Karvaiset naiset
Minkälainen nainen ei sheivaa jalkojaan tai käsiään? Kiinnitin tänään huomiota pariin parikymppiseen naiseen joiden kädet oli lähes yhtä karvaiset kuin omani, olen siis mies. Mitä ihmettä? Voi vaan kuvitella millainen ryijy alapäässäkin on.
Kommentit (15)
Sellainen kuin minä. Ei jaksa eikä viitsi.
No ei kai naiset normisti edes käsiä sheivaa?
Miksi ihmeessä pitäisi?
Naiset ovat karvaisia siinä, missä miehetkin. Toisaalta meillä on yleensä hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi?
Naiset ovat karvaisia siinä, missä miehetkin. Toisaalta meillä on yleensä hiukset.
Ei ole. Läheskään. Jäätte karvoissa 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä, mutta syytä olisi jos kovin karvaiset kädet on. Itse en kyllä etenisi yhtään mihinkään naisen kanssa, jolla on tummaa karvaa käsivarsissa, vaikka kuinka olisi muuten hyvä. Jotenkin todella epäfeminiinisen vaikutelman antaa.
Nykyajan mies. On kuvitellut, että p*rnonaiset ovat todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi?
Mitä hienoa on hiuksissa?
Täysin kulttuurisidonnainen juttu niin kuin karvattomuuskin. Ei sen kummempaa.
Oletko esim. ikinä nähnyt hiuksellista alienia? Niiden sentään kuvitellaan edustavan kehittyneempiä elämänmuotoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä, mutta syytä olisi jos kovin karvaiset kädet on. Itse en kyllä etenisi yhtään mihinkään naisen kanssa, jolla on tummaa karvaa käsivarsissa, vaikka kuinka olisi muuten hyvä. Jotenkin todella epäfeminiinisen vaikutelman antaa.
Joissakin maissa kaikki naiset karvaisempia - karvaisuus menee usein yksi yhteen tummuuden ja paksujen hiusten kanssa.
Suomalaisellakin, jos on tummat karvat ja vaalea iho - niin karvat kieltämättä näkyy.
Mä näin viiksekkään naisen Wiklundin myyjänä 20 vuotta sitten. Vieläkin hämmentynyt olo.
Ota mies kirjoitti:
Nykyajan mies. On kuvitellut, että p*rnonaiset ovat todellisuutta.
Totuus on tarua ihmeellisempää. Täällä ei ees hyväksyttäis kirjoittaa kaikkia aitoja panoja joista oon kuullu.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin viiksekkään naisen Wiklundin myyjänä 20 vuotta sitten. Vieläkin hämmentynyt olo.
Itse olen parhaimmillani nähnyt kolmekymppisen naisen jolla oli todella selkeästi näkyvät viikset.
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsä provoksi.
Olisikin provo.
Ei huvita sheivata ja ärsyttää ihoa. Itteä ei haittaa niin antaa kasvaa alapäässä, kainaloissa, käsissä ja säärissä. No promblem.
Jos ne oli ransuja?
99% naisista ei kasva miesmäistä ryijyä muualle kuin alapäähän maksimissaan.