Olenko hullu jos matkustan maapallon toiselle puolelle tapaamaan sitä oikeaa?
Mies on aivan ihana enkä ole koskaan tuntenut oloani näin hyväksi. Seitsemän kuukauden ajan olemme tutustuneet toisiimme ja erilaisiin kulttuureihin. Tutustuimme sattumalta netissä ja siitä lähtien olemme pitäneet tiiviisti yhteyttä ja kyllä, olemme umpirakastuneita. Kaikki tuntuu niin satumaiselta ja oikealta. Mies tunnusti ensimmäisenä ja nyt suunnittelemme tapaamista.
Kommentit (59)
Eihän tuo järkevältä harkitsevalta toiminnalta kuulosta, mutta sitähän se ihastuminen teettää. Onnea matkaan :)
Et. Minä tein noin melkein 20 vuotta sitten, ja olen edelleen sillä tiellä.
Mies oli ja on oikeasti niin ihana kuin netin välityksellä vaikutti. 
Kai on edes nigerialainen prinssi?
Kunhan mies ei ole kotoisin erityisen köyhästä maasta. On lähisuvussa valitettavasti kokemusta myös tällaisesta liitosta.
Hullua kutsua jotakuta, jota ei ole koskaan tavannut, siksi oikeaksi. Umpirakastunut? Ehkä tuossa on rakastunut johonkin mielikuvaan. Jäitä hattuun, jos aiot tavata.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet tähän mennessä maksanut?
Maksanut mitä? En ole maksanut mitään..
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo järkevältä harkitsevalta toiminnalta kuulosta, mutta sitähän se ihastuminen teettää. Onnea matkaan :)
Kiitos paljon! Olen onnekas kun olen löytänyt hyvän miehen.
Kannattaa kuitenkin varata hotellihuone eikä mennä miehen luo asumaan. Se Oikea voikin livenä olla Se Erittäin Väärä.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli ja on oikeasti niin ihana kuin netin välityksellä vaikutti.
Onpa ihanaa! :) Mistä maasta miehesi on kotoisin?
Anna mennä, jos teet suunnitelman sen varalle että mies ei koskaan ilmesty paikalle ja et ole menossa mihinkään takapajulavaltioon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa?
Etelä-Korea :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli ja on oikeasti niin ihana kuin netin välityksellä vaikutti.Onpa ihanaa! :) Mistä maasta miehesi on kotoisin?
Mies on Etelä-Eurooppalainen, mutta oli silloin USA:ssa töissä.
Mä menisin. Mutta varovaisena, ottaisin tietty hotellihuoneen.
Vierailija kirjoitti:
Kai on edes nigerialainen prinssi?
Ei ole lähelläkään Nigeriaa eikä Afrikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin - hullu olet mutta anna palaa vaan! Mitäpä sitä ei ihastumisen eteen tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan mies ei ole kotoisin erityisen köyhästä maasta. On lähisuvussa valitettavasti kokemusta myös tällaisesta liitosta.
Mies ei ole kotoisin köyhästä takapajulasta, vaikka kulttuuri onkin erilaisempi Suomeen verrattuna. Mitä köyhää maata tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa?
Etelä-Korea :))
Tiedäthän jo jotain Etelä-Korean kulttuurista? Ovat hyvin vanhoillisia ja suvulla on yleensä enemmän sananvaraa jälkikasvun elämiseen ja kumppanin valintaan kuin meillä Suomessa, ja ovat muutenkin enemmän läsnä "nuorison" elämässä. Kulttuurishokki voi aluksi olla yllättävän iso. Ei sillä, että suhde ei voisi onnistua, mutta kannattaa valmistautua henkisesti jo etukäteen näihin eroihin, koska ne saattavat olla jokapäiväisessä elämässä todella raskaita ja kumppani ei välttämättä ymmärrä, ellei kommunikaatio välillänne toimi saumattomasti.
T. 3 ja 14, jolle jo Etelä-Eurooppalainen perhekeskeisyys oli välillä liikaa (mutta mies on onneksi melkein suomalaisen tasoinen erakko-mörrimöykky)
Vierailija kirjoitti:
Hullua kutsua jotakuta, jota ei ole koskaan tavannut, siksi oikeaksi. Umpirakastunut? Ehkä tuossa on rakastunut johonkin mielikuvaan. Jäitä hattuun, jos aiot tavata.
Ensin olimme ihastuneita ja vähitellen ystävyytemme on syventynyt rakkaudeksi. :) Emme ole muuttamassa heti yhteen vaan suunnittelemme tapaamista. Kumpikaan ei ole rakastunut mielikuvaan vaan olemme rakastuneet toisiimme.
Paljonko olet tähän mennessä maksanut?