No huhhuh, röökiaski 9,20!!
Kommentit (59)
Siinä tulee syöpäkääryleelle hintaa. Hyvä niin.
Tässähän nyletään köyhä ihan elävältä.
Eikö lopettaminen olisi viisaampaa kuin askin kalleuden tuskastelu?
No eihän tuo vielä mitään.. Täällä on yli 12 euroa..
Miksi kukaan polttaa vuonna 2018 tupakkaa?
Voiko turhempaa enää rahojaan pistää kun rööki. Mulla frendejä jotka valittaa nälkää aina, mutta röökiin on kyllä rahaa tai sit jos ne saa sen hikisen 20e jostain, niin femmalla safkaa ja lopuilla röökikamoja. Tossa on se syy miksi minä en lainaa rahaa. Jos on varaa vetää spadduu, niin sillon on varaa syödäkin.
Maksakoot vaikka satasen aski, en aloita polttamaan!
Tupakasta tulee tulevaisuudessa ylellisyystuote, niinkuin nykyään on esim. Kalliit käsilaukut.
Sitten kun aski mallua maksaa tonnin aski niin tupakkapaikalla tulee vain tuttuja vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan polttaa vuonna 2018 tupakkaa?
Miksi kukaan värjää vuonna 2018 hiuksiaan?
Hyvä vaan. Ehkä se sais jonkun lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko turhempaa enää rahojaan pistää kun rööki. Mulla frendejä jotka valittaa nälkää aina, mutta röökiin on kyllä rahaa tai sit jos ne saa sen hikisen 20e jostain, niin femmalla safkaa ja lopuilla röökikamoja. Tossa on se syy miksi minä en lainaa rahaa. Jos on varaa vetää spadduu, niin sillon on varaa syödäkin.
Nikotinismi on katala sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikotinismi on katala sairaus.
Hyvin harva nikotiiniriippuvainen pääsee eroon tuosta heroiiniriippuvuuteen verrattavasta, erittäin voimakkaasta riippuvuudesta.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo vielä mitään.. Täällä on yli 12 euroa..
Missa muka? Itse asun Beverly Hillsissa, eika taallakaan rasia Marlboroa maksa kuin vajaa 9 dollaria.
Halpaa 3,80€ aski
Johtuukohan ylipainoisuuden yleistyminen tupakoinnin vähenemisestä? Nikotiini vaihtunut sokeriin?
Ostin äsken piipputupakkaa. Yksi vaihtoehto saatavilla hintaan 19€ pussi (sätkäpurut eivät kelpaa tähän tarkoitukseen).
T: Riitu P.
Hui 😬