Laihduttaja, mitä olet syönyt tänään?
Kommentit (73)
6 näkkileipää, voita ja juustoa päälle, kahvia ja muutaman digestive keksin
Vierailija kirjoitti:
Syöttekö sillä tavalla, että voisitte kuvitella loppuelämänne niin? Koska muutenhan kilot tulee takaisin, kun lopetatte laihduttamisen.
Syön sillä tavalla että laihtuu noin kilon viikossa tai 4-5kg/kk, muuten menisi täysin motivaatio laihduttamiseen ja aloittaisin taas liikasyömisen.
Nuo loppuelämän ruokatavat ovat vasta sen ajan murheita kun on päässyt tavoitepainoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupala: 2 täysjyväkauraleipää, kinkkuleikkelettä, kahvi maidolla, mandariini
Lounas: riisi 40g (kuivapaino) vihanneksia 150g, 100g broileria+ 5g margariinia paistamiseen
Välipala: porkkana, cashew 15g, kauraleipä +5g margariinia, 3 riisikakkua, kahvi
Päivällinen: sama kuin lounas...Tähän mennessä n. 1500kcal.
Iltapala puuttuu. Päivän urheilu tehtynä.
Sä ole väärässä ketjussa, tuo ruokasi on lihotusruokaa =)
Ei kyllä lihota, ikävä aiheuttaa pettymys. Liikun paljon ja olen normaalipainon ylärajalla. Perus fitnessruokavalio. Halusin laittaa tämän, kun ihan järkyttävän vähän muut laihduttajat syövät. Ehkä je ovat sitten minua paljon pienempiä, niin eivät voi syödä yhtä hernettä enempää :D
Ei laihdutuksessa ole pääosassa syödä vähän. Ruuan sisällöllä on se merkitys. Sun "perusfitnessruokavalio" on vahingollinen elimistölle.
Laihdutuksessahan nimenomaan on. Se on ihan sama mitä syöt, et laihdu jos syöt liikaa. Sitten taas voit laihtua rasvaherkkujakin syömällä, jos syöt niitä vähemmän kuin ennen. Pilkulleen viimattu terveysruokavalio on sitten juttu erikseen.
Aamupala: 2 weetabixia, keitetty muna ja appelsiini.
Lounas: 3 riisikakkua juuston ja kinkkusiivun kera.
Illallinen: kanasalaatti, paalla mozzarellaa.
10kk suurinpiirtein nain olen syonyt, jos joskus herkuttelen esim. kakulla niin pidan 16h paaston. Liikun joka paiva, ja paino on tippunut 84:sta 58:aan kiloon.
Aamiainen: banaani
Lounas: 250g täysrasvaista maustamatonta rahkaa, omena, mandariini
Päivällinen: metwurstimunakas (3 munaa, kourallinen metwurstisuikaleita), omena, kourallinen viinirypäleitä
Siinä kaikki tältä päivältä
Aamupala: kaurapuuroa ja mustikoita sekä 1 keitetty muna
Lounas: fetasalaattia, paistettuja broilerinsuikaleita
Päivällinen: paistettuja broilerinsuikaleita, salaatti (kurkkua, tomaattia, hunajamelonia, salaatinlehtiä)
Sekä miljoona kuppia kahvia.
Kysymys kaikille laihduttajille ja niille joiden mielestäni liikunta ei laihduta.
Miksi huippu-urheilijat esim. hiihtäjät ja pitkän matkan juoksivat eivät ole lihavia tai ylipainoisia vaan pikemminkin langanlaihoja ja silti he syövät kuin hevoset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluisin laihtuu, mutta koko ajan sais olla nälässä jos söis noin vähän mitä tässä ketjussa. En semmoista halua.
Näin itsekin aiemmin kuvittelin mutta nälkä häviää kun tottuu syömään vähän. Siinä voi mennä useampi viikko että tottuu. Aloitin helmikuun lopussa ja nyt ei tule nälkää juuri ollenkaan enää.
Siinä saattaa käydä kuin m.. hevoselle: just kun se oppi olemaan syömättä, se kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi huippu-urheilijat esim. hiihtäjät ja pitkän matkan juoksivat eivät ole lihavia tai ylipainoisia vaan pikemminkin langanlaihoja ja silti he syövät kuin hevoset? [/quote=Vierailija]
Ei sotketa nyt 8 tuntia treenaavia huippu-urheilijoita tähän laihdutusketjuun, jookos? Elämäntapojen ja ammatinvalinnan tuottama ero normitallaajaan on niin suuri, ettei siitä ole mitään käytännön hyötyä.Mun ateriat tänään, en laihduta, vaan ylläpidän saavutettua painoa pätkäpaastolla.
Aamukahvi klo 6
Lounas klo 11.30: puoli lautasellista salaattia, 1 dl broilerikastiketta, salaatinkastikkeena loraus oliiviöljyä
Päivällinen klo 17.30: yhden munan ja kolmen nakin munakas, puoli lautasellista salaattia, salaatinkastikkeena loraus oliiviöljyä, jälkkäriksi 2dl maustamatonta jugurttia ja desi mustaherukoita.Ei mitään hajua kaloreista, syön niin paljon että ei ole nälkä.
Kohta lähden puolen tunnin iltakävelylle.
Lounas: 2 siivua ruislepää margariinilla (yhdessä 8 ohutta viipaletta täysrasvaista metwurstia ja toisessa 6 viipaletta goudaa), kourallinen viinirypäleitä
Päivällinen: 200g grillattuja kinkkuviipaleita, omena, mandariini
Siinä kaikki tälle päivälle
Lounas: purkki (435g) palvihernekeittoa, kourallinen viinirypäleitä
Päivällinen: 2 siivua ruislepää margariinilla (yhdessä 8 viipaletta täysrasvaista metwurstia ja toisessa 6 viipaletta goudaa), omena
Siinä kaikki tälle päivälle
Aamulla 2 minihiilarileipää juustolla ja oivariinilla
Lounas chorizo-kalikeittoa
Päivällinen tonnikala-fetasalaatti
Iltapala 100g turkkilaista juhurttia
Aamulla banaani.
Lounas iltapäivän puolella:
Paistettua lohta, perunoita, sipuli-tomaatti-sienipaistosta, punajuurisalaattia.
Kohta puutarhasta omenoita
Illalla rahkaa ja tomaatti- mozzarellapatonki, kirsikoita.
Koitan syödä loppuelämäni ruokavaliolla. Olen laihtunut n.500g / viikko, yhteensä nyt39kg. Mikään ruoka ei ole kielletty, kaikki hillittömät ruokahimot loppuneet, annoskokoja olen pienentänyt.
Syöttekö sillä tavalla, että voisitte kuvitella loppuelämänne niin? Koska muutenhan kilot tulee takaisin, kun lopetatte laihduttamisen.
Itse olen syönyt aamupalaksi kaksi ruisleipää avokadolla, lounaaksi pastaa ja papuja. Välipalaksi mysliä ja banaanin. Iltaruoka on vielä syömättä, mutta syödään kanasalaattia.
Laihdutan normaalipainon sisällä, kun on korona-aikana tullut 10kg lisää painoa. Paino tippuu hitaasti, mutta pyrin luottamaan prosessiin ja siihen, että päivittäisillä paremmilla valinnoilla ja aktiivisuuden lisäämisellä tulee tulosta pitkässä juoksussa. Tämä on loppuelämän valinta, ei laihdutuskuuri.