Naiset, jotka tuijottaa suupielet alhaalla
Kommentit (10)
Jos suupielet luonnostaan osoittaa alaspäin. Pitäisikö niitä koko ajan jännittää ylöspäin?
Vierailija kirjoitti:
Jos suupielet luonnostaan osoittaa alaspäin. Pitäisikö niitä koko ajan jännittää ylöspäin?
Ei siinä mitään, mutta ei tarvitse tuijottaa. Se on epäkohteliasta.
Jotkut on söpöjä mutrusuita 👍Ei sille mitään voi kuinka suu on luonnostaan.
Kuvittele vain, mutta et osu ainakaan aina oikeaan. Joillakin suupielet ovat luonnostaan alaspäin, eikä se ilmaise mitään tunnetilaa tai ajatusmaailmaa. Minulla menee suupielet hymyillessäkin alaspäin. No okei, olen kyllä joskus ihan vähän vain ilkeä, mutta se on vain sattumaa.
En kylläkään mielestäni tuijota ketään. Inhoan tuijottamista.
Mua naiset katsoo kaukaa ja sitten mun kohdalla laskevat katseen maahan peloissaan.
En ole jammu vaan ihan tavallinen nuorimies.
Minulla voi olla paha tapa katsella ihmisiä joskus. Jos joku on vaikka mielenkiintoisen näköinen.
Ja mulla on tämä vittumaisen näköinen naama. Sori.
Minulla nyt on suupielet aina alaspäin, on aina ollut. Jos olen ajatuksissani saattaa näyttää siltä, että tuijotan, mutta en oikeasti edes huomaa, jos siinä on joku.
Lapsena pelkäsin yhtä sukulaismiestä. Hänellä oli aina hymy naamalla, se näytti pelottavalt.
Niitä ne todennäkösesti on. Monesti kun käyn tossa lähikaupassa ostaa energiajuoman tai muita ”wt”-tuotteita niin aina saa pahoja katseita tädeiltä.