Minkälainen paikkakunta on Puolanka?
Harkitsen muuttoa eläkepäiviksi jotka kohta koittaa. Sukua einole, onko sisäänpäin lämpiävä paikka?
Kommentit (24)
Aivan järkyttävä perähikiä. Siellä ei ole MITÄÄN
Vierailija kirjoitti:
Puolanka = persnaru
Tämä. Olen pienestä asti ihmetellyt miksi joku on halunnut nimetä paikan noin. Kaipa siellä kaikki käyttää jotain stringejä...
Pieni, sisäsiittoinen ja pessimistinen - mutta osaa nauraa itselleen. TJEU: Puolangan pessimistit ry.
Varmaan ehkä elottomin paikkakunta jossa olen koskaan käynyt. Sijaintinsa takia sinne ei kukaan joudu edes sattumalta, eikä millään ohikulkumatkallakaan.
Onhan siellä upea luonto mutta ne ihmiset.... Ja lisäksi sijaitsee niin kaukana Kajaanistakin
Eikös pipilä ole tuolta kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä upea luonto mutta ne ihmiset.... Ja lisäksi sijaitsee niin kaukana Kajaanistakin
Kuka edes tarvitsee muita ihmisiä, tai Kajaania. Niin ja miten se pikkukuntien negatiivinen sisäsiittoisuus ilmenee? Olen itse pikkuisesta kirkonkylästä, vieläpä sen laitakyliltä enkä tuntenut kirkolta ketään, mutta viihdyin siellä paljon paremmin kuin täällä Vantaalla.
Kamala paikka! T. Lapsuutensa pakosta siellä viettänyt
Persnarulaiset nyt Ylen uutisissa. Kyltti nurin.
Valitsisin mieluummin eutanasian, kuin muuton Puolangalle eläkepäiviksi. Itsemurha olisi todennäköisesti edessä ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa jos joutuisin asumaan moisessa lävessä.
Aivan mahtava paikka! Olen Puolangan pessimistipäivien FB-ryhmän jäsen, ja se on aivan hulvaton!
Siellä on kiva käydä kerran vuodessa pikaisesti. Aina pitää hetkeksi pysähtyä ihmettelemään, kun kylän läpi ajetaan :D
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin mieluummin eutanasian, kuin muuton Puolangalle eläkepäiviksi. Itsemurha olisi todennäköisesti edessä ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa jos joutuisin asumaan moisessa lävessä.
Itse muutin pois että en tappaisi itseäni. Takasin en ole kaivannut.
Onkohan Persnarussa ollu tänä kesänä turistiryntäys?
Juuri olin siellä mokillä kaverini luona, mukavalta paikalta vaikutti, hienon näköistä jne.. Todella pienihän se on, esimerkkinä siellä on vain kaksi ruokakauppaa, mutta jos se ei haittaa niin varmasti kiva asuinpaikka.