Milloin koet olevasi eniten "oma itsesi" ?
Kiinnostaa tietää, millaisissa tilanteissa teillä tulee kokemuksia, että viihtyy parhaiten omissa nahoissaan? Mitä silloin tekee? Onko yksin vai muiden kanssa?
Mitkä sanat kuvastaa silloin omaa persoonaa, kun on eniten elementissään?
Kommentit (34)
Yksin kotona synkkien ajatusten kanssa, muualla joudun teeskentelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan musiikkia ja kun pääsen soittamaan, tunnen että elän täysillä. Samoja kokemuksia yksin ja yhdessä soittaessa. Ehkä sieltä pääsee elämään herkkyys ja tunteellisuus.
Mä soitan sillon ku oon niin tylsistynyt, etten keksi, mitä muuta enää tekisin.
No mikä on sun juttusi?
Emt syöminen.
3-4 kaverin kanssa pyöreän pöydän ääressä kahvikupposet käsissä. Puhutaan kaikki maan ja taivaan väliltä, ja seura on mitä parhainta.
Saan eniten tilaa ajatuksilleni olemalla yksin ja silloin olen eniten oma itseni. Olen eniten minä kun luen jotain kirjaa mistä nautin, kuuntelen innostavaa tai muuten vain hyvää musiikkia, liikun esim pyöräilen, nukun, puuhailen jotain itsekseni, kirjoitan.
Toisten seurassa olen eniten minä kun saa olla vapaamuotoisesti hyvin tuttujen ihmisten seurassa vailla pingotuksia.
Täytyy sanoa, että vanhempien, avopuolisoni ja parin parhaan ystäväni seurassa. Tänään oli vanhemmat kylässä ja oli kyllä erittäin mukavaa ja leppoisaa.
Kun synkkaa oikein mahtavasti jonkun ihmisen kanssa ja nauru ja stoori kulkee. Saan olla just niin pölö kuin olen eikä kukaan tuomitse. Tuomitsemattomia ihmisiä vaan on lähes mahdoton löytää...
Vierailija kirjoitti:
Yksin kotona synkkien ajatusten kanssa, muualla joudun teeskentelemään.
Oletko oikeasti eniten oma itsesi synkkien ajatusten kanssa,vai oletko vain tottunut niihin ja unohtanut millainen olit ennen niitä?
Sillon, ku oon semmosessa roolissa missä multa kysellään paljon. :D Siis ei tietenkään mitään ihmejuttuja vaan yksinkertasia asioita. Eli sillon ku saan neuvoo/auttaa. Ja sillon, ku harrastan jtn liikuntalajia mikä on "omimpia". Ja myös sillon, jos mun täytyy esim arvostella ulkonäköä. :D Eli et millanen tyyli, ja kaikki. siis ei mitenkään huonosti vaan silleen et saan analysoida sitä.
Yksin ja puolisoni seurassa kotisohvalla tai yhteisellä reissulla.
Hyvän ystäväporukan kesken, hieman laittautuneena ja ihan pikkuisen humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Metsässä koirien kanssa.
Matkoilla jossain kaukana.
Jep, yksin kotona fantasioimassa. Tai keskellä metsää vain hengittelemässä. Tai tokiolaisella rautatieasemalla katselemassa, kun ihmismassat vyöryvät editse, sivuitse, ohitse pahimpaan ruuhka-aikaan.
Eli ylipäätään... yksin.
Seurassa se ei onnistu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun saan nauraa ja olla hassu. Eniten viihdyn höpötasolla jos ympärillä on huumorintajuisia ja älykkäitä ihmisiä. Tekeminen kun tekeminen on mielekästä ja hauskaa.
Lukeminen, nukkuminen.Minäkin olin joskus tuollainen pelle ja luulin, että se on mukavaa. Ei ollut, vaan se kävi tylsäksi ja rasittavaksi.
Ymmärsit väärin. Pellen rooli on rooli, minä olen luonnostani hiukan höpö silloin kun saan olla rauhassa oma itseni. Siihen ei liity sosiaalinen velvollisuus ostaa jollakin oikeus ryhmään kuten pelleilyllä.
Kotona yksin, luovaa työtä tehden, jolloin saan kosketuksen omaan laatuuni. Luonnossa, yksin. Joskus sopivassa seurassa, mutta tämä on harvinaista.