Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei tiedä, että kaikki sen S-ryhmän kuitit tulee mulle sähköpostiin :D

Vierailija
09.06.2018 |

Meillä on yhteinen S-kortti. Vaimolla pääkortti ja bonukset menee yhteiselle S-tilille. Kuititon palvelu käytössä ja kuitit (lähinnä takuukuittien takia) tulee mun sähköpostiin.

Vaimo tuskailee, kun ei laihdu millään. En ole viitsinyt sanoa, että se taitaa johtua niistä herkuista, joita kauppareissuillaan ostaa.

Vaimo lähti kauppaan ja äsken kilahti sähköpostiin kuitti. Siellä lukee muiden ostosten lomassa suklaajäätelötuutti, Geisha-patukka ja mansikkaviineri. Mihin lienee hävinnyt matkalla kaupasta kotiin, kun ei noita herkkuja koskaan tule kotiin asti :D

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille joku jäynä

Vierailija
2/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD ei jeesus nolo akka.... mut älä vaa sano sille mitää, joudut ulkoruokintaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta toisinpäin. Miehen kuitit tulee mun sähköpostiin, miehellä pääkortti. Miten rinnakkaiskortin kuitit saisi myös tähän systeemiin mukaan, osaako joku kertoa? Jäisi varmasti itseltäni nuo ylimääräiset suklaapatukat ostamatta (tai ainakin bonukset niistä ottamatta :D), jos saisin omistakin ostoksista kuitit talteen.

Vierailija
4/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nolo akka, vaan rakas vaimo. Enkä sano sille mitään. Rakastan sitä kiloineen kaikkineen. Tämä vaan on itselleni pieni hauska juttu, kun vaimo ei tiedä, että näen sen herkuttelut. Mitään ei itse myönnä :D

ap

Vierailija
5/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolouden huippu, laihduttaa ;)

Vierailija
6/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo minkälainen tynnyri? 

Vierailija
7/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen. Urheilee paljon ja haluaisi hoikistua. Omasta mielestäni ei tarvitsisi yhtään laihduttaa!

ap

Vierailija
8/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nolo akka, vaan rakas vaimo. Enkä sano sille mitään. Rakastan sitä kiloineen kaikkineen. Tämä vaan on itselleni pieni hauska juttu, kun vaimo ei tiedä, että näen sen herkuttelut. Mitään ei itse myönnä :D

ap

Minä jättäisin. Jos ei ole yhtään itsekuria vaa salassa pitää syödä herkkuja... se on kohta reippaasti yli 100kiloinen, kukaan ei semmoista jää kattelemaan koska seksikin katoaa kokonaan.. puoliso vain jumittuu sohvaan tai sänkyyn..

Vierailija
9/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta laihduttamiselta jos mässäilee salaa herkkuja.

Vierailija
10/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä jättäisin. Jos ei ole yhtään itsekuria vaa salassa pitää syödä herkkuja... se on kohta reippaasti yli 100kiloinen, kukaan ei semmoista jää kattelemaan koska seksikin katoaa kokonaan.. puoliso vain jumittuu sohvaan tai sänkyyn..

Vai niin. Vai niin. No, minä rakastankin vaimoani ihan sisäisten ominaisuuksien takia, enkä kilojen tai kilottomuuksien takia. Ja seksiä on ollut ihan tarpeeksi viimeiset 24 vuotta, on vaimo sitten ollut minkä kokoinen tahansa. 

Hyvä puoli on se, että vaikka vaimo söisi itsensä 200-kiloiseksi, niin sinun ei tarvitse sitä katsella ollenkaan, hän on onneksi vain minun!

ap

Vierailija
11/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta laihduttamiselta jos mässäilee salaa herkkuja.

Öö mun laihdutus kuulostaa just tolta :D

Vierailija
12/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin ne lihavat jotka puputtaa salaattia työpiakkaruokalassa ja pitävät melua laihdutuksestaankin tekevät oikeasti - mässyttää herkkuja salaa

Vierailija
13/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noin ne lihavat jotka puputtaa salaattia työpiakkaruokalassa ja pitävät melua laihdutuksestaankin tekevät oikeasti - mässyttää herkkuja salaa

Kyllä. Mä teen just noin. 

Vierailija
14/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Kerrankin mukavan tuntuinen mies, joka sanoo rakastavansa vaimoaan kiloineen päivineen niin sepä ei yllättäen olekaan hyvä av-mammojen mielestä. Katkeruus paistaa 😀

Vierailija
15/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joskus ihminen voi sokeutua ostoksilleen, en huomaa kuinka paljon runsaskalorisia asioita ostaakaan.

Sinulla on ihana asennoituminen tilanteeseen, joku kerta voisit tulostaa ne kuitit ulos ja kun hän tuskastelee asian kanssa ensikerran, anna kuitit ja alleviivatkaa ne epäterveelliset herkut. Se on aika järkyttävää nähdä miten paljon niitä onkaan helposti tullut syötyä.

Vierailija
16/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset himoitsevat makeaa hormonien vuoksi, miehet taas etsivät suolaista. Olisko hyvä kertoa nyt vaimolle eikä 5 vuoden päästä, voi vielä leppyä. :) Vai aiotko jatkaa vakoilua

Vierailija
17/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joskus ihminen voi sokeutua ostoksilleen, en huomaa kuinka paljon runsaskalorisia asioita ostaakaan.

Sinulla on ihana asennoituminen tilanteeseen, joku kerta voisit tulostaa ne kuitit ulos ja kun hän tuskastelee asian kanssa ensikerran, anna kuitit ja alleviivatkaa ne epäterveelliset herkut. Se on aika järkyttävää nähdä miten paljon niitä onkaan helposti tullut syötyä.

Arvostan elämääni liikaa, jotta tekisin noin :D

ap

Vierailija
18/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaimo tietää tasan tarkkaan, koska syö ne herkut salaa.

Vierailija
19/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas1 kirjoitti:

Naiset himoitsevat makeaa hormonien vuoksi, miehet taas etsivät suolaista. Olisko hyvä kertoa nyt vaimolle eikä 5 vuoden päästä, voi vielä leppyä. :) Vai aiotko jatkaa vakoilua

Ajattelin olla täysin kertomatta. Mistäs vaimo sen saisi tietää? Jos jostain saa selville, niin uskoo ihan varmasti, kun kerron luulleeni mainosposteiksi, enkä ole niitä lukenut ollenkaan.

ap

Vierailija
20/53 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaimo tietää tasan tarkkaan, koska syö ne herkut salaa.

Mä syön myös salaa perheeltäni herkkuja kauppareissuillani. Tasan tarkkaan tiedän, mitä syön. Ja kyllä suuttuisin, jos saisin eteeni jonkun alleviivatun kuitin. Tottakai tiedän, etten laihdu, kun syön herkkuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan