Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin miehen siskoa ikkunan pesu apuun meille.

Vierailija
11.06.2018 |

Ja vastaus on ei, olisi maksettu 10€tunti suoraan käteen, halutessaan olia saanut olla enemmänki.

Mutta ei kuulemma kiinnosta, haluaa lomailla. Lukiolainen.

Ja sitte anoppi valittaa, että ku menee skootterin bensoihin, vaatteisiin yms nii paljo rahaa. Ja heillä oikeasti taloudellisesti tiukkaa.

Ittepä muksunsa kasvattaa. Sapettaa vaan se valitus sitte.

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama anoppi on miehesikin kasvattanut, tarjoa miehellesi 10e/h että pesee ne ikkunat.

Vierailija
2/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymeininki teineillä. Ei kelpaa raha jos joutuu työtäkin tekemään sen eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lasitalossa asutte? Sulla ei ole aikaa ikkunanpesuun, mutta aikaa on maata palstalla?

Vierailija
4/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneksi tunniksi sitä ikkunan pesua olisi riittänyt? Kun ajattelee, että ensin maksaa matkan ja sitten pesee tunnin ikkunoita ja saa kympin ja maksaa kotimatkan, niin kannattaako.

Vierailija
5/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin todella huono ikkunanpesijä, vaikka olen ihan aikuinen. Pesen kyllä ikkunan ihan säännöllisesti mutta tuos on ihan paska. Vaikka kuinka pesen hyvien ohjeiden kumaan huonoa jälkeä tulee. Ja sitten vielä, jos pitäisi toiselle mennä pesemään!

Vierailija
6/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneksi tunniksi sitä ikkunan pesua olisi riittänyt? Kun ajattelee, että ensin maksaa matkan ja sitten pesee tunnin ikkunoita ja saa kympin ja maksaa kotimatkan, niin kannattaako.

Asuu 3 kilometrin päässä, vois mies vaikka hakea töistä tullessa meille ellei jaksa pyöräillä.

Ja joa kunnolla ikkunat pesee menee vähintään pari tuntia ellei enemmänki.

Ja kuten sanoin, olis tarjottu muutakin työtä jos olis halunnut. Näin ollen olisi saanut vähän rahaa ja me apua.

Olen raskaana ja vuodelevossa lääkärin määräyksestä, ei tässä paljo ikkunoita aleta kuurata vaikka niitä sapettaaki kattoa.

Miehellä yrittäjä työnsä lisäksi ihan tarpeeksi isommissa lapsissa/ulko töissä yms yms.

Vierailija
7/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin todella huono ikkunanpesijä, vaikka olen ihan aikuinen. Pesen kyllä ikkunan ihan säännöllisesti mutta tuos on ihan paska. Vaikka kuinka pesen hyvien ohjeiden kumaan huonoa jälkeä tulee. Ja sitten vielä, jos pitäisi toiselle mennä pesemään!

Hei ei se kyllä mitään rakettitiedettä ole. Voi herrajestas sentää 😂😂😂😂😂

Vierailija
8/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori varmaan kaipaisi opastusta. Ikkunoiden pesu ei ole helppoa. 10 eur/tunti on aika vähän. Itse maksan ikkunoiden pesusta noin 25 eur/h.

Vierailija
9/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä parin tunnin ja parinkympin työ olisi pelastanut anopin talouden? Kuinka jaloa.

Palkkaa ammattilainen tai maksat sille tytölle kunnon palkan myös.

Ihme shaibaa ja ulinaa taas.

Vierailija
10/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittekään en pidä ikkunoiden pesemisestä. Olen lyhyt ja se tikkailla kurkottelu rasittaa ja pelottaakin. Yritit hyväksikäyttää lapsityövoimaa. Kokeneelle aikuiselle se ei ole homma eikä mikään mutta osaamattomalle lapselle vaikeaa. Ihan oikein ettei tullut piiaksi sulle. Turmelit kyllä välinne jos kehtasit pyytää . Meneppäs sinä siivoomaan sen pas#% at nyt . Hän on lomansa ansainnut.

Vierailija
11/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä parin tunnin ja parinkympin työ olisi pelastanut anopin talouden? Kuinka jaloa.

👍

Vierailija
12/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan ap ite siivoojana kaikki kesänsä? Epäilen. Tuo tyttö on viisas .siksi se käy lukiota että saisi siistin sisätyön eikä tarvii siivota (ellei halua)

Vierailija
13/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis oltu valmiit maksamaan enemmänki mutta ei halua tulla sama mitä maksetaan koska haluaa lomailla ja olla kavereiden kanssa, ja yhä edelleen, olisi voinut kulkea kesällä enemmänki esim imurointi apuna tmv mutta ei kiinnosta.

Olishan se anoppia vähän helpottanut ku olis saanut edes bensa rahoja tyttö, päivät kyllä rälläilee. Mutta enpä lotkauta enää korvaani heidän talous ahdingolleen.

Vierailija
14/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikkunan pesu apu on yhdyssana ikkunanpesuapu!

Vierailija
15/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymeininki teineillä. Ei kelpaa raha jos joutuu työtäkin tekemään sen eteen.

Ei pidä paikkaansa. Paljon on ahkeria teinejä tuttavapiirissä lapsenvahdeiksi ja kotihommissa auttamaan pientä korvausta vastaan. 16-v kaupunkilaispojat urakoivat metsäistutusta.

Oisko sitä kasvatusta sit useammanlaista?

Vierailija
16/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan ap ite siivoojana kaikki kesänsä? Epäilen. Tuo tyttö on viisas .siksi se käy lukiota että saisi siistin sisätyön eikä tarvii siivota (ellei halua)

Kyllä aikanaan opiskellessa, kesästä olin lapsen likkana/siivousapuna perheissä 1-2kk lomasta riippuen miten töitä tarjolla. Kaikki mitä sai oli rahaa..

Ehti sitä silti hyvillä mielin illat olla ystävien kans.

Vierailija
17/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi ap olisi valittanut ahneudesta, jos olisi pitänyt maksaa enemmän,

sen jälkeen huonosta pesutuloksesta.

Vedäpä verhot ikkunoiden eteen niin ei enää harmita

Vierailija
18/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis oltu valmiit maksamaan enemmänki mutta ei halua tulla sama mitä maksetaan koska haluaa lomailla ja olla kavereiden kanssa, ja yhä edelleen, olisi voinut kulkea kesällä enemmänki esim imurointi apuna tmv mutta ei kiinnosta.

Olishan se anoppia vähän helpottanut ku olis saanut edes bensa rahoja tyttö, päivät kyllä rälläilee. Mutta enpä lotkauta enää korvaani heidän talous ahdingolleen.

Ehkä se lukiolainen ei kestä yhdys sana ongelmaasi?

Vierailija
19/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesin 5-henkisen perheen eli oman kodin ikkunat joka vuosi lukion taksvärkissä. Vanhemmat siis maksoi 50mk minkä vein kouluun. Tuli opittua ikkunanpesu varsin hyvin. Tapahtui 90-luvulla.

Vierailija
20/160 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reippaat otteet, ja kunnon kuivauslasta, idioottikin osaa.