Tekis mieli kuolla
Kommentit (13)
Miksi sinun tekee mieli kuolla, avaa vähän. Apua on tarjolla, älä luovuta!
Sama. Aion kohta hypätä junan alle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun tekee mieli kuolla, avaa vähän. Apua on tarjolla, älä luovuta!
Minä olen kaivannut kuolemaa yli 40 vuotta. Ei ole olemassa sellaista apua, joka tämän poistaisi. Velvollisuudesta täällä olen sätkinyt. Sivusta
Onko tämä vain ajatus vai onko sinulla hätätilanne?
Vierailija kirjoitti:
Älä siirrä pahaa oloasi viattomalle. Tämä on isoin syy, miksi kannatan eutanasiaa. Kaunis kuolema mahdollisten rakkaiden läsnäollessa vs. täysin viattoman tuntemattoman elämän tuhoaminen. T: se yli 40 vuotta kuolemaa kaivannut, joka voisi olla läsnä eutanasiassa heille, joilla ei olisi muita, hyväksyen ratkaisun, antaen mahdollisuuden kauniiseen kuolemaan
Toiveesi tulee toteutumaan. Siihen saakka, keskity elämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä siirrä pahaa oloasi viattomalle. Tämä on isoin syy, miksi kannatan eutanasiaa. Kaunis kuolema mahdollisten rakkaiden läsnäollessa vs. täysin viattoman tuntemattoman elämän tuhoaminen. T: se yli 40 vuotta kuolemaa kaivannut, joka voisi olla läsnä eutanasiassa heille, joilla ei olisi muita, hyväksyen ratkaisun, antaen mahdollisuuden kauniiseen kuolemaan
Nimenomaan mä haluan aiheuttaa ympärille paljon pahaa oloa, kuten mitä muut ihmiset ovat minulle aiheuttaneet.
Junan alle hyppääjä.
Kuka sitä nykyisessä woke-Suomessa jaksaisikaan...
Käy hakemassa ubiquinolia ja joku monivitamiini. Seleeni ja folaattikin ovat tärkeitä. Jätä lisätty sokeri kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Käy hakemassa ubiquinolia ja joku monivitamiini. Seleeni ja folaattikin ovat tärkeitä. Jätä lisätty sokeri kokonaan pois.
Meinaatko? Mites viina??
Mäkin haluaisin kuolla, mutta tykkään nukkua omassa sängyssä.
No nythän sä tuoreen uutisen repäisit.