitsepääsemättömän vaikeaa ymmärtää, ettei hajusteettomuus tarkoita hien ja paskan hajua?

Vierailija
12.06.2018 |

Itse en ainakaan peitä hienhajua hajusteilla.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten käytetään dödöä, estämään se hienhaju. Ja dödöt haisee aina jollekkin.

Vierailija
2/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten käytetään dödöä, estämään se hienhaju. Ja dödöt haisee aina jollekkin.

No ei haise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne hajusteettomat, jotka mä tunnen haisee aina jotenki tunkkaselle ja joskus oikeesti paskalle.. siis nyt puhun niistä hajusteyliherkistä.

Vierailija
4/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei haise.

No mikä merkki ei haise ja toimiiko oikeasti?

Vierailija
5/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl ne hajusteettomat, jotka mä tunnen haisee aina jotenki tunkkaselle ja joskus oikeesti paskalle.. siis nyt puhun niistä hajusteyliherkistä.

Ne ei haise iholla miltään iholla, eikä niissä ole hajusteita.

Vierailija
6/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomat tuotteetkin haisee ja se vasta on ällöttävä haju.

Vierailija
7/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesulla voi käydä ilman hajusteitakin, ja pyykkiä voi pestä hajusteettomasti. Puhdas ihminen ei haise koskaan niin pahalle kuin likainen, joka on hajuvedellä peittänyt lian hajua. Tiedäthän miksi hajuvedet on alunperin kehitetty? Ja se että hajuveden nimi on Poison, ei ole vahinko.

"Hajusteilla voidaan peittää epämiellyttäviä hajuja, kuten lian, tupakan tai pilaantuneen ruoan hajut."

Wikipedia

Vierailija
8/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei haise.

Vaikka garnier mineral fragnance free ja toimii.

Vierailija
9/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ainakin noiden dödöjen (tai siis antiperspiranttia käytän) kanssa niin, että on hankala löytää sellaista mikä itsellä toimisi, eikä kaikkia merkkejä todellakaan saa hajusteettomina. Jos pelkän hajusteettomuuden perusteella dödönsä ostaa, niin hyvinkin voi haista helposti hielle.

Vierailija
10/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei haise.

Erisan

Vierailija
11/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei haise.

Erisan

Ei toimi ainakaan minulla. Haisen hyvin voimakkaasti hielle vaikka peseydyn kahdesti päivässä, vaatteet pesen usein jne. Lääkärissä etsimme (varmaankin hormonaaliseen) ongelmaan ratkaisua, mutta sillä välin en haise hielle vain käyttäessäni miesten sporttidödöä. Sen tuoksu on miellyttävämpi kuin hien. Erikoisemmistakaan hajusteettomista dödöistä ei ole ollut mitään apua.

Vierailija
12/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei haise.

Erisan

Ei toimi ainakaan minulla. Haisen hyvin voimakkaasti hielle vaikka peseydyn kahdesti päivässä, vaatteet pesen usein jne. Lääkärissä etsimme (varmaankin hormonaaliseen) ongelmaan ratkaisua, mutta sillä välin en haise hielle vain käyttäessäni miesten sporttidödöä. Sen tuoksu on miellyttävämpi kuin hien. Erikoisemmistakaan hajusteettomista dödöistä ei ole ollut mitään apua.

Ootko kokeillut absolut torria? Itse käytän sitä kesäisin, kun hikoilen enemmän fyysistä työtä tehdessäni.

Vierailija
13/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten inhoan wc-tuoksuja. Imelä haju yhdistettynä paskanhajuun on vaan niin kuvottavaa. Ennemmin vessan ilmastointi kuntoon.

Vierailija
14/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska iso osa ihmisistä on aika tyhmiä, ja tyhmän ihmisen on vaikea käsittää asioita, jotka eivät ole heille ihan konkreettisesti tuttuja. Jos siis tuttua on se, että kaikki pesuaineet, deodorantit ja muut kemikaalit ovat hajustettuja, he eivät yksinkertaisesti pysty kuvittelemaan, että olisi olemassa hajusteettomiakin vaihtoehtoja.

Tyhmyydestä johtuu myös se, että jotkut eivät käsitä, että ihmisten hiki haisee erilaiselta. Täällä ylempänä joku kertoi haisevansa todella voimakkaasti. No, minä taas olen sellainen, että hikeni ei juuri haise. Kuukautisten edellä haisee, silloin käytän deodoranttikiveä. Joskus elämässäni on ollut sellaisia ajanjaksoja, että hikeni on haissut voimakkaalle, ja silloin olen käyttänyt ihan tavallisia deodorantteja. Hikoilen myös erittäin vähän.

Vierailija
15/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään laatuhajuvesin tuoksuista ja esim. miehen hien tuoksusta sekoitettuna dödöön.

Vierailija
16/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kokeilemistani hajustetuista dödöistä pettää, eli kainalot haisee hielle ja hajusteelle. En voi sietää sitä.

LV toimii ainakin itsellä niin ettei pienintäkään hienhajua tule.

Vierailija
17/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan peitä hienhajua hajusteilla.

Mää peitänkin se paskanhajun hajusteilla.

Se sauraa vessasta muuten.

Vierailija
18/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse hajustettuja dödöjä (tosin eivät ne omaan nenääni kovin vahvasti haise, enkä kainaloitani yleensä kovasti löyhyttele muutenkaan) ja joskus iltarientoihin suihkautan hajuvettä. Käytän freesintuoksuisia, keveitä hajuvesiä - en voi sietää niitä potpourripussien hajuisia tunkkaisia mausteseoksia. En ole yliherkkä, mutta nuo tuoksut saavat kyllä minutkin aivastelemaan, etenkin jos (ja kun...) ko. henkilö on päättänyt suorastaan kylpeä parfyymissään.

Työpaikalla yritän ottaa hajusteherkät huomioon, tosin en siinä välttämättä aina onnistu (esim. hiuslakkani ei ole hajusteeton, ja se on aikamoinen käry, se). Kyllä musta "normaalinenäisetkin" voi miettiä kanssaihmisiä. Jos perushygienia on kunnossa, niin aika harva löyhkää hielle tai paskalle. Ja tosiaan noita toimivia hajusteettomiakin dödöjä löytyy.

Se on kyllä sataprosenttinen totuus, että vessatuoksut ovat jotain aivan järkyttävää. Sokerinen, äitelä kukkaspray yhdistettynä kakan hajuun = yrjö. 

Vierailija
19/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ällöttää eniten juuri erilaisten hajusteiden sekamelska; samalla henkilöllä vahvasti tuoksuva huuhteluaine, äitelä hiuslakka ja vaikka sitten voimakas deodorantti jotka eivät missään nimessä sovi yhteen tai edes yksinään tuoksu hyvältä. Mieluummin käytän hajustamattomia tuotteita, jotka eivät allergisoi - itseänikään - ja halutessaani joskus harvoin erillistä hajuvettä. Silloinkin yleensä mietin ensin onko tilaisuudessa mahdollisesti hajusteyliherkkiä, toki sitä ei aina voi tietää.

Vierailija
20/47 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei haise.

Itse käytän apteekista saatavaa Batsia, kesällä laitan lisäksi kerran viikossa illalla absolut torria koska hikoilen paljon. Talvella tuo Bats riittää yksinään.