Tarvitsisin 100 euroa, anna vinkkisi miten sen nopeiten tienaisin
Siis puhtaana näppiin, ilman mitään verokirjoja. Olen valmis tekemään lähes mitä vaan rehellistä työtä. Ei siis mitään seksibisnestä, tai jotain rikollista toimintaa.
M43
Kommentit (26)
Vie videonauhuri panttilainaamoon!
Vierailija kirjoitti:
Vie videonauhuri panttilainaamoon!
No nyt!
Paljonkohan vanhasta JVC:stä lohkeis :)
Tosin tämäkään ei ollut tienaamista, vaan tavaran panttaamista. Veikkaan kyllä ettei taitais ihan satasta lohjeta, edes sentteinä ;)
Mene pankkiautomaatille, kortti lompsasta ja työnnät sen koneesen. Näpyttelet tunnaris ja muu raha. Painelet numerot 100 ja kone työntää 5*20€.
Pidät illan pimeää taksia. Edellyttää että sinulla on auto käytettävissäsi.
Jos sulla on koti täynnä tavaraa, nopeasti saat 100 e täyteen.
Minä kun olen vuosien varrella jo kaiken tarpeettoman myynyt, tämä vinkki ei enää auta.
Saan lisätuloja monesta pienestä jutusta. Oon kissavahtina, naapurin pariskunnan kanssa vaihdetaan töitä, mm hoidan heidän lumivuorot, pesen auton ja kodin ikkunat.
Laitan ylös kauanko olen tehnyt töitä ja mies on rakennustyömies.
Pari v sitten maalasi olohuoneen seinät ja hommasi maalit, hoitaa poraukset ja korjaukset.
Maalausta itse ehdotti ja vuoden verran tein pientä työtä heille.
Nyt teki pari h ruuvauksia jne ja siihen meni taas tämän vuoden heille tehdyt palvelukset.
Ensi vuonna maalataan lasten huoneet, nyt kirjaan ylös siihen menevät tunnit.
Vaihdantatalous on kyllä kiva asia.
Naapurustossa asuu yks mummo, haen häneltä Hesarin joka pv, kun tulen töistä.
Minulla on sinne avaimet ja soitan ovikelloa 2 krt, avaan oven avaimilla ja huikkaan hei. Jos mummo vastaa kaikki on kunnossa ja näyttää naamansa, otan Hesarin ja lähden.
No puhelinmyyntifirmaan kyllä pääsee nopeasti, mutta ei siellä mitään nopeasti tienaa. Jos olet äärimmäisen härski ja valmis kusettamaan mummoja vailla mitään moraalia, niin voihan sieltä jonkun satasen kuussa saada. Mutta siis edellyttää täydellistä moraalittomuutta ja ääretöntä härskiyttä. Pahempaa koijarialaa ei ole.