Onko teillä asuntovaunu mutta ette juuri sitä käytä?
Kommentit (34)
Meillä on asuntovaunu jolla on käyty pari reissua. Nyt mies nukkuu siellä arkisin, että voi virkeänä käydä töissä. Meillä on 5vkon ikäinen poika, joka valvottaa öisin.
No käyttäväthän he sitä vuosittain, itse sanot että matkustavat sillä joka vuosi viikon reissun. Pitäisikö siihen vaunuun muuttaa asumaan?
Jos meillä olisi asuntovaunu tai -auto, mieheni kävisi sillä Lapissa kalastamassa viikon kesässä. Minä en halua sellaisessa öitäni viettää vaan vaadin hotellimajoituksen, joten kun minä lähden reissuun, sinne mennään lentsikalla ja majoitutaan oikeissa huoneissa. Koko lapsuuteni jouduin kiertämään kesälomat asuntoauton ahtaudessa ja kosteudessa, ei ikinä enää.
Kaikkea kanssa. Meillä on 2 asuntovaunua. Toivottavasti naapurit ei näe niistä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menehän ap lenkille.
Ei se käy, seuraavalla kadulla saattaa olla joku, jolla on matkailuauto, tai jopa vene trailerilla. Pitää päivittää sen arvo sitten ja muistella, koska se on liikahtanut pihasta.
Tällä samalla kadulla on eräällä matkailuauto mutta he ovat ostaneet sen oikeilla motiiveilla. En osaa sanoa onko sille käyttöä. Iso korkea telttatalli on sitä varten.
Lisäksi eräällä on iso uisteluvene joka lienee ollut kalliinpuoleinen heräteostos koska käyttöä ei näytä olevan ja omiaan ei myymällä saa tuon tason veneestä epäilen että 10-20 tuhannen alumiinivene käytettynä.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea kanssa. Meillä on 2 asuntovaunua. Toivottavasti naapurit ei näe niistä vaivaa.
Riippuu siitä että käytättekö niitä. Tottakai herättää ajatuksia jos tyhyjänpanttina seisotetaaan ja ainut "ilo" kevätsiivous.
Ehkä olen väärässä ja on ihan normaalia ostella värkkejä vaikka niitä ei käytäkkään.
ap.
Jatkossa pitää asuntovaunua hankkiessa olla lupakirja kunnossa. Sellaisen saa ap:ltä todistettuaan, että on hankkimassa vaunua oikeilla motiiveilla. Tai että asuu naapurikaupungissa.
Pitäähän sun mieskin sua polkematta säännöllisesti?
Vierailija kirjoitti:
No käyttäväthän he sitä vuosittain, itse sanot että matkustavat sillä joka vuosi viikon reissun. Pitäisikö siihen vaunuun muuttaa asumaan?
Jos meillä olisi asuntovaunu tai -auto, mieheni kävisi sillä Lapissa kalastamassa viikon kesässä. Minä en halua sellaisessa öitäni viettää vaan vaadin hotellimajoituksen, joten kun minä lähden reissuun, sinne mennään lentsikalla ja majoitutaan oikeissa huoneissa. Koko lapsuuteni jouduin kiertämään kesälomat asuntoauton ahtaudessa ja kosteudessa, ei ikinä enää.
Heitin vaan tuon viikon reissun vaikka viikonloppu taitaa olla lähempänä totuutta. En ole tarkkaillut niin tarkasti.
ap.
Et taida tietää mitä leirintäalueilla tapahtuu näissä nussimasuuleissa. Parinvaihto on vakio ja ryhmässäkin suulia keikutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitin vaan tuon viikon reissun vaikka viikonloppu taitaa olla lähempänä totuutta. En ole tarkkaillut niin tarkasti.
ap.
Kehtaat vielä tunnustaa hoitaneesi tehtäväsi vajavaisesti.
Hanki vaunu jos olet yksinäinen ja puhelimesi ei soi. Saat paljon ystäviä joiden olemassaolosta et tiennytkään.
Pitävät itsestään selvänä että voivat lainata vaunuasi jos et sitä itse näytä käyttävän.
Haluavat jo keväällä tietää milloin muka itse tarvitset. Ja tappelevat keskenään "vuoroista".
Jos lainaat, mitään eivät maksa, palauttavat paskaisena ja kolhittuna, mitä se nyt muka haittaa.
Ikinä en lainaa enkä vuokraa mistään hinnasta. Haluan että se on omassa käytössäni vaikka en koko vuonna matkustaisi.
Enemmän kuulostaa helsinkiläiseltä lähiöltä. Nysvätään kotona työttömänä ja ihmetellään, mitä naapuri tekee.
Kepulaisvaltaiset alueet ovat lestaseutua, ja siellä on joka torpassa asuntovaunu tai auto, jolla karautetaan vuosittain koko suvun voimin juhlille.