Kondomi yhden yön suhteissa?
Käytättekö aina kondomia yhden yön suhteissa? Itse inhoan kumeja, mutta aina en uskalla antaa paljaalla.
Milloin uskallatte jättää kumin pois ja nauttia kunnolla kosteasta seksitä.....?
Kommentit (108)
Olin 40 kun tapasin tansseissa 51 vuotiaan rouvan. Menimme hänen asunnolleen ja saunoimme. Sitten huomasin että kortsut oli jääneet majapaikkaani. Kysyin onko hänellä ehkäisyä ja hän vastasi että on kierukka, eikä ole saanut miestä kolmeen vuoteen, anna tulla vaan. Hän sai neljä kertaa sinä yönä lastit sisäänsä.
Käytän aina kondomia ekoilla kerroilla, jos suhde jatkuu pidempään, niin sitten menään paljaalla.
Nyt on liikkeellä antibioottiresistentti tippuri
En edes suutelisi sen jälkeen mitä on tapahtunut viime vuosien aikana. Liian paljon riskejä.
Kyllä mulle moni nainen on antanut ekalla tapaamisella paljaalla. Jotenkin vain sellaiset samanhenkiset ihmiset erottaa toisensa, että kenen kanssa uskaltaa vedellä menemään. Aivan uskomattoman kiihottavaa antaa puolin ja toisin suuseksiä, sekä panna paljaalla satunnaista kumppania. Pitää vain aina muistaa keskeyttää yhdyntä juuri ennen laukeamista, joka on välillä vaikeaa, koska yleensä myös satunnaisten kumppanien kanssa hekin laukeavat penetraatiossa. M40
Ehditkö vetää ulos ennen kuin tuli?
Olen koko elämäni ajan noudattanut sääntöä: Käytän kumia kunnes suhde on vakaa (asutan yhdessä) ja ollaan käyty testeissä. Mikään STI ei ole tarttunut koskaan.
Käytän myös aina nykyisen rikoslain edellyttämää suostumussopimusta kirjallisena, mahdollisten #metoo syytteiden varalta, jos vielä saan vieteltyä kaunottaren vakaaseen suhteeseen niin sopimus pitää olla silloinkin voimassa.
/M67v
Erosin naispuolisen tuttavani kanssa samaan aikaan. Satuttiin erääseen tilaisuuteen yhtäaikaa ja tuli puheeksi että eipä ole peitto heilunut. Siinä sitten juteltiin ja kysäisin mitä mieltä olisit jos me mentäis sänkyyn. Hän naurahti ja sanoi että oli ajatellut myös itse samaa. Mennessä hän sanoi että oot tuttu mies ja hänellä on kierukka. Et tartte kumeja. Oli kyllä kiihottavaa vedellä lastit perhetutun sisään.
Vierailija kirjoitti:
Erosin naispuolisen tuttavani kanssa samaan aikaan. Satuttiin erääseen tilaisuuteen yhtäaikaa ja tuli puheeksi että eipä ole peitto heilunut. Siinä sitten juteltiin ja kysäisin mitä mieltä olisit jos me mentäis sänkyyn. Hän naurahti ja sanoi että oli ajatellut myös itse samaa. Mennessä hän sanoi että oot tuttu mies ja hänellä on kierukka. Et tartte kumeja. Oli kyllä kiihottavaa vedellä lastit perhetutun sisään.
Tuttujen kesken kaikki seksitaudit leviävät, ehkä jotain 0,000001% tapauksista tarttuu tuntemattomien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina kondomia. N29
Käytän aina suojausta myös suuseksissä m58 tai sitten asioita ei tapahdu...
Vierailija kirjoitti:
Aina puhutaan HIVistä, mutta onhan niitä tauteja muitakin.
HIV-potilas ei edes tartuta muita, jos lääkitys on kunnossa.
Hiv ei myöskään ole niitä herkimpiä tarttumaan. Emätinyhdynnässä tartunnan todennäköisyys on viiden prosentin luokkaa.
Minulla on ollut n. 50 seksikumppania, enkä ole käyttänyt kondomia varmaan kuin kolmen-neljän kanssa. Ei ole vain tullut puheeksikaan koko asia. Toisaalta, vain yksi on ollut ns. baaripano ja muut kavereita, tuttavia, vakkareita, pidempiaikaisia kumppaneita.
Ihme kyllä en saanut mitään tautia mistään panosuhteista, mutta parisuhteessa sitten lävähtikin herpes, kun muija oli käynyt pettämässä jonkun nigerialaisen kanssa.
