Mä oon juonnu normi suodatinkahvia 35 vuotta tasan kesänä ja voin sanoa, että se vieläkin paskan makuista
En käsitä miten se on jonkun mielestä hyvää?
Pahaa se on.
Ei nyt enää samalla tavalla irvistytä kuin alkuaikoina mutta ei se silti ole hyvää.
Ei maidon kanssa eikä ilman maitoa.
Pahaa on.. mä juon sitä siksi, koska se piristää ja pitää vatsani kunnossa.
Okei on siihen jonkinlainen kiintymys ja tapakin tullut mutta ei silti mitenkään hyvän makuista ole!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sen kahvin nyt kuulukkaan olla sen kummallisempaa kuin vaikka kaurapuuro eli tommonen perustuote, mitä joko käyttää tai ei.
Herkut ovat asia erikseenNiin.. juntti ei ole juonut koskaan oikeaa kahvia mitä juodaan muualla euroopassa. Espressoa painekahvinkeittimestä. Kahvin pinnalle tulee kunnon kahvirasvakermat. Kannattaa opetella juomaan oikeesti kahvia.
Nii just, juntti siellä, toinen täällä. Varmasti menisi sinuun täydestä Roomassa pikkukupissa tarjoiltu Saludo, koska on vaan niin paljon hienompaa juoda kahvia ihan ulkomailla. Toisten nimittely ei ole kovin eleganttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sen kahvin nyt kuulukkaan olla sen kummallisempaa kuin vaikka kaurapuuro eli tommonen perustuote, mitä joko käyttää tai ei.
Herkut ovat asia erikseenNiin.. juntti ei ole juonut koskaan oikeaa kahvia mitä juodaan muualla euroopassa. Espressoa painekahvinkeittimestä. Kahvin pinnalle tulee kunnon kahvirasvakermat. Kannattaa opetella juomaan oikeesti kahvia.
Nii just, juntti siellä, toinen täällä. Varmasti menisi sinuun täydestä Roomassa pikkukupissa tarjoiltu Saludo, koska on vaan niin paljon hienompaa juoda kahvia ihan ulkomailla. Toisten nimittely ei ole kovin eleganttia.
Ei mene, ei mene ei sitten millään :) Mä maistan suomalaisen makuun ja suuhun suunnitellun kusikahvin vaikka silmät sidottuna. Mä juon ihan täällä Suomessakin italialaisia tummia paahtoja omasta painekahvikeittimestä.
Just tuon takia en ole koskaan kahvia juonut, koska se on helvetin pahaa. Kyllä sitä voi muutenkin itseään piristää, ei se kahvi nyt niin paljon mitään tee, eron huomaa vain jos on itsensä siihen totuttanut ja tulee vierotusoireet.