Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No huhhuh, röökiaski 9,20!!

Vierailija
11.06.2018 |

Kallista on.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei polta enää kuin minä ja mun kaverit. Ei oo köyhien hommaa.

Vierailija
22/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin maaliskuussa-17. Olin polttanut n. 50 vuotta. En tarvinnut mitään apuvälineitä. Kimmokkeena lopettamiseen oli kova yskä. Mulla oli puoli vuotta 3 savuketta ja sytkäri testatakseni päätöksen pitävyyttä. En sortunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo vielä mitään.. Täällä on yli 12 euroa..

Missa muka? Itse asun Beverly Hillsissa, eika taallakaan rasia Marlboroa maksa kuin vajaa 9 dollaria.

Veikkaan, että Lontoossa.

Vierailija
24/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko turhempaa enää rahojaan pistää kun rööki. Mulla frendejä jotka valittaa nälkää aina, mutta röökiin on kyllä rahaa tai sit jos ne saa sen hikisen 20e jostain, niin femmalla safkaa ja lopuilla röökikamoja. Tossa on se syy miksi minä en lainaa rahaa. Jos on varaa vetää spadduu, niin sillon on varaa syödäkin.

Nikotinismi on katala sairaus.

Hyvin harva nikotiiniriippuvainen pääsee eroon tuosta heroiiniriippuvuuteen verrattavasta, erittäin voimakkaasta riippuvuudesta.

Hyvin harva tupakoitsija on oikeasti riippuvainen nikotiinista. Se on ainoastaan tekosyy heikolle mielelle. Harva esim. joutuu heräämään yöllä tupakoimaan. Kolmasosan ajasta pärjää ilman mitään ongelmia. Tapariippuvuutta se enimmäkseen on.

Vierailija
25/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen liian halpaa kun on alle 2e per rööki.

Mutta jos noita 8 röökin paketteja ja hintana 42 euroa..

Tai sitten vaan ihan selkeä käden amputaatio röökin hallussapidosta.

Vierailija
26/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallista on.

Onneksi kenenkään ei ole pakko ostaa vaan ilmankin pärjää. Toisaalta kaikki on suhteellista, tuohan on vielä halpa kun vertaa vaikka symbicort-piippuun jota käytetään keuhkoahtaumataudin hoidossa.

Vierailija
27/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallista on.

Vain köyhille.

Vierailija
28/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä! 26 postausta tähän ryhmään ja h-korttia ei ole otettu esiin.

Vierailija
29/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin maaliskuussa-17. Olin polttanut n. 50 vuotta. En tarvinnut mitään apuvälineitä. Kimmokkeena lopettamiseen oli kova yskä. Mulla oli puoli vuotta 3 savuketta ja sytkäri testatakseni päätöksen pitävyyttä. En sortunut.

Onnitteluni!  Lopetin myös tupakoinnin helmikuun 26. 2012. Ajatus lopettamisesta kyti mielessäni aika kauan. Työssäni ( kuntoutusyksikkö) näin ahtaumasta kärsiviä! Osa pääsi taudistaan, tosin tuskallisella tukehtumiskuolemalla! Yskä alkoi vaivata ja siihen loppui lähes 40v.kestänyt tupakointi. Samoin minäkin pidin tupakoita ja sytkäriä jonkin aikaa, joita en enää tarvinnut. Onnea kaikille lopettaneille!

Vierailija
30/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko turhempaa enää rahojaan pistää kun rööki. Mulla frendejä jotka valittaa nälkää aina, mutta röökiin on kyllä rahaa tai sit jos ne saa sen hikisen 20e jostain, niin femmalla safkaa ja lopuilla röökikamoja. Tossa on se syy miksi minä en lainaa rahaa. Jos on varaa vetää spadduu, niin sillon on varaa syödäkin.

Hyvin harva nikotiiniriippuvainen pääsee eroon tuosta heroiiniriippuvuuteen verrattavasta, erittäin voimakkaasta riippuvuudesta.

Hyvin harva tupakoitsija on oikeasti riippuvainen nikotiinista. Se on ainoastaan tekosyy heikolle mielelle. Harva esim. joutuu heräämään yöllä tupakoimaan. Kolmasosan ajasta pärjää ilman mitään ongelmia. Tapariippuvuutta se enimmäkseen on.

Nikotiiniriippuvuus on yksi kovimmista riippuvuuksista, ja heroiiniriippuvainenkin nukkuu yönsä.

Vierailija
31/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aski noin kallis on? Harvoin tulee ostettua askitupakkaa, viimeksi ostin pari kuukautta sitten ja maksoi n. 7e.

Vierailija
32/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo vielä kallis ole. Sikarit joita poltan maksavat reilu 20€/paketti. Taitaa olla 10 kappaletta. Kenenkään ei kai ole pakko polttaa, joten jos hinta hirvittää niin kannattaa lopettaa,

Vierailija
33/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä puppua. Kuka laittaa yli 2000 euroa vuodessa rahaa tupakkaan, jos se on vain huono tapa, josta on helppo päästä eroon. Etenkin kun tupakoivia on eniten pienituloisten keskuudessa. Moni tupakoitsija kuvittelee, että tuon "tavan" voi lopettaa koska tahansa, mutta yleensä kyseessä on vahva nikotiiniriippuvuus, josta toki on vaikea päästä eroon, koska siihen liittyy niin paljon muitakin elementtejä (ne tavat, sosiaaliset tilanteet, vaikeudet kohdata tilanteita ja tunteita ilman nikotiinin tuomaa "turvaa"). Kannattaa perehtyä esim. Fagertrömin nikotiiniriippuvuustestiin ennen kuin alkaa selittämään täällä, että kyse ei ole riippuvuudesta mikäli ei "herää yöllä tupakoimaan".

Vierailija
34/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä aski noin kallis on? Harvoin tulee ostettua askitupakkaa, viimeksi ostin pari kuukautta sitten ja maksoi n. 7e.

No miksiköhän?

Vaikuttaisiko hinnoittelu kenties tupakointi-intoon. Kolmen euron aski vs. kymmenen euron aski. Kumpi vähentää väestötasolla tehokkaammin tupakointia?

Vierailija
35/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppo lopettaa polttaminen.  Ei tarvitse mitään niksapurkaa, tai muutakaan paskaa.  Se on, mitä vaan haluaa tehdä.

Vierailija
36/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksiköhän?

Vaikuttaisiko hinnoittelu kenties tupakointi-intoon. Kolmen euron aski vs. kymmenen euron aski. Kumpi vähentää väestötasolla tehokkaammin tupakointia?

Jos lukisit ne viestit.

Kysyin MIKÄ aski on noin kallis. 

Vierailija
37/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksiköhän?

Jos lukisit ne viestit.

No, tupakka-aski. Vai meinaatko että jonkun tietyn merkin ei tarvitse korottaa hintoja, vaikka taustalla on tupakkapoliittinen hinnoittelu.

Vierailija
38/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen lähes puolta halvempaa kuin Iso-Britanniassa ja Irlannissa, eli liian halpaa.

Vierailija
39/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on aina hintansa arvoista, jos sitä haluaa.

Vierailija
40/59 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksiköhän?

Jos lukisit ne viestit.

No, tupakka-aski. Vai meinaatko että jonkun tietyn merkin ei tarvitse korottaa hintoja, vaikka taustalla on tupakkapoliittinen hinnoittelu.

No ne eri merkit ovat eri hintaisia. Tottakai kaikkien merkkien hinnat nousee verojen myötä, mutta hinnat vaihtelevat n. kuudesta eurosta kymppiin.