Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei tiedä, että kaikki sen S-ryhmän kuitit tulee mulle sähköpostiin :D

Vierailija
09.06.2018 |

Meillä on yhteinen S-kortti. Vaimolla pääkortti ja bonukset menee yhteiselle S-tilille. Kuititon palvelu käytössä ja kuitit (lähinnä takuukuittien takia) tulee mun sähköpostiin.

Vaimo tuskailee, kun ei laihdu millään. En ole viitsinyt sanoa, että se taitaa johtua niistä herkuista, joita kauppareissuillaan ostaa.

Vaimo lähti kauppaan ja äsken kilahti sähköpostiin kuitti. Siellä lukee muiden ostosten lomassa suklaajäätelötuutti, Geisha-patukka ja mansikkaviineri. Mihin lienee hävinnyt matkalla kaupasta kotiin, kun ei noita herkkuja koskaan tule kotiin asti :D

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloittaja on tämä läskpakkomiellehullu joka jatkuvasti tekee aloituksia siitä kuinka kehopositiivisuus on valehtelua yms.

Taikka sitten mies jolla fantasiamaailmassa se nainen.

Jälkimmäinen. Tuollaisella pellellä mitään ole koskaan ollutkaan.

Sinkkumies

Vierailija
42/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotenki erikoinen tuo ap. Tais ihan vitsinä kirjoittaa ja nyt naureskelee kun jotku ottaa tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ap:n naispuoliseksi trolliksi, kun hän alkoi puhua kauniisti vaimostaan. Vauva-palsta ei tee ihmisen mielelle hyvää.

Vierailija
44/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jotenki erikoinen tuo ap. Tais ihan vitsinä kirjoittaa ja nyt naureskelee kun jotku ottaa tosissaan.

Niinpä. Ja tosiasiahan on se että fazerin suklaa saattaa moniakin naisia houkuttaa, hyllyt suoraan kassalla. :) Kaupassa on rajattu valikoima ja ei vaihtoehtoja jos kevyempää etsii, tuskin kuivahedelmät ratkaisu yksistään. Moniko ehtii kokkaamaan jälkiruokia työpäivän jälkeen

Vierailija
45/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aloittaja todella mies, eikä tämä ole trolli niin olet aika ihana :D

Vierailija
46/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ensi kerralla että "toitko mullekkin jäätelön/suklaapatukan/mitä nyt kuitissa näkyy herkkuja"

Vierailija
47/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ap:n naispuoliseksi trolliksi, kun hän alkoi puhua kauniisti vaimostaan. Vauva-palsta ei tee ihmisen mielelle hyvää.

Joo, se paljasti naiseksi. Naiselleen oikeasti hyvä mies ei väännä täällä pilaa vaimostaan. Joten jos olisi ollut mies olisi myös valittanut niistä kiloista joita salaherkuttelu tuo.

Vierailija
48/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ratkaissut tämän siten, etten käytä S-etukorttia. Mun ostoksia ei tarvi ukon stalkata.

Plussakortin poistan välittömästi pankkikortista jos samanlainen seuranta tulee.

Vierailija
49/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikka sitten se on mies joka on hiukan salaa ihastunut johonkin.

Vierailija
50/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XD ei jeesus nolo akka.... mut älä vaa sano sille mitää, joudut ulkoruokintaan

Ei ole nolo akka, vaan rakas vaimo. Enkä sano sille mitään. Rakastan sitä kiloineen kaikkineen. Tämä vaan on itselleni pieni hauska juttu, kun vaimo ei tiedä, että näen sen herkuttelut. Mitään ei itse myönnä :D

ap

Joskus ihminen voi sokeutua ostoksilleen, en huomaa kuinka paljon runsaskalorisia asioita ostaakaan.

Sinulla on ihana asennoituminen tilanteeseen, joku kerta voisit tulostaa ne kuitit ulos ja kun hän tuskastelee asian kanssa ensikerran, anna kuitit ja alleviivatkaa ne epäterveelliset herkut. Se on aika järkyttävää nähdä miten paljon niitä onkaan helposti tullut syötyä.

Kyllä nainen tietää hyvin tarkkaan mitä ostaa ja syö. Pelottavaa on se, että kyse ei ole laihdutuksesta, kiloista eikä terveydestä. Tuo on itselleen valehtelua ja pätemisen tarvetta. Miksi? Niin ei miksikään! Ihan turhaa, että pitää ajatella olevansa hieno ja ryhdikäs ihminen, vaikka tuossa ei ole siihen edes mitään tarvetta. Oudot on ajatusmaailmat monella nykyään, oikeesti.

Vierailija
51/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pilalle mennyt provo. Ap on oikeasti nainen, joka luuli saavansa aikaan kauhean meuhkaamisen ja p-myrskyn toisen ostoksia stalkkaavasta miehestä. Kirjoitustyyli paljastaa samaksi henkilöksi, joka tekee muitakin aloituksia vaimostaan tai tyttöystävästään. Hyvä yritys kuitenkin.

Vierailija
52/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies urputtaa joskus herkuista, mutta aina, kun hän lähtee mukaan kauppaan (mikä on aika usein), hän ostaa jopa enemmän herkkuja kuin minä, etenkin sipsejä ynnä muuta "miehekästä" mättöä.

Molemmilla on lievä ylipaino, eikä kumpikaan yritä erityisemmin laihduttaa, mutta jostain syystä minun herkutteluni on silti syntisempää kuin miehen. Ehkä se on se sokeri, sillä kun syön miehen kaverina säkillisen sipsejä, mies ei hoksaa valittaa ollenkaan.

Koskaan ei ole kuitenkaan tarvinnut salaa syödä, ei minun eikä miehen.

Vierailija
53/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks ny mut miks ap on muka joku valehtelija? Silloin kun se kortti on hommattu niin siihen on pitänyt joku sähköposti antaa ja varmasti jossain on kerrottu että jos on tuo kuititon palvelu niin kuitit tulee sähköpostiin. Jos vaimo ei tätä muista tai hoksaa niin ei se ap:n vika oo. Ja tuli vielä mieleen että onko varmaa että vaimo salailee asiaa? Jos minä ostaisin kaupasta jätskituutin tai suklaapatukan ja söisin sen matkalla niin en tekis siitä kotona mitään numeroa mutta ei se mitään salailua olis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi