Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteen määrittely - apua aaveet!

treffit
12.06.2018 |

Ihan uteliaisuudesta vaan (kaverin puolesta :D) kyselen, että miten määrittelisitte seuraavan suhteen (pano-, fwb- vai kenties seurustelusuhde):

Ollaan tapailtu reilu kuukausi. Tänä aikana tyyppi on ollut kuusi kertaa yökylässä vähintään 24h kerrallaan. Ollaan käyty yhdessä shoppailemassa, lounaalla ja ihan vaan ruokakaupassakin. Yhdessäolon aikana harrastetaan runsaasti seksiä, mutta myös jutellaan ja nauretaan paljon - meidän on helppo olla toistemme seurassa, oli ihan alusta asti. Ollaan ns. samalla aaltopituudella.

Syödään myös yhdessä, katsotaan joskus leffa, saunotaan, hän on autellut puutarhan kanssa ja tehnyt jotain pikkujuttuja talossa (tyyliin ripustanut tauluja ym).

Tapaamisten välissä viestitellään joka päivä, kysellään kuulumisia ja käytetään paljon suukko- ja sydänhymiöitä. Molemmat ovat tunnustaneet toisilleen, että viihtyvät erittäin hyvin toistensa seurassa.

Ollaan silti molemmat vielä deittisovelluksissa, itse en ainakaan hae tällä hetkellä muuta seuraa enkä oikeastaan edes halua aloittaa uusia keskusteluja. Myöskään tapailukumppani ei hae muuta seuraa, en tiedä avaako uusia keskusteluja.

Eilen tuli puhetta siitä, että taas tekisi vähän mieli. Kumppani sanoi että hän jo tämän hoiteli, kun kysyin että miten, hän sanoi että ei kai tuossa ole kuin yksi vaihtoehto. Minä sanoin että onhan kaksi, seksi tai itsetyydytys.

Hän hieman jopa loukkaantui ja sanoi, että hänelle on vain yksi vaihtoehto, hän kun ei ole mikään player. Että ensiksi mainittu ei tule kysymykseenkään niin kauan kuin me tapailemme.

Itse olen ollut vähän sillä mielellä liikenteessä, että ollaan kevyessä fwb-suhteessa, joka ei sulje pois mahdollisia muita tapaamisia. En jo ikäeromme takiakaan ole kuvitellut sen suurempia (hän 27, minä 43). Mutta voiko olla, että hän kuitenkin ajattelee, että seurustelemme? Kun ilmeisesti homma on ainakin hänen puoleltaan ns. eksklusiivista, eli ei tapaile muita..?

En jotenkin kehtaa kysyä häneltä, koska pelkään että hän luulee että haluan sitoutua. Toisaalta en tiedä, haluanko sitoutua vai en.. :D Ja toisaalta olisin kyllä mustasukkainen ja pahoittaisin mieleni, mikäli hänellä olisi muitakin.

Help AV, analysoikaa tää mulle! Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo kuulosti kyllä seurustelulta, ei jossain satunnaiaessa panosuhteessa käydä yhdessä ruokakaupassa ja mies korjaile paikkoja sinun kotona. Kun luin tätä eteenpäin, olin aika hämmentynyt jo siitä että teillä on deittiprofiilit edelleen. Ja sitten olin jo järkyttynyt, että annat miehen luulla että seurustelette, kun itse kulutatkin vain aikaa odottamalla jos jotain kivempaa tulisi eteen.

Minulle näyttää että käytät rakastunutta miestä hyväksi. Hyi sinua.

Sano hänelle että haluat ottaa vähän etäisyyttä koska et ole valmis/halukas seurustelemaan, vaan haluat tavata muitakin ihmisiä.

Tai sitten kysy häneltä o:nko tämä hänen mielestä seurustelua, ja jos kyllä, sano että sinäkään et halua enää tavata muita ja aiot sulkea deittiprofiilisi.

En! En todellakaan! Ellei mulla olisi tunteita tätä miestä kohtaan, en todellakaan roikottaisi löysässä hirressä. Pelottaa vaan ottaa ne tunteet puheeksi. En tosiaankaan halua tavata muita ihmisiä, minulla on hänen kanssaan hyvä olla. Toi mun oletus fbw-suhteesta tulee lähinnä meidän ikäeron takia, ja sen takia että alussa oli puhetta että "pidetään hauskaa mutta ollaan avoimia muullekin". 

Olisin täysin valmis sulkemaan deittiprofiilini hänen takiaan, no problem. 

Mun mielestä tuo on oikein hyvä aika sanoa hänelle "hei mites on. Mä olisin nyt ihan valmis sulkeen mun deittisovelluksen ja oleen vain sun kanssa. Mitäs sä?"

Kerro mitä hän sitten sanoi.

