Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko henkiin?

Vierailija
09.06.2018 |

Itse en usko, mutta jostakin syystä toisissa taloissa /asunnoissa en pysty nukkumaan. Alitajuntaisesti pelkään jotakin, eikä uni tule. En siis usko yliluonnolliseen, mutta en muuta keksi muuta syytä kuin vanhojen asukkaiden henget. Nimittäin uusissa taloissa tätä ongelmaa ei ole koskaan ilmennyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vintillä kuuluu narinaa ja ajattelen, että entinen asukas siellä kävelee.

Vierailija
2/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään todisteita henkien olemassolosta ei ole. Tyhmimmät ihmiset uskovat omiin harhoihinsa, kiistatonta videota ei löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, huijausta ovat. Leipomon 30 hengen täytekakku ei riitä kuin 20 ihmiselle, aika olemattomia 'henkiä' ovat.

Vierailija
4/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään todisteita henkien olemassolosta ei ole. Tyhmimmät ihmiset uskovat omiin harhoihinsa, kiistatonta videota ei löydy.

Videota? Miten videoit aineetonta? Koska videota hapesta ei ole, niin se ei ole totta?

Vierailija
5/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmintä on luulla että tiede tietää kaiken. Vaikka joku saisikin videolle haamun tallennettua, niin eihän sitä kukaan uskoisi kun olemassa on kaikenmaailman muokkausohjelmistoja. Jos joku tiedemies saisi uskottavia todisteita ja alkaisi puhua tästä julkisesti, häntä pidettäisiin hujarina ja tärähtäneenä. Hyökättäisiin henkilöön "hän on kärsinyt masennuksesta" tai "hänellä' on ollut epäilyttäviä liiketoimia aiemminkin". Urahan siinä menisi.

Jos ihminen on lukkiutunut niin vahvasti johonkin, eihän siitä "tiedosta" luovu vaikka omat silmät todistaisivat toista. Ainoastaan jos viranomaiset tai valtamedia kertovat mitä ajatella. Kaikki muu on hörhöilyä.

Vierailija
6/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu seinän sisällä räyhähenki, joka alkaa metelöimään, kun mä kytken kotiteatterin päälle.

Vierailija
7/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänpäivän ”huuhaa”on huomisen tiedettä.

Vierailija
8/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutaan hengeksi tai miksi tahansa... Kyllähän on etiäisiä, telepatiaa... Miksei siis myös henkiä?

Vierailija
9/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta asiasta, mutta olen taipuvainen uskomaan, etteivät ne ole pelkästään satuakaan. Olisi todella kiinnostavaa kokea asiaan liittyen jotain itse. Mulla on kokemusta telepatiasta ja siitä, että saan viestiä unessa asiasta, joka tapahtuu.

Vierailija
10/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki sanoo ei mutta intuitio sanoo kyllä.

Vierailija
11/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti ajatellut samoja asioita, kuin äitini. Ei asuta edes samalla paikkakunnalla. Siinä tuntuu, että telepaattinen yhteys on olemassa tai sitten muuten vain ajattelemme samalla tavalla.

Vierailija
12/12 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asuu seinän sisällä räyhähenki, joka alkaa metelöimään, kun mä kytken kotiteatterin päälle.

jaa mä oon luullu että räyhähenget asuu kossupulloissa.