Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan ymmärrä miten jollainen on varaa ostaa esim.1400€ laukku..

Vierailija
11.06.2018 |

Ilm ilman oikeatakin työtä ansaitsee ja paljon..vai 3 lapsen lapsilisistäkö se on säästetty, tuskin.
En ole kateellinen, onpahan vain raskas työpäivä takana sote-alalla ja palkasta ei kyllä jää ropoakaan sivuun, saati tonnien (tai edes satasten) laukkuihin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tienaa jopa tässä maassa ihan kivastikin.

Vierailija
2/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ostaa, jolla on rutkasti rahaa. En kyllä siltikään ymmärrä, miksi laittaa moista summaa laukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullut äveriäistä?

Vierailija
4/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

identtisen piraattiversion saisi 50 eurolla

Vierailija
5/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan nettona 5600 euroa kuussa. Olen eronnut eikä ole lapsia. Rahaa kertyy säästämättä. 

Vierailija
6/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan nettona 5600 euroa kuussa. Olen eronnut eikä ole lapsia. Rahaa kertyy säästämättä. 

Mutta en koskaan osta noin kallista laukkua, max 350 euroa. 

Vierailija
7/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ei nimenoman ole varaa ostaa sitä laukkua, se ostetaan silti ja joku lasku jää maksamatta tai laina kasvaa

Vierailija
8/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on prioriteettikysymys.Läpi elämän olen toosi tarkka rahan käyttäjä joissalin asioissa ja näinollen olen aina voinut hankkia jus sitä mitä olen kovasti halunnut.

Työläinen olin yli 45v,tosi tyytyväinen.

Vierailija
9/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestensä rahoilla naiset niitä ostaa tai tilaa ja ottaa ig kuvia ja palauttaa. Kuka nyt olisi niin hullu, että maksaisi tollaisia summia laukusta.

Vierailija
10/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla brutto 6500/kk ja miehellä yli 8000/kk. Asunto ja muut maksettu. Lapset alkavat olla omillaan. Yhtään merkkilaukkuja en ole ostanut. Olemme kyllä hankkineet klassikkoja moderneja huonekaluja ja kallein taulumme maksoi melkein 20k€.

Vierailija
11/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostaisi yli viidenkympin laukkua. Ei mitään järkeä.

Vierailija
12/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sotealalla töissä ja mulla olisi varaa ostaa noin kallis laukku, jos haluaisin. Naurettavan halpa vuokra-asunto pienemmässä kaupungissa ja lyhyt työmatka pyörällä. Ei lapsia ja elämisen kulut puolison kanssa puoliksi. Enemmän sitä rahaa tulee kun kuluu.

Vierailija
13/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa olisi kyllä, mutta en ikinä laittaisi moista summaa laukkuun.

Vierailija
14/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään ostaa merkkilaukkua vaikka rahaa onkin. Taidetta, aitoja villa- ja silkkimattoja on

ostettu ja kirjoja.

Vierailija
15/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ne ovat niitä valintakysymyksiä. Omistan kaksi laukkua, joista toinen on ollut käytössä pitkälle yli toistakymmentä vuotta. Ostan harvoin, mutta kun ostan, ostan sellaisen josta pidän. Sellaisen, joka kestää aikaa ja joka kestää hyvänä vaikka sen 20 vuotta. Ei tuhat euroa käyttövuosilla jaettuna paljoa lompakkoa rokota.

Jokainen tehköön rahoillaan mitä lystää, kunhan se ei ole pois muilta.

Vierailija
16/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois 1400 euroa, laittaisin sen osakkeisiin, en laukkuun.

Vierailija
17/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melko matalapalkkaisella alalla, mutta mieheni tienaa hyvin, ja meillä on yhteinen talous. Varaa olisi, mutta miksi niin tekisin, eihän siinä ole järjen hiventäkään.

Vierailija
18/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ostaa, jolla on rutkasti rahaa. En kyllä siltikään ymmärrä, miksi laittaa moista summaa laukkuun.

Ajattele, jollakin voi olla varaa 1400€ autoon tai lomamatkaan. Tai päältäajwttavaan ruohonleikkuriin. Tai tuhanteen 1,4€ suklaalevyyn.

Kaikkiin tarvitaan sama määrä rahaa, kummallista.

Vierailija
19/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä liity tähän asiaan, mutta ostin yhden merkkiliikkeen outlet-myymälästä laukun tosi edullisesti. Joku saattaa silti luulla, että laukkuni on feikki, koska eihän sitä aitoutta päällepäin näe ja olimme ulkomaan matkalla. Tuntuuko merkkilaukku jotenkin erilaiselta käytössä? Ei. Tajusin, että laukku on kuin mikä tahansa nahkalaukku, mutta merkki maksaa. En olisi ostanut tätä laukkua 2000 eurolla, mutta reilut 200 euroa olin valmis maksamaan. Säästän niin monessa muussa asiassa ja käyn töissä, että joskus voin ostaa itselleni jotain kivaa. Olen aina tykännyt hienoista kengistä ja laukuista, mutta pukeudun yksinkertaisen tyylikkäästi lähes aina mustaan tai valkoiseen.

Vierailija
20/39 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla brutto 6500/kk ja miehellä yli 8000/kk. Asunto ja muut maksettu. Lapset alkavat olla omillaan. Yhtään merkkilaukkuja en ole ostanut. Olemme kyllä hankkineet klassikkoja moderneja huonekaluja ja kallein taulumme maksoi melkein 20k€.

Minullakin laukku  max 350 euroa. Mutta kallein taulu on kyllä maksanut hieman enemmän. Pidän taiteesta ja siihen olen panostanut. Johtunee siitä, että itsekin harrastan maalaamista.