Jos alkaa selitellä ja kiemurrella, niin teillä on vain panosuhde. Jos hän on kanssasi tosissaan, niin hän on vain tyytyväinen ja sanoo että minä kanssa.

Mä kyllä tuossa sitten lopettaisin suhteen jos itse haluaisin enemmän ja toinen vain leikkii kanssani.

N49

Mä luulen että odotan vielä tulevan viikonlopun yli (on taas tulossa luokseni yöksi). Seuraavalla tapaamisella voisi olla ihan hyvä kysyä tuo kysymys - kiitos neuvosta siis - koska olen sen jälkeen sitten lähdössä lomalle, eli ollaan ns. pakosta sitten muutama viikko toisistamme erossa. Mua pelottaa vähän että se löytää sinä aikana jonkun toisen, ja sitten tulen itse sieltä ihan intopiukeena takaisin kun on ollut toista ikävä, vain kuullakseni että juna mäni justiisa. 

Olen helposti liian innokas näissä tunneasioissa joten yritän nyt vähän toppuutella itseäni...toisaalta en halua vaikuttaa kylmältä tai epäkiinnostuneelta. 

Mutta päivitän joka tapauksessa tilannetta, voihan olla että jo ensi viikonloppuna tulee hyvä sauma vähän utsia että missä mennään! 

Olen samanlainen ihastuja ja innostuja, älä sitä tapa, se on sinua ja aito ja avoin ja herttainen ominaisuus. Lähinnä kannattaa pikemminkin olla arvailematta ja lukematta rivien välistä, juuri ettet lähde myötäilemään ja miellyttämään ihmisiä. Vaan suojele itseäsi pikemminkin sillä suoruudella ja avoimuudella, mikä on sinulle ominaista. Niin että olet itse suora ja avoin, ja edellytät toiselta samaa. Jos toinen pelaa pelejä eikä anna suoraa vastausta, silloin suojele itseäsi ja irtaudu. Minusta sinulle juuri tuollainen arvailu ja roikkuminen on pahin vaihtoehto ja vaarallinen, koska juuri silloin avaat sydämesi saamatta samaa takaisin.

Suurin on jo tapahtunut, olet ihastunut häneen vahvasti. Sitä et voi enää välttää vaikka sen salaisitkin muilta. Ja avoimella ihmisellä salailu on turhaa, muut lukevat meitä kuin avointa kirjaa. Ainoastaan estät itseäsi saamasta avointa vastausta. Joten tämä kaartelu vain haittaa itseäsi eikä palvele mitään tarkoitusta.

Joo ehkä mä rohkaistun ja kysyn tänä viikonloppuna! Noinhan se on niin kuin sanot - itselleni mä tässä vaan hallaa teen, ja siinä sivussa ihastun joka päivä enemmän... 

Onnea matkaan :) muista, olet herttainen ihminen ja ansaitset tulla rakastetuksi samalla antaumuksella mitä itse annat toiselle, älä tyydy vähempään, äläkä jää roikkumaan jos toinen on mukana vain laimeasti. Mutta uskon tuosta kertomastasi, että hän haluaa olla kanssasi niin paljon kuin mahdollista :) hyvää viikonlopun odotusta

Vierailija
22/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on säälittävä roikkuja. Pakkaa tavarat ja juokse. En ymmärrä miten ihmisille on niin vaikeaa tehdä suhteen säännöt heti alusta alkaen selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on säälittävä roikkuja. Pakkaa tavarat ja juokse. En ymmärrä miten ihmisille on niin vaikeaa tehdä suhteen säännöt heti alusta alkaen selväksi.

Ihan uteliaisuudesta, että mistä päättelet, että mies on roikkuja? Onko se miehen tehtävä tehdä suhteen säännöt heti alusta alkaen selväksi? 

Vierailija
24/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo kuulosti kyllä seurustelulta, ei jossain satunnaiaessa panosuhteessa käydä yhdessä ruokakaupassa ja mies korjaile paikkoja sinun kotona. Kun luin tätä eteenpäin, olin aika hämmentynyt jo siitä että teillä on deittiprofiilit edelleen. Ja sitten olin jo järkyttynyt, että annat miehen luulla että seurustelette, kun itse kulutatkin vain aikaa odottamalla jos jotain kivempaa tulisi eteen.

Minulle näyttää että käytät rakastunutta miestä hyväksi. Hyi sinua.

Sano hänelle että haluat ottaa vähän etäisyyttä koska et ole valmis/halukas seurustelemaan, vaan haluat tavata muitakin ihmisiä.

Tai sitten kysy häneltä o:nko tämä hänen mielestä seurustelua, ja jos kyllä, sano että sinäkään et halua enää tavata muita ja aiot sulkea deittiprofiilisi.

