Musta-Pekka pelikorttien karmea maailma!
Erkki Peltomies, maanviljelijän poika, kiskoo kissaa hännästä, aivan selvästi eläinrääkkääjä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti. Olen varmasti pelannut noilla parikertaa ja muistan sen masennuksen ja pahanolon mitä ne herättivät. Lits jotain tuhoutui. Tälläinen on maailma, ahdas, lokeroiva ja se ahdisti ja vei ilon.
Ehkä se taiteilijaperhe oli se ainoa joka antoi pienen hengitysmahdollisuuden.
Minä taas ymmärsin jo lapsena, että ne kortit oli vitsi ja karikatyyri. Kyllä elämä on pienestä pielessä, jos lapsena Hullunkuriset perheetkin ahdistaa. Miten olette myöhemmästä elämästä edes sekvinneet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti. Olen varmasti pelannut noilla parikertaa ja muistan sen masennuksen ja pahanolon mitä ne herättivät. Lits jotain tuhoutui. Tälläinen on maailma, ahdas, lokeroiva ja se ahdisti ja vei ilon.
Ehkä se taiteilijaperhe oli se ainoa joka antoi pienen hengitysmahdollisuuden.Minä taas ymmärsin jo lapsena, että ne kortit oli vitsi ja karikatyyri. Kyllä elämä on pienestä pielessä, jos lapsena Hullunkuriset perheetkin ahdistaa. Miten olette myöhemmästä elämästä edes sekvinneet :D
Anu-Maija Nipo-Näykkijä tässä palstailemassa suosikkipalstallaan kriittisenä mutta aina pakolliset hymynaamahymiöt sopivasti itseään korostavan kommentin perään aseteltuna.
Vierailija kirjoitti:
Tytti tiedostavan yh-poika Lars-Göran tässä pridekulkueessa .
Tytti Tiedostavan muunsukupuolinen lapsi Pridessa.
Raija-Kaija Kelavirkailija tässä paikallistoimiston lasilooshin takana ruokatunnilta palattuaan asettelee kasvoilleen asiakaspalvelualtista ilmettään peittämään broileripadan aiheuttaman ei-laktoosiresistentin reaktion.
Keinosiementäjä , toimitusjohtaja, Timo Tinderi tässä taas mielipuuhansa parissa.