Uskotteko henkiin?
Itse en usko, mutta jostakin syystä toisissa taloissa /asunnoissa en pysty nukkumaan. Alitajuntaisesti pelkään jotakin, eikä uni tule. En siis usko yliluonnolliseen, mutta en muuta keksi muuta syytä kuin vanhojen asukkaiden henget. Nimittäin uusissa taloissa tätä ongelmaa ei ole koskaan ilmennyt.
Kommentit (12)
Mitään todisteita henkien olemassolosta ei ole. Tyhmimmät ihmiset uskovat omiin harhoihinsa, kiistatonta videota ei löydy.
En usko, huijausta ovat. Leipomon 30 hengen täytekakku ei riitä kuin 20 ihmiselle, aika olemattomia 'henkiä' ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mitään todisteita henkien olemassolosta ei ole. Tyhmimmät ihmiset uskovat omiin harhoihinsa, kiistatonta videota ei löydy.
Videota? Miten videoit aineetonta? Koska videota hapesta ei ole, niin se ei ole totta?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmintä on luulla että tiede tietää kaiken. Vaikka joku saisikin videolle haamun tallennettua, niin eihän sitä kukaan uskoisi kun olemassa on kaikenmaailman muokkausohjelmistoja. Jos joku tiedemies saisi uskottavia todisteita ja alkaisi puhua tästä julkisesti, häntä pidettäisiin hujarina ja tärähtäneenä. Hyökättäisiin henkilöön "hän on kärsinyt masennuksesta" tai "hänellä' on ollut epäilyttäviä liiketoimia aiemminkin". Urahan siinä menisi.
Jos ihminen on lukkiutunut niin vahvasti johonkin, eihän siitä "tiedosta" luovu vaikka omat silmät todistaisivat toista. Ainoastaan jos viranomaiset tai valtamedia kertovat mitä ajatella. Kaikki muu on hörhöilyä.
Meillä asuu seinän sisällä räyhähenki, joka alkaa metelöimään, kun mä kytken kotiteatterin päälle.
Kutsutaan hengeksi tai miksi tahansa... Kyllähän on etiäisiä, telepatiaa... Miksei siis myös henkiä?
Ei ole kokemusta asiasta, mutta olen taipuvainen uskomaan, etteivät ne ole pelkästään satuakaan. Olisi todella kiinnostavaa kokea asiaan liittyen jotain itse. Mulla on kokemusta telepatiasta ja siitä, että saan viestiä unessa asiasta, joka tapahtuu.
Olen monesti ajatellut samoja asioita, kuin äitini. Ei asuta edes samalla paikkakunnalla. Siinä tuntuu, että telepaattinen yhteys on olemassa tai sitten muuten vain ajattelemme samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä asuu seinän sisällä räyhähenki, joka alkaa metelöimään, kun mä kytken kotiteatterin päälle.
jaa mä oon luullu että räyhähenget asuu kossupulloissa.
Joskus vintillä kuuluu narinaa ja ajattelen, että entinen asukas siellä kävelee.