En! En todellakaan! Ellei mulla olisi tunteita tätä miestä kohtaan, en todellakaan roikottaisi löysässä hirressä. Pelottaa vaan ottaa ne tunteet puheeksi. En tosiaankaan halua tavata muita ihmisiä, minulla on hänen kanssaan hyvä olla. Toi mun oletus fbw-suhteesta tulee lähinnä meidän ikäeron takia, ja sen takia että alussa oli puhetta että "pidetään hauskaa mutta ollaan avoimia muullekin". 

Olisin täysin valmis sulkemaan deittiprofiilini hänen takiaan, no problem. 

Mun mielestä tuo on oikein hyvä aika sanoa hänelle "hei mites on. Mä olisin nyt ihan valmis sulkeen mun deittisovelluksen ja oleen vain sun kanssa. Mitäs sä?"

Kerro mitä hän sitten sanoi.

Jos alkaa selitellä ja kiemurrella, niin teillä on vain panosuhde. Jos hän on kanssasi tosissaan, niin hän on vain tyytyväinen ja sanoo että minä kanssa.

Mä kyllä tuossa sitten lopettaisin suhteen jos itse haluaisin enemmän ja toinen vain leikkii kanssani.

N49

Mä luulen että odotan vielä tulevan viikonlopun yli (on taas tulossa luokseni yöksi). Seuraavalla tapaamisella voisi olla ihan hyvä kysyä tuo kysymys - kiitos neuvosta siis - koska olen sen jälkeen sitten lähdössä lomalle, eli ollaan ns. pakosta sitten muutama viikko toisistamme erossa. Mua pelottaa vähän että se löytää sinä aikana jonkun toisen, ja sitten tulen itse sieltä ihan intopiukeena takaisin kun on ollut toista ikävä, vain kuullakseni että juna mäni justiisa. 

Olen helposti liian innokas näissä tunneasioissa joten yritän nyt vähän toppuutella itseäni...toisaalta en halua vaikuttaa kylmältä tai epäkiinnostuneelta. 

Mutta päivitän joka tapauksessa tilannetta, voihan olla että jo ensi viikonloppuna tulee hyvä sauma vähän utsia että missä mennään! 

Olen samanlainen ihastuja ja innostuja, älä sitä tapa, se on sinua ja aito ja avoin ja herttainen ominaisuus. Lähinnä kannattaa pikemminkin olla arvailematta ja lukematta rivien välistä, juuri ettet lähde myötäilemään ja miellyttämään ihmisiä. Vaan suojele itseäsi pikemminkin sillä suoruudella ja avoimuudella, mikä on sinulle ominaista. Niin että olet itse suora ja avoin, ja edellytät toiselta samaa. Jos toinen pelaa pelejä eikä anna suoraa vastausta, silloin suojele itseäsi ja irtaudu. Minusta sinulle juuri tuollainen arvailu ja roikkuminen on pahin vaihtoehto ja vaarallinen, koska juuri silloin avaat sydämesi saamatta samaa takaisin.

Suurin on jo tapahtunut, olet ihastunut häneen vahvasti. Sitä et voi enää välttää vaikka sen salaisitkin muilta. Ja avoimella ihmisellä salailu on turhaa, muut lukevat meitä kuin avointa kirjaa. Ainoastaan estät itseäsi saamasta avointa vastausta. Joten tämä kaartelu vain haittaa itseäsi eikä palvele mitään tarkoitusta.

Joo ehkä mä rohkaistun ja kysyn tänä viikonloppuna! Noinhan se on niin kuin sanot - itselleni mä tässä vaan hallaa teen, ja siinä sivussa ihastun joka päivä enemmän... 

Onnea matkaan :) muista, olet herttainen ihminen ja ansaitset tulla rakastetuksi samalla antaumuksella mitä itse annat toiselle, älä tyydy vähempään, äläkä jää roikkumaan jos toinen on mukana vain laimeasti. Mutta uskon tuosta kertomastasi, että hän haluaa olla kanssasi niin paljon kuin mahdollista :) hyvää viikonlopun odotusta <3

Kiitos! <3 Palaan viikonlopun jälkeen varmasti kertomaan, miten meni! 

Vierailija
25/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä sekava avaus, mutta jos jotain siitä ymmärsin niin seurustelua toi on, kuukausi on ihan riittävän pitkä aika tuon määrittämiseen. Mutta toihan ei voi enää toimia, kun toinen jo kerkesi vieraissa käymään.

Vierailija
26/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä sekava avaus, mutta jos jotain siitä ymmärsin niin seurustelua toi on, kuukausi on ihan riittävän pitkä aika tuon määrittämiseen. Mutta toihan ei voi enää toimia, kun toinen jo kerkesi vieraissa käymään.

Ei tässä kumpikaan ole vieraissa käynyt? 