Nykyään olen vakaassa suhteessa, mutta jos olisin vapaa ja harrastaisin seksisuhteita, ei tulis enää mieleenkään olla ilman kumia. Nuorempana sitä oli ajattelematon.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista antaa paljaalla ja hyvä niin.
Oman kokemuksen mukaan myöskin samaa mieltä. Onko se hyvä? No ei.
Minä en anna paljaalla munaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista antaa paljaalla ja hyvä niin.
Oman kokemuksen mukaan myöskin samaa mieltä. Onko se hyvä? No ei.
Minä en anna paljaalla munaani.
Minullekin on usein kaunottaret sanoneet, että kumia ei tarvita koska käytössä on kierukka/e-pillerit. Mutta se on aina mahdollista, että hän haluaakin lapsen. Ja sitten onkin edessä 18*12 kk elatusmaksut. Koskaan ei ole yksikään närkästynyt kumin käytöstä niin pahasti, että olisi peuhaaminen päättynyt. Tautien uhkaan voi hyväksyttävästi viitata joidenkin niiden todella pitkällä itämisajalla.
Yli 40 naisen kanssa sekstaillut. Aina on kortsut mukana mutta yli 40 lukeneet naiset ovat niitä jotka sanovat ettei tarvitse kumia laittaa.No on tullut painettua niitä ilman kumia sitten. Nuorempien kanssa kumi on itsestäänselvyys.
Toinen tulokulma:
- Vuosia, vuosia sitten tapailin työmatkalla hedelmällisen iän takarajalla olevaa todella viehättävää naishenkilöä, jota pidin pitkään sinkkuna. Kuin's ollakaan, päädyttiin aikanaan samoille lakanoille ja jo toisen kierroksen aikana hän alkoi ehdottelemaan, että "leikitään" eli että jättäisin kondomin pois.
No ei tullut omalta puoleltani kuuloonkaan, on ollutitselle sakramentti ja epistola nuoresta alkaen.Selvisi sitten aika äkkiä, että ladyllä on fiilis, että biologinen kello käy ja hirveä vauvakuume ja oli ollut avokkinsa kanssa vuosia hedelmättömyyshoidoissa. Kun se ei tuottanut tulosta, hän sitten yritti saada tavoitteellen luomuapua kaupungin tanssikapakasta.
- Mainittakoon että työkaverini kertoman mukaan hänet vakavaraisena pikkukaupungin asukkina oli tietoisesti ja harkitusti narrattu "leikkimään". No, elatusmaksuilla hän siitä selvisi ja vastapuoli sai vankan maksajan sekä toivomaansa jälkikasvua, joka aikanaan saa kunnon perinnön.
Hienoisena kevennyksenä ajalta, jolloin HIV ja AIDS tarkoittivat hidastettua kuolemantuomiota. Vaeltelin Lapissa hiukan vanhempien mutta jo vakiintuneiden herrasmiesten joukossa tuon taudin alkuvuosina. Onnittelivat toisiaan, että saivat viettää villin opiskelijanuoruuden Hesassa eikä vapun tai viikonlopun jälkeen tarvinnut miettiä, onko henki lähtemässä lihanhimon johdosta tuonnepana.
YLE 2024- maalisk.
>>
Seksitaudit ennätyksellisessä kasvussa erityisesti nuorten naisten tippuritartunnat lisääntyneet
Seksitautitartuntojen määrässä tehtiin viime vuonna Suomessa ennätys. Alkuvuoden tartuntamäärät ovat edelleen korkealla. Erityisen huolestuttavana asiantuntija pitää tippuritartuntojen voimakasta nousua.<<
- - -
WHO varoittaa parantumattomasta supertippurista mitkään antibiootit eivät tehoa
- - - -
Onnea matkaan vaan paljaalla vetelijät - järkeä puuttuu ja paljon!
Käytän aina. En halua tulla raskaaksi enkä saada tauteja riesakseni ja pahimmassa tapauksessa tartuttaa niitä eteenpäin. Jos kaikki, jotka panevat paljaalla, kävisivät myös seksitautitesteissä ja hoidattaisivat ne ennen seuravaa seksipartneria, tilanne olisi eri, mutta näinhän ei ole. Oireettomuus ei tarkoita mitään, sillä suuri osa seksitautitartunnoista on oireettomia.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 naisen kanssa sekstaillut. Aina on kortsut mukana mutta yli 40 lukeneet naiset ovat niitä jotka sanovat ettei tarvitse kumia laittaa.No on tullut painettua niitä ilman kumia sitten. Nuorempien kanssa kumi on itsestäänselvyys.
Seksitaudit eivät katso ikää.
Itse en ikinä käytä. Seksuaaliterapeuteilta opin että jokaisella on oikeus sellaiseen seksiin mitä itse haluaa.