Minua suorastaan v*tuttaa keskiluokkaiset perheet, jotka lentelevät pitkin maapalloa saastuttaen viimeisetkin rippeet luonnosta
Itsekästä maapallon omimista. Mikä oikeus teillä on saastutaa ympäristöä, jossa elää myös muita sekä toki teidän lapsennekin jatkossa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa eläintuotteita mussuttavat tollot, jotka eivät tajua tuhoavansa maapalloa enemmän kuin kaikki lentäminen yhteensä.
Toivottavasti tukehdut soijanakkeihisi!
Totuus näemmä sattuu.
Muakin ärsyttää lihaa syövä keskiluokka.
Söisivät kasveja ja säästäisivät luontoa monen lentomatkan edestä!
Vierailija kirjoitti:
Huomenna lähden työmatkalle lentokoneella, ja viikonloppuna lomamatkalle perheen kanssa. Kerran tämä maapallo vain tuhotaan.
Jee saastutan ja tuhoan. Oon persu tai kolmevuotias. En muista kumpi.
Mun mielestä lentolippujen hintoja voisi nostaa oikein kunnolla, joku 200% ainakin.
No niiden lapset ja lastenlapset vasta kärsii mahdollisista seurauksista eikä he itse, siksi ei kiinnosta. Minuakaan ei juuri kiinnosta sillä ei ole omia lapsia.
Mitäs sitten, kun muutama sata miljoonaa kiinalaista ja intialaista alkaa lennellä?
Tätä ei ratkaista kuin tekniikan keinoin ja lainsäädännöllä.
Minua ärsyttää myös ne, jotka tilaavat kiinakrääsää! Tavarat on kääritty kymmeneen muoviin, jota ei edes voi kierrättää, ja lennätetään tänne lentokoneella toiselta puolelta maapalloa.
Samoin. Kuvitellaan että lentely ympäri maapalloa on joku ihmisoikeus, mitä ilman ei pärjää.
Naurettavaa porukkaa.
Ja nämä ihmiset vielä kehtaavat vinkua, että pääsevät matkustamaan LIIAN VÄHÄN, jos pääsevät ulkomaille "vain" pari kertaa vuodessa. Voi jumalauta. Heidän mielestään normaali määrä olisi ainakin 12 kertaa vuodessa, jos se ei onnistu, he ovat moukkajuntteja, yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten, kun muutama sata miljoonaa kiinalaista ja intialaista alkaa lennellä?
Tätä ei ratkaista kuin tekniikan keinoin ja lainsäädännöllä.
Heillä on sama oikeus aurinkolomiin kuin muillakin, eikä kenenkään tarvitse välittää ympäristöstä, koska itse ei ehdi kärsiä seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää myös ne, jotka tilaavat kiinakrääsää! Tavarat on kääritty kymmeneen muoviin, jota ei edes voi kierrättää, ja lennätetään tänne lentokoneella toiselta puolelta maapalloa.
Niinpä. Kuka ääliö edes tilaa tavaraa kiinan kaltasesta paskamaasta.
Mikä ihmeen Kiinabuumi on menossa, minä en sellasta maata tukisi yhtään missään.
Miksi mikään puolue ei aja lentorajoituksia? Koska ei kannata kun ei ne vihreätkään oikeasti sitä halua. Ihan tosi tekopyhää.
Ja kun menen julkisilla lappiin mummon luo niin samalla rahalla kävisin parikin Euroopan reissua lentämällä. Ei mitääääääään järkeä.