Vierailija
27/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just niin, ja siksi parempi jo jutella pian selväksi ettei ole aikomuskaan. Ettei sen takia aleta säätää, että kuvitellaan että toinenkin säätää, ja sitten on lupaava seurustelu jo valmiiksi pilalla.

Vierailija
28/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vielä kertoa sulle, että mun hyvä ystävä tapasi miehensä sun ikäisenä, ja heillä on samanlainen ikäero. Ovat olleet yhdessä nyt 25 vuotta. Mies oli heti luotettava ja huomioiva, todella hieno ihminen.

Vierailija
29/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just niin, ja siksi parempi jo jutella pian selväksi ettei ole aikomuskaan. Ettei sen takia aleta säätää, että kuvitellaan että toinenkin säätää, ja sitten on lupaava seurustelu jo valmiiksi pilalla.

No en itse ainakaan edes pysty "säätämään", en yksinkertaisesti kykene moneen seksikumppaniin samaan aikaan (tunnetasolla siis). Eikä ilmeisesti pysty tapailukumppanikaan... Mutta hyvähän tuo on tosiaan jutella ajoissa selväksi. 

Vierailija
30/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin vielä kertoa sulle, että mun hyvä ystävä tapasi miehensä sun ikäisenä, ja heillä on samanlainen ikäero. Ovat olleet yhdessä nyt 25 vuotta. Mies oli heti luotettava ja huomioiva, todella hieno ihminen.

Kiitos toivonpilkkeestä! <3 Alan nyt kallistua sille kannalle, että ikäeron takia ei ainakaan kannata kuvitella, että kyseessä olisi vain "kevyt säätö". 

Vierailija
31/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, on aika outoa kysellä täällä minkä laatuista suhde on ! Kyllä minä ainakin tiedän milloin minulla on seksisuhde ja milloin se on sitten jotain muutakin. Minulla on ollut jo 7 vuotta tapailu/seksisuhde :D En edes halua mitään 24/7 seurustelua eikä halua mieskään. Tämä sopii meille kummallekin oikein hyvin, vapaita ihmisiä ollaan. Aikoinaan on pesät jo pesitty ja nyt ei jaksa edes aatella mitään vakavaa, ihanaa olla vapaasti itsenäinen nainen, mutta toki seksiä tarvitsee, siihen on hyvä olla vakipano :) 

Vierailija
32/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, on aika outoa kysellä täällä minkä laatuista suhde on ! Kyllä minä ainakin tiedän milloin minulla on seksisuhde ja milloin se on sitten jotain muutakin. Minulla on ollut jo 7 vuotta tapailu/seksisuhde :D En edes halua mitään 24/7 seurustelua eikä halua mieskään. Tämä sopii meille kummallekin oikein hyvin, vapaita ihmisiä ollaan. Aikoinaan on pesät jo pesitty ja nyt ei jaksa edes aatella mitään vakavaa, ihanaa olla vapaasti itsenäinen nainen, mutta toki seksiä tarvitsee, siihen on hyvä olla vakipano :) 

Entä jos sun vakipanosi paneskelee myös kylällä samanaikaisesti "muutamaa" muutakin? Imet sitten munaa mitä on mahdollisesti viime viikolla dippailtu paljaana toisen vakipanon sairastuneessa karvalompsassa. Vai oletteko sopineet että asia ok?

Vierailija
33/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sun vakipanosi paneskelee myös kylällä samanaikaisesti "muutamaa" muutakin? Imet sitten munaa mitä on mahdollisesti viime viikolla dippailtu paljaana toisen vakipanon sairastuneessa karvalompsassa. Vai oletteko sopineet että asia ok?

Ohiksena, luuletko ettei kaksi keski-ikäistä ymmärrä tätä. Ovat todennäköisesti asian kanssa ok.

Vierailija
34/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena, luuletko ettei kaksi keski-ikäistä ymmärrä tätä. Ovat todennäköisesti asian kanssa ok.

En luule mitään, olen vain utelias.

Vierailija
35/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luule mitään, olen vain utelias.

Etpä, vaan ilkeä ja käytät törkeää kieltä, eli saat siitä vielä perverssiä nautintoa.

Vierailija
36/37 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 v. joka kuulostaa teiniltä...

Vierailija
37/37 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43 v. joka kuulostaa teiniltä...

No sori jos en ole kaiken kokenut kosmopoliitti joka on pannut tuhatta miestä. Takana kaksi pitkää ihmissuhdetta, josta viimeisin kesti yli 10 vuotta ja päättyi tämän vuoden alusta. En jaksa teeskennellä olevani kaikkitietävä treffailun saralla, joten päätin tulla tänne kysymään neuvoa. Kiitos kovasti tsempeistä, hyvää päivän jatkoa sullekin, oi guru. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi