Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kierukan poisto maanantaina ja olen yrittänyt houkutella miestäni vielä sänkyyn kerran ennen poistoa. Nyt mies on koko viikonlopun välttänyt kontaktia muhun.

Vierailija
10.06.2018 |

Eli mulla on ollut puoli vuotta kierrukka mutta se ei sovi mulle (tulee kipuaaltoja) niin on pakko siirtyä takaisin kumiin. Mies haluaisi vetää paljaalla ja nyt olis vielä ollut "viimeinen" mahdollisuus siihen, mutta mies on torjunut vaan kaikki mun lähentely-yritykset. Olen pari kertaa suoraankin kysynyt pantaisko niin ei...

Sori, oli vaan pakko avautua kun ottaa niin päähän...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää, että siittöt elää niin pitkään, että voisit raskautua...

Vierailija
2/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ei ole vaihtoehto ja mies haluaa paljaalla, niin hän kipittäköön vasektomiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset ei ole vaihtoehto ja mies haluaa paljaalla, niin hän kipittäköön vasektomiaan.

Jossain kohtaa se tulee ajankohtaiseksi, mutta aateltiin yhdessä et kierrukka olisi ollut hyvä määräaika, eli se 3 vuotta vielä ilman lapsia, sitten yrittämään ja toisen jälkeen mieheltä johdot poikki. Mutta koska kierrukka nyt ei sopinutkaan niin tulee parin vuoden kumijakso niin olisi luullut että mies olisi ottanut nyt viikonloppuna kaiken irti.

Vierailija
4/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. En usko ja mitä väliä jos ei oliskaan seksiä.

Empä tunne yhtään miestä joka ei suostus. Sen sijaan kavepiirissäni on kymmeniä miehiä jotka eivät saa kotona tarpeeksi. Muutama on tänäkin vuonna vaihtanut nuorempaan kun naista ei ole haluttanut.

Vierailija
5/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah Hah. Siinäpä sulle esimakua 99,9% miesten arjesta

Vierailija
6/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

persiisee? koskaan tunnu olevan vaihtoehtona kun nainen alottajana, itte ainaki tykkään lykkiä kumilla, helpompi jälkisiivous eikä oo mällit lentäny miten sattuu...

Vierailija
7/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla vahva kipulääke tai nukutus.  Itselläni oli niin järkyttävän kivulias poisto! Esim.lääke joka rentouttaa lihakset ja poistaa kivun tunteen. Älä suostu ilman lääkettä.

Vierailija
8/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kierukka.

Vierailija
9/9 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Pitäis olla viikko kumin kanssa ennen kierukan poistoa, ettei tuu raskautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan