Kondomi yhden yön suhteissa?
Käytättekö aina kondomia yhden yön suhteissa? Itse inhoan kumeja, mutta aina en uskalla antaa paljaalla.
Milloin uskallatte jättää kumin pois ja nauttia kunnolla kosteasta seksitä.....?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Voi aiheuttaa syöpää ja verenkiertohäiriöitä peniksessä. Eikä se muuten ole enää ongelmani, jos nainen pamahtaa paksuksi, kun ei sitä ole pakko enää tavata sen illan jälkeen, jos ei halua.
ootpa tyhmä jätkä toivottavasti saat hiv tartunnan.aina kumi kun ei tiedä jos tollainen neropatti äijjä .
Tapasin kesällä kuusikymppisen rouvan. Toka tapaamisella päänyttiin sänkyyn ja sain laukaista spermat sisään. Sittemmin hän saanut ne säännöllisesti sisäänsä.
Jos nainen vaatii, niin tietysti sitten. Moni antaa kyllä paljaallakin. Tähän asti paras keino ollut valikoida kumppanit sen verran hyvin, että kaikki mennyt ok. M40
eihän se kortsu naista häiritse
Käytän kondomia ekoilla kerroilla, jos ehkäisy on kunnossa muuten, niin sitten paljaalla, jos nainen haluaa niin. Itselle ei kondomi ole mikään kynnyskysymys.
Noin 40% miehistä on sellaisia että heillä on touhutipoissa siittiöitä. Heidän kanssaan keskeytetty yhdyntä ei ehkäisynä toimi.
"Toimiiko keskeytetty yhdyntä?"
https://www.vauva.fi/comment/25417089#25419573
Sukupuolielinten herpes on muuten varsin ikävä vaiva ja tarttuu seksistä ilman kondomia. Myös suihinotosta...
Yli viiskymppisenä kondomia on enää ihan turha käyttää, koska tässä iässä mahdollisilla taudeilla ei ole enää mitään merkitystä.
Itselläni on tapana yhden illan juttujen kanssa tehdä niin että käytän kortsua yhdynnässä ja sitten lähärissa, juuri kun olen tulossa, vedän ulos, otan kortsun pois ja menen naisen rintakehän päälle ja runkkaan naamalle. Samalla huudan kovaa "Olen Tarzan!!!"
Kyllä ne ilmeet on sen jälkeen ihan parhautta! :-D