Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet etukumarassa, "roikkuuko" naamasi?

Vierailija
10.06.2018 |

Mahtava otsikko..

Mutta asiaan. Olen alle kolmekymppinen laihaläski ja huomasin yksi kerta venytellessäni peilin edessä että kun olen kumarassa, kasvoni roikkuvat ihan hirveällä tavalla. Mulla on kyllä todella täyteläiset poskipäät, sellaiset joiden takaa hyvä että edes leveästi hymyillessä näkee mutta jotain on nyt tapahtunut. En tiedä onko kasvoissani jotain ylimääräistä turvotusta mutta herrajumala, näytin joltain vääristyneeltä hirviöltä kun katsoin kasvojani kumarassa. Posket siis oikein ROIKKUIVAT huomattavasti alaspäin. En ole ennen kiinnittänyt tällaiseen huomiota. Joten siis, olenko tullut vanhaksi yhtäkkiä vai voiko johtua turvotuksesta? Elintavoissa ei muutosta, muualla ei turvotuksia, juon reilusti, ruokavaliokin laitettu uusiksi yli puoli vuotta sitten.

Varmaan outo aihe mutta vastatkaa pliis, mulla on kauhea kriisi läskiposkieni kanssa :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yritän pitää pään pystyssä! :))

Vähän lisää tiukkuutta on tuonut dermaroller.

Vierailija
2/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuu, mutta olen kylläkin jo nelissäkymmenissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kynnyksen kohdalla on syytä nosta katse kattoon, muuten posket naarmuuntuu.

Vierailija
4/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei😱 voiko se alkaa roikkua? Olen 37v kauheeta.

Vierailija
5/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Täysin irti kallosta. Hyi.

Vierailija
6/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis painotan että kyse ei ole mistään ihan pienestä, luonnollisesta ihon elastisuudesta vaan naama on ihan taikinaa kun on kasvot alassuin. Oikeinpäin ollessa naama ihan normaali, ehkä hiukan jotain pöhötyksen tuntuista saattaa olla silmien ja poskipäiden tienoilla. Tuntuu että ei nyt ehkä kuitenkaan ihan näin "nuorena" pitäisi vielä tässä mittakaavassa tällaisia murehtia? Voiko johtua turvotuksesta?? Ap

Vierailija
7/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla kasvojen profiili on luonnostaan tuollainen taikinamaisen epämääräinen, piirteetön ja muodoton. Leukalinjani on todella heikko, leuankärki erittäin kapea ja poskeni roikkuvat pahasti. Koko kasvojeni profiili on ihan alaspäin valahtanut. Ikääntymisellä ei tätä voi mitenkään selittää, sillä kasvoni ovat siis ihan aina olleet tällaiset ja olen vieläkin nuori ihminen, vain vähän päälle parikymppinen. Nyt kun kasvoissani on enemmän rasvaa ylipainon johdosta, ovat ne vieläkin muodottomammat. Jos kallistan päätäni edes hieman etukenoon, minulle muodostuu ihan selvä kaksoisleuka ja kasvoni roikkuvat taikinamaisesti. Kasvoni ovat levymäiset muodoltaan.

Vierailija
8/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nostan polvet leukaan, tulee herkästi pieru! Apua!!

Vierailija
9/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla kasvojen profiili on luonnostaan tuollainen taikinamaisen epämääräinen, piirteetön ja muodoton. Leukalinjani on todella heikko, leuankärki erittäin kapea ja poskeni roikkuvat pahasti. Koko kasvojeni profiili on ihan alaspäin valahtanut. Ikääntymisellä ei tätä voi mitenkään selittää, sillä kasvoni ovat siis ihan aina olleet tällaiset ja olen vieläkin nuori ihminen, vain vähän päälle parikymppinen. Nyt kun kasvoissani on enemmän rasvaa ylipainon johdosta, ovat ne vieläkin muodottomammat. Jos kallistan päätäni edes hieman etukenoon, minulle muodostuu ihan selvä kaksoisleuka ja kasvoni roikkuvat taikinamaisesti. Kasvoni ovat levymäiset muodoltaan.

Kiitos vastauksesta. Itse en oikein osaa määritellä kasvojeni muotoa muuten kuin että poskipäät ovat todella korkeat ja pulleat. Mahtava kaksoisleuka löytyy myös, heltta on roikkunut leuan alla silloinkin kun olen ollut lähes alipainoinen. Muutoin kasvoni eivät ole mitenkään huomattavan pyöreät mutta tämä roikkuminen ja valahtaminen on tullut nyt sanotaanko vuoden sisään. Ihokin on noista roikkuvista kohdista juurikin nimenomaan tuollaista löysää ja taikinamaista, en helkkari ymmärrä mitä mun naamassa tapahtuu. Pitää mennä johonkin naamajumppaan tai kiristää ponnaria :s Ap

Vierailija
10/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, ikää 28 ja painoindeksi vain 19. Poskipäitä Itselläni ei muutenkaan ole lainkaan, tai siis naaman levein kohta on suupielien kohdalla. En tiedä mistä mikäkin johtuu, mutta ai että kuinka ihanaa olisi omistaa korkeat poskipäät ja kapea kasvojen alaosa.

Vierailija
11/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageenit kadonneet.

Vierailija
12/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo roikkuu. Välttelen että menisin makaavan miehen päälle esim. pussaamaan ettei järkyty.

Vierailija
13/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kateellinen teille tästä, että teidän järkytykseen aiheet on tällaisia.

Vierailija
14/14 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, huomattavasti, niin on ollut varmaan aina. Mulla ei ole sellainen iho kuin monilla tuntuu olevan eli kiinteästi kuin "kiinni kallossa".

Ja jos katson peiliin pää kallellaan, naama lähtee roikkumaan toiseen suuntaan. Jos makoilen sängyllä kyljellään ja huoneessa on muita, piilottelen päätäni peiton alla. Ärsyttävintä tuossa ihon roikkumisessa on se, että sieraimet menee huomattavasti erikokoisiksi, jos pää on kallellaan.